Facebook اعتراف نادرست تجویز محدود به توسعه دهندگان دسترسی غیر مجاز به داده های کاربر

Facebook است نشان داد که حدود 5000 توسعه دهندگان ادامه داد: برای دسترسی به اطلاعات شخصی کاربر فراتر از زمان مق

توسط EMROOZTAFAHOM در 12 تیر 1399
Facebook است نشان داد که حدود 5000 توسعه دهندگان ادامه داد: برای دسترسی به اطلاعات شخصی کاربر فراتر از زمان مقرر دوره است.

در هنگام استفاده از برنامه از طریق Facebook, کاربران اعطای برخی حقوق به توسعه دهندگان به طوری که غیر-اطلاعات عمومی مانند خود را به آدرس ایمیل و تاریخ تولد را می توان مشترک. در سال 2018 به عنوان بخشی از تغییرات معرفی شده پس از کمبریج Analytica داده های برداشت قسمت این شرکت گفت: توسعه دهندگان نخواهد بود ضروری به این اطلاعات اگر یک کاربر شده است فعال در برنامه خود را برای 90 روز.


رسانه های اجتماعی غول پیکر در حال حاضر نشان داد که به دلیل یک مشکل با این سیاست اجرا شد و خوب بسیاری از توسعه دهندگان ادامه داد: برای دریافت به روز رسانی اطلاعات کاربری به خوبی از حقوق تمام شده بود.


مثلا اگر کسی تا به حال دعوت دوستان خود را به استفاده از یک برنامه تناسب اندام و بعد از آن متوقف شد و با استفاده از آن, Facebook موفق به تفسیر که اگر دوست شد و هنوز هم فعال است در برنامه است.


5000 رقم برای توسعه دهندگان برآورد است و رقم واقعی به خوبی می تواند بالاتر است. مشخص نیست که چگونه بسیاری از کاربران تحت تاثیر قرار گرفتند و چه نوع از اطلاعات siphoned اما این شرکت با توجه به مثال جنسيت و زبان. شرکت می کند و اطمینان می دهم که توسعه دهندگان تنها قادر به دیدن کدام دیتا را برای اجازه قبلا داده شده توسط کاربران.

این موضوع در حال حاضر ثابت شده است.


Facebook هوشمندانه قرار داده و بخشی از این مسئولیت بر توسعه دهندگان گفت: آنها باید به عنوان بسیاری از نقش به عنوان Facebook در حفاظت از مردم را داده است. این شرکت در حال حاضر با پلت فرم جدید و ضوابط توسعه دهنده سیاست های آن را محدود می کند داده ها به توسعه دهندگان می تواند به جلو به اشخاص ثالث بدون رضایت صریح و روشن از کاربران برای اولین بار. این سیاست همچنین به تشریح هنگامی که داده ها توسعه دهندگان را در افراد باید حذف شود.


در حالی که این مرحله است که قطعا یک خوش آمدید, تغییر, جدید نقض داده ها حادثه می تواند در یک زمان بدتر.

Facebook با آن مواجه است یک تحریم بیش از محتوای اعتدال


بسیاری از شرکت های پیشرو در حال حاضر متوقف تبلیغات در Facebook و Instagram به دلیل پلت فرم عدم اقدام در از بین بردن التهاب محتوا.

این می آید دو سال پس از مدیر عامل شرکت مارک زوکربرگ تا به حال به صورت کنگره آمریکا بیش مذکور کمبریج Analytica رسوایی. به روکش سیاسی شرکت مشاوره کمبریج Analytica استفاده از اطلاعات شخصی بدون اجازه و Facebook موفق به آن را حذف کنید.

کمیسیون تجارت فدرال سیلی آن را با یک 5 میلیارد دلار جریمه در سال گذشته به صورت فریبنده آشکار و مسائل مربوط به حریم خصوصی. آن را نیز حل و فصل با کمیسیون بورس و اوراق بهادار پس از موافقت به پرداخت 100 میلیون دلار به صورت گمراه کننده و آشکار در مورد سوء استفاده از داده ها.


tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب