- Coronavirus انتقال است که هنوز هم یک مشکل واقعی است حتی اگر گسترش شده موجود در مناطق خاص.
- یک مطالعه جدید نشان می دهد که بیش از 80 درصد از COVID-19 نفر در یک کشتی کروز بدون علامت بودند. آن آغاز شده و در روز هشتم به سفر با یک بیمار که جدا شد. روز 32, 128 از 217 نفر در هیئت مدیره آزمایش مثبت است.
- کروز مختلف از اقدامات ایمنی در محل به آن رفتگان به مقصد خود را در اواسط ماه مارس در زمانی که کشور در حال حاضر قفل کردن برای محدود کردن گسترش یافته است.
پس از پنج ماه مبارزه رمان coronavirus این باید برای همه روشن چقدر خطرناک این ویروس می تواند باشد. متاسفانه که چنین نیست و بسیاری از مردم هنوز هم انتخاب کنید به چشم پوشی از خطرات. به عنوان آن می ایستد, دو دلیل وجود دارد COVID-19 بسیار خطرناک است. ابتدا آن را با سهولت و آن طوری که بی سر و صدا. هیچ دارو یا واکسن می تواند به طور قابل توجهی محدود کردن گسترش آن و یا جلوگیری از عوارض اگر چه بسیاری از مواد مخدر نشان می دهد وعده.
تا زمانی که ما لازم نیست دارو برای مبارزه با این ویروس به طور موثر ما باید چوب های اجتماعی فاصله زمانی که ممکن است به کاهش خطر انتقال حتی اگر اقتصاد در حال بازگشایی. و هنگامی که ما از, ما نیاز به پوشیدن ماسک به ویژه در مکان های شلوغ. یک مطالعه جدید به دنبال خاص COVID-19 بیماران بیشتر تایید می کند خطرات ناشی از این بیماری اثبات این است که اکثر افرادی که coronavirus می تواند بدون علامت باشد.
CDC گفت: چند روز پیش که به عنوان بسیاری از 35 درصد از تمام coronavirus عفونت بدون علامت. اما این تعداد می تواند حتی بالاتر در شرایط مناسب. دانشمندان در استرالیا نگاه COVID-19 تکامل روی یک کشتی کروز که ترک آرژانتین در اواسط ماه مارس در زمانی که بسیاری از کشورها در روند اعلام coronavirus مربوط به ملی شرایط اضطراری.
این سفر قرار بود به گذشته 21 روز اما برخی از مسافران به پایان رسید تا هزینه های 32 روز در آن کشتی. از 217 مسافر و خدمه در هیئت مدیره 128 به پایان رسید تا تست مثبت است. از کسانی که تنها 19 درصد علامتی. این بدان معناست که 81 درصد از بيماران بدون علامت که به نظر می رسد باور نکردنی است. این پژوهش روشن می سازد که فضاهای محدود مانند کابین یک کشتی کروز ارائه شرایط مناسب برای یک عفونت ویروسی مانند coronavirus به گسترش با وجود کاهش مستقر شده اند.
منتشر شده در قفسه سینهاین مطالعه توضیح می دهد که کروز ممنوع مسافران که از هر یک از COVID-19 hotzones که از اواسط ماه مارس. این فهرست شامل کشورهای مانند چین و ماکائو هنگ کنگ, تایوان, ژاپن, کره جنوبی و ایران. هر کسی که بازدید از این مناطق در سه هفته قبل از کروز بود مجاز پردازنده.
بقیه مسافران غربالگری شدند علائم و تب و متعدد بهداشت دست در ایستگاه های قرار داده شد در داخل کشتی. به طور منظم دمای بدن چک انجام شد در روز است که به دنبال خروج. صنعت کروز در حال حاضر برخی از درس های آموخته از اولیه شیوع بیماری. در اواسط ماه فوریه الماس شاهزاده لنگر انداخت در ژاپن و مسافران بودند مجاز به ترک کشتی به عنوان صدها نفر تست مثبت است.
اولین مشکوک COVID-19 مورد در آمد در روز هشتم پس از خروج از آرژانتین. جداسازی پروتکل در محل قرار داده شد که شامل سلول به کابین و استفاده از ماسک های جراحی. تعامل با تب و بیماران انجام شد و با استفاده از تجهیزات حفاظت شخصی و N95 ماسک استفاده شد در هنگام تماس با مسافران در کابین خود.
بیشتر و بیشتر موارد به دنبال به عنوان کشتی تلاش برای بارانداز در آرژانتین. دسترسی رد شد به عنوان کشور خاموش مرزهای خود. این مطالعه توضیح می دهد که این کشتی تصمیم به تغییر آن دوره در روز سه, در پاسخ به این واقعیت است که چندین ایالت تصویب شد ممنوعیت سفر.
کشتی رسیده اروگوئه در روز 13 و شش مسافر و خدمه بود که تب داده شد COVID-19 انجام شد. نتایج منفی بودند در روز 14 اما مقامات حاضر به اجازه کشتی حوض تا بینی سواب انجام شد. روز 20 اروگوئه وزارت بهداشت ارائه تست برای هر کس در هیئت مدیره هر چند چندین مسافران شده بود تخلیه قبلا پس از توسعه عوارض سازگار با COVID-19. روز 27 یکی از کشتی های این دو تا پزشکان مجبور به تخلیه شود پس از توسعه هيپرکاپنی یا غلظت کم اکسیژن در خون ثانویه به عفونت است. همه از تخلیه مسافران آزمایش مثبت برای COVID-19.
استرالیا مسافران در سمت چپ قایق در روز 28 با نیوزیلند مسافران تخلیه چهار روز بعد به اروگوئه عبور امن به آن کشورها.
محققان به این نتیجه رسیدند که "شيوع COVID-19 تحت تاثیر کشتی های کروز است که به احتمال زیاد به طور قابل توجهی دست کم گرفت و استراتژی های مورد نیاز برای ارزیابی و نظارت بر تمام مسافران برای جلوگیری از جامعه انتقال پس از تخلیه." آنها همچنین اشاره کرد که برخی از مسافران نیست, توسعه علائم تا 24 روز با وجود کابین انزوا اقدامات است. آنها همچنین بر این واقعیت است که مسافر های کابین و ثبت نتایج مثبت و منفی که می تواند نشانه یک مشکل با تست PCR به عنوان به خوبی.
COVID-19 انتقال در داخل کشتی کروز ممکن است تسهیل ماهیت فضا به اشتراک گذاشته شده توسط بسیاری از مردم ممکن است نشان دهنده گسترش coronavirus در جهان واقعی است. اما مطالعه واقعا در چشم انداز قرار می دهد این واقعیت است که اگر فرصت داده شود که coronavirus گسترش می تواند با سهولت. سیاست های جدید اجتماعی فاصله استفاده از ماسک های صورت و همچنین به عنوان تماس با ردیابی مورد نیاز خواهد بود با خیال راحت به باز کردن اقتصاد است.
tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- نوکیا 8.3 5G می شود ذکر شده توسط یک خرده فروش, یک بار دیگر, اما آن را قطعا به زودی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- سامسونگ هیجان انگیز Galaxy S20 فن Edition 5G با یک قیمت مناسب و دوربین مشخصات شایعه
- Qualcomm Snapdragon 865 به علاوه به احتمال زیاد خواهد شد به زودی اعلام
- اتریش به یک حق کاملا محدود برای کمک به خودکشی اجازه می دهد
- انواع ایمپلنتهای دندانی: ایمپلنتهای داخل استخوانی (Endosteal) و روی استخوانی (Subperiosteal) و تفاوتهای آنها.
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- سوالات مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۰ - دانلود با جواب
- واردات از چین بررسی کالاهای وارداتی از چین کشورهای واردکننده کالا از چین