Coronavirus همه گیر ممکن است پرواز امن تر از همیشه

  • ایمنی سفر در طول رمان coronavirus همه گیر است که یک موضوع به خصوص برای پرواز که هواپیما سازان, شرکت های هواپیمایی و مقامات بهداشت به دنبال آدرس.
  • ایرباس, بوئینگ, و حامل به دنبال راه های جدید برای کاهش خطر COVID-19 انتقال روی خود هواپیما و افزایش ایمنی مسافران.
  • در حالی که اقدامات جدید می تواند پرواز امن تر از همیشه آن را نمی ممکن است به اندازه کافی برای از بین بردن خطر انتقال است.

رمان coronavirus به فلج شدن اقتصاد جهانی در راه دیده نمی شود پس از رکود بزرگ. برنامه های در حال انجام برای شروع بهبودی. تاپیک بحث از محرک های جدید چک در آمریکا و اروپا است که بودجه خود را “طرح مارشال” برای منطقه اتحادیه اروپا و چین است که فرح برای بدترین سناریو. مشکل اصلی با هر برنامه ای به kickstart اقتصاد است که این ویروس نشده در هر نقطه. کارشناسان هشدار می دهند که موج دوم ممکن است قریب الوقوع است. این می تواند مانع برنامه ای برای بازگشایی, به عنوان برخی از مردم ممکن است آماده شود به “بازگشت به حالت عادی است.” که شامل توانایی و یا تمایل به سفر و از تمام حالت های حمل و نقل آن پرواز است که نگرانی مردم بیشتر است.

خبر خوب این است که ایرباس و بوئینگ در حال حاضر به دنبال راه هایی برای افزایش ایمنی مسافران و خدمه که در هیئت مدیره هواپیما خود را. و شرکت های هواپیمایی در حال ساخت همه نوع از قوانین جدید است که باید بیشتر بهبود ایمنی و کاهش انتقال ریسک. در پایان رمان coronavirus را ممکن است پرواز امن تر از آن تا کنون شده است در گذشته است. اما در نهایت که ممکن است به اندازه کافی برای نگه داشتن مسافران ایمن از ویروس.

ایرباس و بوئینگ در حال تحقیق راه های جدید برای کاهش خطر COVID-19 پخش كردن, داخل, کابین, وال استریت ژورنال , گزارش و اطمینان مسافران که آنها را در معرض خطر آلوده شدن در پرواز است.

بوئینگ در حال توسعه مدل های کامپیوتر است که شبیه سازی محیط کابین این گزارش اشاره می کند به طوری که می تواند مقامات تدبیر پروتکل های جدید برای کاهش خطر. ایرباس در حال همکاری با دانشگاه ها در ایالات متحده و دیگر کشورها برای محدود کردن گسترش یافته است. این شرکت به دنبال در مواد ضد عفونی کننده است که می تواند برای پنج روز و touchless دستگاه در سرویسهای بهداشتی مجهز در میان چیزهای دیگر.

FAA شده است کار با ایرباس, بوئینگ, و CDC به درک خطرات برای آگهی و نحوه کاهش آنها. این گزارش اشاره می کند که FAA حمایت کرده است تحقیقات در مورد چگونه برای اندازه گیری و کاهش مقدمه سوخت و نفت گازها در داخل کابین برای سال, اما این صدق نمی کند به عوامل بیماری زا مانند ویروس.

هواپیمایی مقامات در تلاش برای اطمینان بخشیدن به مسافران است که هوا در داخل کابین جریان در چنین راهی است که گسترش ویروس محدود است. که به لطف پیشرفته هپا فیلتر است که می تواند به توقف اکثر ذرات از گردش هوا و این واقعیت که هوای تازه به طور مداوم وارد شده در جریان هوا. برخی از شرکت های هواپیمایی مانند قطر ایرویز در حال استقرار کامل منطبق مناسب برای خدمه.

شرکت نیز الزامی کاربران به پوشیدن ماسک صورت در طول پرواز و مسافران ممکن است قرار داده اند و بر روی یک ماسک قبل از سوار شدن به هواپیما به عنوان به خوبی. حتی پس از, شرکت های هواپیمایی نمی تواند مردم را مجبور به نگه داشتن ماسک بر در پرواز است. ضد عفونی کننده و یا دستمال مرطوب نیز ممکن است ارائه شده پردازنده و شرکت های هواپیمایی را به شدت تمیز کردن تلاش های بین پرواز ها برای حمام سینی میز و صندلی. بوئینگ است که به دنبال در با استفاده از نور فرابنفش برای ضد عفونی کردن هواپیما بین پرواز و پوشش های ضد میکروبی برای اغلب لمس سطوح.

حتی اگر ثابت شده موفق تمام این طرح های جدید را برای استقرار در داخل موجود ناوگان. از سوی دیگر هنگامی که آنها در حال کار این برنامه ها می تواند پرواز سالم تر از همیشه به عنوان آنها محافظت خواهد نه تنها در برابر COVID-19 اما دیگر بیماری های مسری نیز هست. شرکت های هواپیمایی نیز در نگاه جدید شبانه روزی و deplaning روش برای به حداقل رساندن تماس با ما و برخی از آنها حاضر به ترک صندلی های خالی و کلاه تعدادی از مسافران در پرواز.

اما مطالعات نشان داده اند که یک بیماری عفونی که عمدتا از فرد به فرد از طریق قطرات خارج شده در طی سخنرانی سرفه و عطسه می توانید سفر خود را با سهولت در داخل یک فضای محدود است. یک مطالعه نشان داد که آمريکا می تواند به گسترش در داخل هواپیما. دیگران نشان داد که چگونه coronavirus بيماران گذشت این بیماری به دیگران در رستوران ها و در طول تمرین گروه کر با وجود صرف تنها چند ساعت با هم.

مجله اشاره می کند که هیچ نشان داده انتقال بین مسافران هواپیما باعث شده است که عمده شیوع اگرچه شواهد نشان می دهد که مسافران ممکن است گسترش COVID-19 خدمه یا این که خلبانان آلوده دیگر خلبانان قبل یا در طول پرواز است. اما خطر هنوز هم وجود دارد.

“آن را هرگز خواهد بود کامل بدون توجه به آنچه ما انجام می دهیم” غربی اجرایی Gary کلی مقاله گفت. “اما من فکر می کنم برای شرایط آن را به خوبی انجام می شود.”


کریس اسمیت شروع به نوشتن در مورد اسباب بازی به عنوان یک سرگرمی و قبل از او آن را می دانستند او اشتراک گذاری نظرات خود را در فن آوری چیزهای با خوانندگان در سراسر جهان. هر زمان که او را نوشتن در مورد ابزارهای مفتضحانه او نتواند به دور ماندن از آنها اگر چه او به شدت تلاش می کند. اما این لزوما چیز بدی نیست.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

دانلود کتاب پزشکی

ایندکسر