حامل های بی سیم در حال شکستن وعده به انصراف مردم از خدمات
- ماه گذشته عمده حامل های بی سیم امضا در FCC را حفظ آمریکایی ها متصل تعهد که وعده داده شده هیچ سرویس اشکالی برای 60 روز اگر مصرف کنندگان با مشکل پرداخت صورتحساب خود را.
- آن را معقول و منطقی قول داده چقدر فاجعه بار تاثیر COVID-19 coronavirus تا به حال در اقتصاد ایالات متحده.
- اما برخی از حامل ظاهرا هنوز قطع ارتباط مشتریان به هر حال.
- بازدید BGR صفحه اصلی برای داستان های بیشتر.
آنتونی Skojec مبلمان فروشنده که در نیویورک زندگی می کند که به تازگی furloughed از شغل خود شگفتی ناخوشایند چند روز پیش: تلفن همراه خود خدمات (از طریق Verizon) شده بود قطع و حامل به او گفت که او می خواهم که به پرداخت $360 حق دور به آن را پشت در.
Skojec جلو رفتم و پول پرداخت می شود اما او تا به حال به شیب به بیکاری کمک مالی به انجام این کار. که به معنی "من نمی توانم چیزی پرداخت وام مسکن," او گفت: یک NBC News خبرنگار. ساخت بدتر زمانی که خود سرویس قطع بود و این واقعیت که کودکان خود را در تلفن های همراه و پهنای باند اتصالات — که آنها وابسته از راه دور و یادگیری در طول بیماری همه گیر کوروناویروس — نیز خاموش است.
در اینجا مسئله بزرگتر: Skojec می گوید او می خواهم برای اولین بار رفته به Verizon و توضیح وضعیت خود را که یک مدیر و پاسخ با یک اطمینان است که تلفن همراه خود از خدمات باقی خواهد ماند به عنوان-است. قطع آن نه تنها رفت و در برابر آن — آن هم به ظاهر مسخره نگه آمریکایی ها متصل تعهد از Verizon به همراه AT&T, T-Mobile و Sprint (قبل به دومی دو خود را تکمیل ادغام) است که شامل حمل و امیدوار به قطع خدمات به مشتریان برای 60 روز, شروع, مارس 13.
وعده تمدید شد برای هر دو مسکونی و کسب و کار کوچک خدمات اگر مشتریان زد به مشکل پرداخت صورت حساب خود را — قابل تحسین تعهد داده است که چندین میلیون آمریکایی در حال کار در حال حاضر به عنوان یک نتیجه از coronavirus' تاثیر بر اقتصاد است. علاوه بر این عمده حامل امضای این تعهد از FCC همچنین گفتند که صرف هزینه های اواخر و اجازه می دهد تا هر کسی به خود دسترسی Wi-Fi را.
زمانی که سوال در مورد شرایطی مانند Skojec است Verizon سخنگوی پیشنهاد وجود دارد یک بیت از نکات دقیق وظریف در پشت این تعهد است. حمل و ظاهرا هنوز هم قطع برخی از مشتریان به نظر می رسد و راه را برای جلوگیری از که توسط فعالانه در برقراری ارتباط در مورد وضعیت خود را با آنها.
"نگه داشتن در ذهن مشتریان نیاز به فعالانه رسیدن به ما به دنبال تسکین و اگر هر مشتری احساس می کند این سیستم کار نمی کند ما آنها را تشویق به تماس با ما برای تلاش و کار و آن را" سخنگوی گفت NBC News, که همچنین به توضیح نمی دهد که چرا آن کار نمی کند زمانی که Skojec اول رفت که مسیر.
یک لیست از تمام شرکت هایی که امضا حفظ آمریکایی ها متصل تعهد را می توان در اینجا مشاهده کرد. Uber راننده برایس کامرون از اورلاندو دیگری چنین مصرف کننده که به تازگی خدمات خود را قطع شده — دو بار — با حداکثر سرعت دویدن است که وصل او. با حداکثر سرعت دویدن مالک جدید T-موبایل (مانند Verizon) می گوید مشتریان نیاز به اجازه دهید آنها را می دانم در مورد مشکلات پرداخت صورتحساب خود را ،
"من فکر می کنم این فقط یک تصویر عمومی چیز" کامرون گفت: NBC اخبار در مورد نگه داشتن آمریکایی ها متصل تعهد است. "آنها در حال تحقق دیگر این رود در آنها ممکن است قادر به انجام تعهد است چرا که هیچ واقعی وجود دارد, تاریخ در چشم برای زمانی که هر کس می تواند به حالت عادی بازگشت."
اندی یک خبرنگار در ممفیس که همچنین کمک به رسانه ها مانند شرکت سریع و نگهبان. هنگامی که او را نوشتن در مورد فن آوری های او می توان قوز protectively خود رو به رشد مجموعه ای از وینیل و همچنین مراقبت از خود Whovianism و bingeing بر روی انواع تلویزیون نشان می دهد که شما احتمالا نمی خواهم.
tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im