باور های غلط در مورد ریمل

  در ساخت ریمل ها از مواد خاصی استفاده می شود... اما باور های نادرستی در این مورد وجود دارند که ما در

توسط EMROOZTAFAHOM در 12 شهریور 1400

 

در ساخت ریمل ها از مواد خاصی استفاده می شود... اما باور های نادرستی در این مورد وجود دارند که ما در این مقاله قصد داریم که آن ها را شفاف سازی کنیم

 

ریمل با مدفوع خفاش درست می شود - واقعیت یا تخیلی؟

این ایده که ریمل از مدفوع خفاش ساخته شده است یک داستان تخیلی محض است. هیچ شرکت لوازم آرایشی به دلیل دلایل بهداشتی و ایمنی واضح مدفوع را در محصولی که برای چشم شما استفاده می شود ، قرار نمی دهد. رنگ تیره ریمل معمولاً با استفاده از رنگدانه سیاه کربن یا اکسید آهن به جای فضولات خفاش به دست می آید.

https://www.bestreview.ir/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B1%DB%8C%D9%85%D9%84-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%81%D8%B1-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87

چرا افسانه ریمل مژه و ابرو خفاش وجود دارد؟

شایعه ریمل مژه و ابرو خفاش به احتمال زیاد از یک سوء تفاهم ساده و اصطلاح شناسی ناشی شده است.

 

به مدفوع خفاش گوانو گفته می شود ، بنابراین با توجه به شباهت این دو کلمه ، می توانید متوجه شوید که این سردرگمی از کجا آمده است. علاوه بر این ، گوانین در گوانو خفاش یافت می شود ، اما گوانین مورد استفاده در صنعت زیبایی در واقع از فلس ماهی تهیه می شود. بنابراین ، ممکن است در ریمل مژه و ابرو گوانو وجود نداشته باشد ، اما محصولات مبتنی بر ماهی در آن وجود دارد که صادقانه ، فقط کمی تندتر است.

 

آیا انواع دیگر آرایش حاوی مدفوع خفاش است؟

مدفوع خفاش در هیچ نوع آرایش دیگری استفاده نمی شود. با این حال ، این بدان معنا نیست که صنعت زیبایی کاملاً عاری از مدفوع است.

 

یک مثال ، صورت گیشا (صورت مدفوع پرندگان AKA) است که شامل استفاده از فضولات بلبل خشک و پودر شده بر روی پوست است. تصور می شود که این تکنیک زیبایی ژاپنی باستانی چهره را درخشان و نرم می کند و به طور پیوسته در غرب محبوبیت بیشتری پیدا می کند.

 

سایر روندهای زیبایی که کمی نگران کننده هستند عبارتند از: صورت صورت (شامل تزریق پلاسمای خون خود به زندگی و جوانسازی پوست) و درمان لجن حلزون ، که شامل استفاده از مخاط گاستروپود می شود.

 

نتیجه

شایعات اینترنتی باعث شده است که افراد زیادی س questionالی بعید بپرسند - "آیا ریمل مژه دارای مدفوع خفاش است؟" خوشبختانه پاسخ "نه" است. مدفوع خفاش در حال حاضر در هیچ منطقه ای از صنعت زیبایی استفاده نمی شود.

 

ریمل یکی از محصولات آرایشی است که حاوی رنگی به نام گوانین است. این ماده بلوری در مدفوع خفاش یافت می شود ، اما مواد مورد استفاده در ریمل مژه و ابرو در واقع از فلس ماهی گرفته شده است. این واقعیت را اضافه می کند که نام مناسب برای مدفوع خفاش گوانو است که بسیار شبیه به گوانین است.

 

خوشبختانه این دو یکسان نیستند ، بنابراین نیازی به نگرانی در مورد مدفوع ریمل مژه و ابرو نیست. اگر می خواهید مدفوع روی صورت شما وجود داشته باشد ، می توانید با قیمت مناسب تقریباً خود را با صورت گیشا درمان کنید

 

شما در یافتن ریمل گیاهی بدون ظلم مشکلی نخواهید داشت. تعدادی از شرکت هایی که ریمل مژه ای با کیفیت بالا تهیه می کنند که نه آزمایش حیوانات و نه محصولات حیوانی تهیه کرده است.

 

بهترین شرط شما ممکن است از مارک معروف CoverGirl در جهان باشد. همه ریمل های مژه های آنها که با نام تجاری "Clean Volume" فروخته می شوند ، هر دو جعبه های گیاهخواری و بدون ظلم را بررسی می کنند. علاوه بر این ، قیمت آنها بسیار مناسب است.

 

وقتی صحبت از عملکرد می شود ، هیچ تفاوتی بین ریمل گیاهی و مارک مورد علاقه قبلی خود مشاهده نخواهید کرد. این محصولات بدون ظلم و ستم هیچ گونه مصالحه ای در مورد بلند و ضخیم شدن مژه ها ندارند.

آخرین مطالب