برخی از حامل با استفاده از گذاشته شدن مشتریان در طول همه گیر

شما می توانید بر این باورند که از آن شده است بیش از دو ماه پس از چهار عمده ایالات متحده حامل (Verizon, AT&

توسط EMROOZTAFAHOM در 1 خرداد 1399
شما می توانید بر این باورند که از آن شده است بیش از دو ماه پس از چهار عمده ایالات متحده حامل (Verizon, AT&T, T-Mobile و Sprint) امضا FCC را حفظ آمریکایی ها متصل تعهد همراه با دیگر شرکت های کوچکتر مانند ما همراه TracFone بی سیم گوگل فیبر Comcast CenturyLink, منشور, Mediacom اطلس پهنای باند, و بیشتر. فقط آن را به عنوان آشکار شد که کروناویروس نبود فقط رفتن به جادویی ناپدید می شوند و یا رایت کردن در آب و هوای گرم تر حمل و متوجه شدم که نگه داشتن آمریکایی ها در ارتباط با دوستان و خانواده که قرار بود به یک کسب و کار ضروری.

نگه آمریکایی ها متصل تعهد تمدید شده است تا پایان ماه ژوئن

با الصاق امضا خود را به تعهد این شرکت وعده داده شده برای 60 روز دوره به رها کردن یک حساب کاربری متعلق به یک مجتمع مسکونی و یا کوچک کسب و کار مشتری به دلیل عدم پرداخت. در طول همان دوره زمانی این بی سیم ارائه دهندگان چشم پوشی از همه هزینه های اواخر و اجازه داد هر کسی که برای دسترسی به Wi-Fi را. و در حال حاضر که دو ماه مدت زمان رسیده تعهد تمدید شده است از طریق پایان ماه ژوئن.
ماه گذشته هر چند ما به شما گفت که برخی از حامل بودند و نه به طور کامل زیر تعهد و چندین حساب بسته شد برای عدم پرداخت. یک مبلمان فروشنده بود و خدمات خود را خاموش توسط Verizon حتی اگر او گفت: توسط مدیر یک Verizon نمایندگی که حساب خود را نمی خواهد قطع شود. چون خود بچه ها بودند که با استفاده از این سرویس برای آموزش از راه دور او احساس تحت فشار برای استفاده از بیکاری چک به پرداخت مبلغ با توجه حتی اگر این بدان معنی است که او نمی تواند پرداخت وام مسکن خود را که با ماه. Uber راننده قطع بود و با حداکثر سرعت دویدن دو بار برای عدم پرداخت قبل از خدمات خود را تبدیل شده بود پشت در. و این مشتری دریافت کرده بود چندین اطمینان داد که او حساب بی سیم را فعال باقی می ماند در طول دوره زمانی تحت پوشش این تعهد است.
اما این موارد جدا نیست. با توجه به آستانه FCC رئیس Ajit Pai گفت: کمیسیون انرژی مجلس و تجارت کمیته که روز پنجشنبه در آژانس دریافت کرده است 2,200 شکایات مربوط به COVID-19 در طول چند هفته گذشته است. از کسانی که شکایت 1,400 دریافت پاسخ به طور مستقیم از حامل درگیر; یکی دیگر از 500 شکایت شد با هدف حفظ آمریکایی ها متصل تعهد و Pai گفت که "دیگر COVID-19 شکایات شامل سوالات در مورد صدور صورت حساب و یا مسائل شبکه و یا دسترسی پهن باند به طور کلی." FCC دسته هر شکایت با عبور از آن به همراه فرد حامل آن ذکر شده است توسط مصرف کننده. پس از آن دریافت شکایت یک حامل 30 روز برای پاسخ به این مصرف کننده است که ثبت آن است.

رئیس سازمان نظارتی افزود که "این درک من این است که بسیاری از شکایات که ما دریافت کرده اند در مورد تعهد باید حل و فصل شده است به اطمینان حاصل شود که مصرف کننده باقی می ماند متصل است." که همچنین در مورد شکایت که ما به شما در مورد در مارس; هنگامی که حامل بودند مطلع از وضعیت آنها تصمیم گرفتند که مصرف کننده درست بود.

البته این به نظر نمی آید خوب به صورت بی سیم شرکت به نادیده گرفتن تعهد و انصراف از این سرویس متعلق به یک مشتری که از دست داده است کار خود را در طول بیماری همه گیر. Law360 می گوید که آن را تجزیه و تحلیل 450 شکایت قبلی ساخته شده در برابر حمل و متوجه شد که بسیاری از اپراتورهای بی سیم نمی شد زیر این تعهد است. یک شکایت ذکر شده توسط Law360 آمد از AT&T مشتریان که در تلاش بود به استفاده از یک ویژه 60 روز ارائه دهد. او ادعا کرد که او را در انتظار قرار داده برای یک دوره بسیار طولانی از زمان قبل گفته بودن که این پیشنهاد را اعمال نمی شود به اعتباری مشتریان است. مشتری گفت که این نبود مندرج در پیشنهاد او را منجر به FCC "واضح است که حقیقت است."

و در حالی که حامل قرار بود خود را از Wi-Fi را به صورت رایگان برای همه, زمانی که برخی از مصرف کنندگان وارد Xfinity نقاط مهم بودند که قرار بود رایگان در تعهد آنها را وادار به پرداخت به منظور اتصال به آنها را.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن