سطح بالای پیستون زیر ، گنبدی شکل می باشد

به این ترتیب برای این سیلندر می بایست از پیستون حیاتی قطر خارجی بزرگتر به کارگیری کرد. فنرهای بادی بها زیادی د

توسط EMROOZTAFAHOM در 8 بهمن 1400
به این ترتیب برای این سیلندر می بایست از پیستون حیاتی قطر خارجی بزرگتر به کارگیری کرد. فنرهای بادی بها زیادی دارا هستند و معمولا در خودروهای مدرن از آنان به کار گیری میگردد تا نرمی و سواری فوقالعادهای را به اتاق خودرو بدهد. همین موجب می شود موتور اقتدار خویش را از دست بدهد. قطر پیستون درست به ترازو سیلندر است.سرسیلندر و سرپیستون محوطه اتاق احتراق را تشکیل می دهند.پیستون حرکت رفت و برگشتی دارااست و به علت کار گونه پیستون در میل لنگ به حرکت دورانی تبدیل می شود، اولی فعالیت پیستون همین است که یک مرحله متحرک را که از اطرافش گاز نتواند شکافت کند، تشکیل دهد تا مواد با درجه حرارت و فشار زیاد بتوانند منبسط شوند، هماهنگ اهمیت همین فعالیت انتقال فشار نیروی گاز به مدل هست که آن نیز به نوبه خویش حرکت را به میل لنگ انتقال می دهد.این انتقال حرکت از گونه پیستون به میل لنگ متناسب اساسی زاویه گونه پیستون کلیدی جدار سیلندر است. سیبک یک گوی فلزی دستهدار است که در درون یک محیط فولادی قرار داراست و بدور آن یک لایه لاستیکی است. حلقه فشاری گوشه و کنار احتراق را در در مقابل نشتی های حین احتراق عایق بندی می­کند. در سیستم تعلیق ماشینهای مختلف، میلههایی که بخشهای متعدد را به هم ارتباط میدهد، میلههای رابط نامیده میشود. قطعه فولادی که سیستم تعلیق را به شاسی اتومبیل متصل میکند، مطابق نام دارد. پیستون (piston) قطعهای استوانهای صورت هست که انرژی حاصل از احتراق سوخت در موتور را به حرکت رفت و برگشتی تبدیل می‌کند و درنهایت این حرکت، به چرخها و بهصورت حرکت چرخشی منتقل میشود. بالاترین رینگ پیستون كه رینگ كمپرس مي باشد بیشترین حرارت و فشار را از احتراق تحمل مي كند و طبق معمول تراز آن و تراز شیار پیستون جهت تحمل این فشار و دما سخت كاري شده اند. چنانچه میزان ضربه خیلی زیاد باشد، مقداری از هوای باطن سیلندر هم از آن بیرون می‌گردد و آنگاه از انتها ضربه، یک کمپرسور بادی که در کنار فنر قرار گرفته است، هوای کمشده را به باطن سیلندر باز میگرداند. هنگامی یک ضربه محکم به فنر ماشین وارد میشود، فنرها بر اثر نیروی واردشده به بالا پرتاب میشود. در اینجا کمک فنرها وارد عمل میشوند. در حرکت انبساط تا 18000 نیوتون ( 4000 پوند ) نیرو به طور ناگهانی به کف پیستون وارد می شود . از معایب پیستون های آلومینیمی، انبساط مضاعف بدنه ی آن است که طراحان مجبور می شوند به جهت دوری از گریپاژ، پیستون را اهمیت لقی بسازند، مگر آن که اصلی طرح هایی همین انبساط را کاهش دهند. این هوای فشرده ضربه را به خویش جذب و اقتدار آن را اندک میکند. این حلقه ها اهمیت سوراخ کوچکی شکسته شده اند که به آنان قابلیت نصب و برداشتن بر روی پیستون را می دهد. در صورتی که دوست دارید همین نوشتار را داشته باشید و مایل به اخذ داده ها بسیار اکثر در مورد پیستون کمپرسور لطفا به مشاهده از وب وب سایت ما.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن