2020 iPad Air احتمالا ارزان تر از مدل فعلی با وجود قابل توجه ارتقاء

تحلیلگر Ming-Chi Kuo معتقد است که اپل راه اندازی خواهد شد جدید 10.8 اینچ, اپل در نیمه دوم سال و مدل است که گف

توسط EMROOZTAFAHOM در 27 تیر 1399
تحلیلگر Ming-Chi Kuo معتقد است که اپل راه اندازی خواهد شد جدید 10.8 اینچ, اپل در نیمه دوم سال و مدل است که گفته می شود نسل بعدی iPad Air. DigiTimes در حال حاضر گزارش های که زنجیره تامین اپل شرکای آغاز خواهد شد حمل و نقل اجزای مورد نیاز در سه ماهه سوم سال 2020 است.

در حال حاضر اپل هوا شروع می شود در $499 و به نظر می رسد جانشین هزینه خواهد شد حتی کمتر است. قبلا گزارش شده بود که اپل به دنبال خواهد داشت آیفون SE محصول استراتژی 2020 iPad Air و آخرین گزارش خود تاکید می کند که.

آن مدعی است که حتی اگر مدل جدید انجام خواهد داد یک تراشه جدید احتمالا A13 مصنوعی, از آن خواهد شد مقرون به صرفه تر از سلف خود است و این انتظار می رود برای کمک به با فروش فوق العاده. اپل در حال حاضر غالب بازار قرص و یک مدل ارزان تر کمک خواهد کرد که آن را هدف مخاطبان گسترده تر.


2020 iPad Air می تواند اولین, غیر حرفه ای مدل به خندق پورت رعد و برق


این مدل فعلی ورزش 10.5 اینچ صفحه نمایش و آن را تا A12 مصنوعی در زیر هود. اگر چه معلوم نیست اگر جانشین خواهد جسمی بزرگتر و یا آن ناهنجاری خواهد بود کمرنگ به افزایش اندازه صفحه نمایش بعد از آن است به احتمال زیاد.


تایوان تابشی Opto-Electronics ظاهرا تامین نور پس زمینه واحد (BLUs) برای آینده تخته سنگ و صفحه نمایش سفارشات تقسیم می شود بین ال جی, صفحه نمایش, BOE تکنولوژی و تیز.


در شایعات قبلی جدید iPad Air ممکن است در صورت ID یا یک در نمایش نسخه Touch ID و آن را نیز ممکن است انتقال به USB-C پورت. آن را نیز این باورند که مدل های جدید سازگار خواهد بود با سحر و جادو صفحه کلید.
با توجه به یک شایعه, مدل های جدید اعلام خواهد شد در ماه سپتامبر.


is.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن