آموزش سئو برای مبتدیان به زبان ساده

آموزش سئو مقدماتی تا حرفه ای 100% رایگان

ولی وقتی که شما یک اشتباه را چند بار تکرار کنید و یا اینکه دست به فعالیت‌های سئو منفی به مانند کیوورد استافینگ و … بزنید، توسط گوگل پنالتی می‌شوید. در طراحی pbn باید بسیار حساسیت به خرج داد؛ چون الگوریتم‌های گوگل به شدت به دنبال پیدا کردن شبکه‌های pbn هستند و در صورت پیدا کردن آنها، فورا آنها را صفحات گوگل محو می‌کنند. ابتدا بهتر است که سئو داخلی و سئو تکنیکال سایت خودتان را به حد قابل قبولی برسانید و سپس حداقل پس 5 الی 7 ماه، به سراغ سئو خارجی بروید. امروزه اکثر کاربران ترجیح می‌دهند که به جای مطالعه متن، همان محتوا را در قالب ویدئو مشاهده کنند؛ حتی بسیاری از کسب و کارها هم هستند که برای بازخورد بیشتر باید از ویدئو استفاده کنند. البته لینک سازی بخش بسیار حساسی است که اگر اشتباه انجام می‌شود، می‌تواند خسارت جبران ناپذیری را به سایت شما وارد کند. یعنی انکر تکست یکسری کلمات هستند که شما با کلیک بر روی آنها، وارد صفحه دیگری از همان سایت یا یک سایت دیگری می‌شوید که معمولا در اکثر سایت‌ها، با رنگ‌های مختلفی (معمولا آبی) نشان داده می‌شود.

در واقع دیگر نیاز نیست تا در موتورهای جستجو درباره آن عبارت جستجو کند. درصورت از دسترس خارج شدن وب سایت تان باید فورا در کمترین زمان ممکن مشکل را پیدا و نسبت به برطرف کردن آن اقدام کنید. همانگونه که می دانید اطلاعات بسیار زیادی در اینترنت در رابطه با این موضوع، تنها با یک جستجوی ساده به دست می آید. از این رو، تصمیم گرفتم که در این قسمت یک نقشه راه کاملا واضح را در ارتباط با سئو سایت در گوگل برای شما ارائه کنم. با استفاده از نکات و چک لیستی که در  سایت زوم کد ارائه شده است، می توانید به محض خواندن این نکات دست به کار شوید و سئو سایت خود را آغاز کنید.

البته ممکن است برای انتشار مقاله خود یک سری قوانین را انجام دهید. اما با این وجود نتیجه آن برای وب سایت و مقالات شما بسیار ارزشمند است. در صورتی که مقاله ای ارزشمند نوشته اید پیشنهاد میکنم مقاله را برای اعضای خبرنامه وب سایت خود ارسال کنید تا آن ها را مطلع کنید. تا به اینجای آموزش ما اکثر کارهای مربوط به خوانایی محتوا را انجام داده ایم. تیتربندی، استفاده از جملات کوتاه، استفاده از تصاویر از جمله کارهایی است که خوانایی صفحه را افزایش میدهد. هر چقدر خوانایی صفحات شما بیشتر باشد کاربر شما راحت موضوع صفحه شما را میفهمد و خواندن متن تا انتها برایش سخت نخواهد بود.

به همین دلیل این که چه اتفاقاتی در سرچ گوگل می‌افتد برای ما خیلی مهم و ضروری است. دومین مزیتی که استفاده از هدینگ‌ها به دنبال دارد را می‌توان ایجاد یک ساختار منسجم و منظم برای مطالب پست‌ها دانست. در ادامه سعی کردم پرتکرارترین سوالات شما را جمع‌آوری کنم و به آن‌ها پاسخ بگویم. مراحل کاملا نصب و سئو وردپرس را در فصل سئو وردپرس به صورت کامل توضیح داده‌ام. اما در حین نوشتن این مطلب؛ یکی از شرکت‌کنندگان در دوره جامع سئو سفینه؛ سوالی  را مطرح کرد و من احتمال می‌دهم این سوال خیلی از شما باشد. اما افرادی که اهل چالش نیستند و می‌خواهند هزینه کنند؛ با خرید رپورتاژ؛ لینک‌سازی می‌کنند.

به زبان ساده، سئو خارجی مثل صحبت از یک متخصص و مرجع قرار دادن او در یک همایش یا کنفرانس است. به همین شکل اگر سایت ما در سایت های دیگر لینک شود و مرجع قرار گیرد موتور جستجو به سایت ما به چشم یک سایت مرجع و محبوب نگاه می کند . البته بحث در اجرا پیچیده تر می شود اما انتظار می رود با ماهیت کلی سئو خارجی سایت آشنا شده باشید. اکثر ما در هنگام مواجهه با پرسش، جهت کسب اطلاعات، برای خرید و یا بررسی محصولات و … سریعا به سراغ گوگل می رویم تا نیاز خود را رفع نماییم. گوگل هم بر اساس الگوریتم های خود سعی می کند بهترین نتیجه (صفحات سایت ها و البته گاها خود جواب) را با توجه به عبارت جستجو شده ما، نمایش دهد تا نیاز ما را رفع نماید.

زیرا وجود در این صفحه به شما امکان می‌دهد تا بیشترین نفوذ وب‌سایت خود را داشته باشید و بیشترین ترافیک و بازدید کنندگان را به جذب کنید. اکثر مردم در حال حاضر از گوگل به عنوان موتور جستجوی اصلی خود استفاده می‌کنند و در نتایج جستجوی آن به دنبال پاسخ‌ها و اطلاعات مورد نیازشان هستند. نمی‌توان گفت همه کسب و کارها؛ بلکه این موضوع بستگی به صاحبان کسب و کارها دارد که به سئو سایت اهمیت می‌دهند یا نه! همانطور که در بالاتر هم توضیح دادیم، بسیاری از مدیران به جای اینکه یک متخصص سئو استخدام کنند و یا اینکه آموزش سئو را جهت یادگیری مراحل سئو دنبال کنند، سعی می‌کنند تا فقط مراحل تبلیغ را انجام دهند. به همین جهت، متخصصان زیادی در کنار گوگل، سایت خودشان را برای موتور جستجو بینگ نیز بهینه کردند.

چگونه کلمات کلیدی مناسب را پیدا کنیم؟ ابزارهایی مانند  Google Keyword Planner، Ahrefs، و Ubersuggest می‌توانند به شما در پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب کمک کنند. همچنین، می‌توانید به سوالات متداول کاربران توجه کنید و آن‌ها را در محتوای خود بگنجانید. الگوریتم‌های سئو سایت به زبان ساده، شامل مجموعه‌ای از قواعد و فرمول‌ها هستند که موتورهای جستجو برای رتبه‌بندی صفحات وب از آن‌ها استفاده می‌کنند. اطلاعات جمع‌آوری شده توسط خزنده‌ها در دیتابیس‌های بزرگی به نام «فهرست» ذخیره می‌شود. این فهرست‌ها شامل اطلاعاتی مانند عنوان صفحه، محتوای آن، کلمات کلیدی و لینک‌های موجود در صفحه هستند. زمانی که شما در موتور جستجو دنبال چیزی می‌گردید، موتور جستجو از الگوریتم‌های پیچیده‌ای برای یافتن مرتبط‌ترین صفحات از میان این فهرست‌ها استفاده می‌کند.

شما با عضویت رایگان به عنوان کاربر آزاد متمم می‌توانید به حدود نیمی از چند هزار درس متمم دسترسی داشته باشید. اما در میان منابع مورد استفاده، چند سایت و وبلاگ هستند که محتوای آنها کلیدی‌تر است و عملاً در سطح جهان، مرجع محسوب می‌شوند. در جایگاه متخصص سئو لازم است آشنایی شما با هوش مصنوعی (به ویژه هوش مصنوعی مولد که به زبانی شبیه انسان می‌نویسد و حرف می‌زند) فراتر از استفادهٔ روزمره باشد. لازم است با نگاهی استراتژیک، رابطهٔ بین هوش مصنوعی و سئو را بهتر درک کرده و روندهای حاکم بر این صنعت را عمیق‌تر تحلیل کنید. در مجموعه درس‌های SEO چیست در متمم می‌کوشیم مبانی کلی سئو، کاربردها و نکات کلیدی در آن را خدمت شما ارائه کنیم. مردم جهان روزانه بین ۶ تا ۷ میلیارد بار از موتورهای جستجو استفاده می‌کنند (منبع).

الگوریتم رنک برین وظیفه دارد تا منظور کاربر از کلمه‌ای که سرچ کرده را متوجه شود و سپس با استفاده از درک کلمه کلیدی سرچ شده، بهترین نتایج را به کاربرانش نشان دهد. برای مثال اگر شخصی در تهران، کلمه “نزدیک ترین رستورانها” را در گوگل سرچ کند، گوگل و با استفاده از الگوریتم رنک برین، نزدیک‌ترین رستوران‌ها به آن شخص را برایش نشان می‌دهد. ولی در حال حاضر و به لطف الگوریتم برت، شما می‌توانید با زبان محاوره‌ای خودتان هم هر کلمه را سرچ کنید و به نتایج ایده آل خودتان برسید. از طرفی، وقتی که زبان محاوره‌ای وارد گوگل شد، وسعت کلمات کلیدی نیز بیشتر شده و حالا سئوکاران می‌توانند از کلمات محاوره‌ای هم در سایت خودشان استفاده کنند. با استفاده از تکنیک‌های بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO)، می‌توانید بهبود رتبه خود را ترویج دهید. همچنین، با استفاده از تبلیغات پرداختی مانند Google Ads، می‌توانید ظاهر شدن تبلیغات خود در صفحه اول گوگل را تضمین کنید.

اگر جستجو کنیم "مزایا شیر" یا "شیر کم چرب" نتایج مربوط به شیر نوشیدنی است. نکات، مطالب و تکنیک های مرتبط با هریک از بخش های ذکر شده، در ادامه به صورت مفصل توضیح داده خواهند شد. تمامی عناوین تصاویر، زیرنویس ها، تصاویر Alt و تمامی اطلاعات مربوط به تصویر باید به زبان انگلیسی نوشته شوند. از آنجایی که یوتیوب ویدیو محور است، پست های شما بیشتر در بخش ویدیوی YouTube نمایش داده می شود. یوتیوب به واسطه اینکه ویدئو محور بوده پست های شما در بخش ویدئوهای یوتیوب بیشتر نمایش داده خواهد شد. در این مطلب سعی میکنیم تکنیک های اساسی را به شما یاد بدهیم، به همین دلیل بهتر است پیش از مطالعه آن، مطلب معرفی شده را حتما بخوانید.

یک سری کارها در سئو وجود دارند که انجام آنها ریسک بالایی ندارد مثل فعالیت و لینک سازی در دایرکتوری ها که در دسته سئو کلاه خاکستری قرار میگیرند. سئو کلاه سفید مثل بچه عینکی و درس خوان کلاس است که روی نیمکت اول کلاس نشسته و در امتحانات تقلب نمی کند. در سئو هم اگر هیچ فعالیت مشکوکی برای لینک سازی انجام ندهیم و منتظر بمانیم تا کاربران به صورت خودجوش به ما لینک بدهند در دسته سئوکاران کلاه سفید قرار می گیریم. همانطور که میدانید موتورهای جستجوگر یک بخش مخصوص جستجو در میان عکس ها دارند که در آن فقط تصاویر مربوط به عبارت جستجو شده را نمایش می دهند. لازم است بدانید این عکس ها طبق یک سری معیارها از سایت ها برداشت شده و نمایش داده می شود، در صورتی که روی سئو تصاویر خوب کار شود می تواند بازدید خوبی را برای سایت کسب نماید (البته بستگی به حوزه کسب و کار هم دارد).

برای پیدا کردن کلمات کلیدی می‌توانید url سایت خود را وارد کنید و بهترین پیشنهادات را به دست آورید. این کلماتی که در عکس بالا مشاهده کردید کلمات کلیدی لانگ تیل و مرتبط به کلمه کلیدی اصلی شماست که توسط کاربران بیشترین سرچ را دارد. در این بین، همچنین مهم است که نکات سئو را برای بهینه سازی محتوا در مقابل موتورهای جستجو نیز انجام دهید. به عنوان مثال تلاش کنید به اندازه یک صدم از تعداد کلمات مقاله خود، کلمه کلیدی اصلی را تکرار کنید. کلمات کلیدی مرتبط را به صورت پراکنده به کار برده و نسبت به غنی سازی محتوا که می‌تواند با اضافه کردن ویدیو، اینفوگرافیک، پادکست و غیره انجام شود، اقدام نمایید. رعایت نکات بالا در کنار نکات فرعی طراحی از جمله انتخاب رنگ سایت،‌ رعایت استانداردهای UX/UI برای بهینه سازی تجربه کاربری و غیره می‌بایست در روند راه اندازی این پلتفرم درنظر گرفته شود.

ضمن اینکه ابزارهای قدرتمندی مثل UX BUILDER و المنتور هم وجود دارند و با استفاده از این ابزارها می‌توان صفحات بسیار زیبایی ساخت. بنابراین اینجا تکرار مکررات نمی‌کنم و فقط نکاتی را مطرح می‌کنم که مربوط به نوشتن مقاله یا صفحه محصول در وردپرس است. وقتی با معیارهای بالا؛ قالب مناسب و بهینه را انتخاب کردید؛ وارد مرحله بعد شوید. در کیس‌استادی‌ها شما نیاز دارید که مرحله رسیدن به یک نتیجه را به صورت گام به گام توضیح دهید. مثلا روش کم کردن ۳ کیلو وزن در ۱ ماه را با استفاده از داروی گیاهی را تجربه کنید و سپس توضیح دهید. این نوع محتواها؛ پتانسیل بسیار بالایی برای دریافت بک‌لینک دارند.

پس هر قسمت را عمیق بخوانید، درک کنید و در سایت آزمایشی خود تمرین کنید. JSON-Ld بهترین روش پیاده سازی کدهای اسکیما در وب سایت است و شما نیز این موضوع را از برنامه نویس مدنظر خود بخواهید. البته یکی از معایب این وب سایت ها این است که در شروع کار محتواهای بی کیفیت زیادی منتشر میکنند و پس از مدتی اجازه لینک گذاشتن به مطلب اصلی را نمیدهند. با این کار قصد دارد بداند که کاربر از حضور در وب سایت شما احساس رضایت میکند یا خیر. شاید قبلا استفاده زیاد از کلمه کلیدی در صفحه موثر بود، اما حالا داستان فرق میکند. مثلا قبلا اشاره کردیم که استفاده یکبار از کلمه کلیدی در مقدمه و نتیجه گیری مقاله نتیجه خوبی دارد.

الگوریتم‌ها جایگاه و رتبه سایت شما را در نتایج گوگل مشخص می‌کنند. الگوریتم‌ها، چهارچوب‌هایی هستند که طرز کار موتور جستجو و برخورد با محتوای سایت شما را کنترل کرده و در رتبه بندی، جریمه کردن یا پروموت شدن ‌سایت‌تان موثر خواهند بود. • الگوریتم های گوگل.• سئو داخلی (On-Page SEO).• سئو تکنیکال (Techniacal SEO).• سئو خارجی (Off-Page SEO).• سرچ کنسول (Search Console).• ساخت استراتژی (SEO Strategy). مفهوم دیگری که باید در جریان آموزش سئو به اصول آن پایبند و متعهد باشید، نرخ تبدیل است. بدین معنا که بتوانید با به کارگیری تمام عناصر،‌ از طراحی پوسترها و حتی لحن محتوا گرفته تا قراردادن دکمه‌های دعوت به اقدام (CTA)،‌ مخاطب را به سایت جذب و او را به انجام کاری که مدنظر دارید سوق دهید. در این حالت شما باید بتوانید با گذراندن دوره سئو و بهينه سازی، فاکتورهای ساخت استراتژی‌هایی را برای هرنوع سایتی بیاموزید و مطابق با آن، روند رشد سئو سایت را هدفمندتر و با برنامه ریزی پیش ببرید.

الگوریتم گوگل دنس درواقع برای تعیین جایگاه جدید، یکسری نوساناتی را در نتایج شما ایجاد می‌کنند. سئو را از کجا شروع کنیم؟ این سوال یکی دیگر از رایج‌ترین سوالات مربوط به آموزش سئو است. حتی اگر به متخصصان سئو برتر ایران هم نگاه کنید، متوجه می‌شوید که اکثر آنها، برنامه نویس نیستند و فقط علم کوتاهی از برنامه نویسی دارند که آن را هم به مرور زمان و در حین کار یاد گرفتند. شما به عنوان یک متخصص، باید همه چیز درباره سئو سایت را بدانید و برای همین پیشنهاد می‌شود که ابتدا بر روی علم سئو سرمایه گذاری کنید و سپس کسب درآمد از علم خودتان بروید. البته اعدادی در بالا به عنوان میزان درآمد سئوکارها معرفی کردیم، می‌توانید بیشتر از این حرف‌ها باشد و ما فقط میانگین آنها را اعلام کردیم.

توجه داشته باشید که داخل هر وبلاگی هم پست مهمان منتشر نکنید و حتما آتوریتی را بررسی کنید تا بک لینک شما ارزش مثبتی را داشته باشد. شما برای این که لینک سازی خارجی برای سایت انجام بدید روش‌های مختلفی را در دسترس دارید اما بهترین کار این است که بهترین و مطمئن‌ترین روش را انتخاب نمایید تا در نهایت نتیجه مطلوب را دریافت کنید. خرید بک لینک‌های بی‌کیفیت علاوه بر این که تاثیر مثبتی را برای شما ایجاد نمی‌کنه در انتها ممکن است که باعث پنالتی شدن سایت شما هم بشود. یکی از نکات مهم برای سئو کردن سایت این است که شما به زمان بندی درست سئو خارجی آشنا باشید و لینک سازی خارجی را به درستی انجام بدهید. معمولا زمانی که سایت تازه و نوپا است شما باید به خوبی روی سئو داخلی کار کنید و سایت از لحاظ سئو داخلی بهترین عملکرد را داشته باشد.

اینها سوالاتی هست که وقتی بخواهیم آموزش سئو را به صورت رایگان با زبانی ساده برای وردپرس و یا سایت اختصاصی بیاموزیم برامون پیش خواهد آمد. قطعا هوش مصنوعی بی تاثیر نخواهد بود بر سئو، ولی این به معنای پایان سئو نمیباشد. هدف این است که محتوایی غنی و باارزشی ایجاد کنید که کاربران دلیلی برای جستجوی دیگر منابع و ترک سایت شما نداشته باشند. از طرفی با لینک سازی داخلی، شما به کاربر کمک کرده اید تا محتواهای مورد نیاز و تکمیل کننده را نیز مطالعه کند. کلمات کلیدی این امکان را به شما می دهند تا بتوانید در نتایج جستجو دیده شده و رتبه بهتری را کسب کنید. پیشنهاد می‌شود که از منابع برتر خارجی استفاده کنید که در مقاله آموزش سئو سایت پرشین هم برترین این منابع را به شما معرفی کردیم.

به طور خلاصه، سایت‌هایی که در گوگل بهترین عملکرد را دارند فقط در سئو خوب نیستند. شما می‌توانید همین الان از هدیه خود استفاده کنید که [بیش از ۱۰۰۰ نفر] در سایت خودمان، یوتیوب و آپارات به صورت رایگان از آن استفاده کرده‌اند و شروع به یادگیری ۰ تا ۱۰۰ سئو کرده‌اند. نگاهی به تصویر بالا داشته باشید، در واقع این آمار ترافیک ماهانه یک وب سایت با قدرت سئو متوسط رو به بالاست. حالا اگر این سایت فروشگاهی باشد، می‌دانید چقدر درآمد از فروش محصول دارد؟ حتی اگر یک سایت عمومی هم باشد، درآمد بسیار خوبی از تبلیغات کسب می‌کند. روش اول بازاریابی برون‌گراست و به راهکارهایی اشاره دارد که سعی می‌کند مخاطب را به سمت برند یا محصول متمایل کند. مثلاً بیلبوردی که در یک محل پررفت و آمد نصب می‌کنید، تبلیغتان در تلویزیون و حتی چاپ تراکت.

در مرحله اول به سراغ آموزش‌های مقدماتی و رایگان بروید تا با اصطلاحات سئو و مراحل کلی سئو آشنا شوید. سپس از دوره‌های آموزش سئو حرفه ای و دوره‌های کارآموزی استفاده کنید. اخبارهای سئو، بررسی تغییرات الگوریتم‌های موتورهای جستجو، ترفندهای لینکسازی و … از مواردی هستند که در بلاگ ahrefs به آن پرداخته می‌شود. درواقع با استفاده از سرچ کنسول، می‌توانید وضعیت سایت خودتان را به صورت روزانه در گوگل بررسی کنید و همچنین رفتار کاربران خودتان نسبت به صفحات سایت خودتان را آنالیز کرده و کیفیت محتواها و صفحات را بالا ببرید. از آنجایی که بیش از 90 درصد سرچ‌های دنیا در موتور جستجو گوگل انجام می‌شود، برای همین باعث شده که اتفاقاتی از طریق سئو برای سایت ما می‌افتد نیز بسیار حائز اهمیت باشد.

به عبارت دیگر شما بواسطه این بخش می‌توانید مخاطبین خود را مدت زمان بیشتری داخل پیج خود نگه دارید. زمانی که شما بتوانید مخاطب را مدت زمان طولانی‌‌تری در پیج خود نگهدارید، در این صورت خزنده‌‌های گوگل به شما علاقه بیشتری پیدا می‌کنند و مخاطبین بیشتری را در حوزه کاری شما به شما ارجاع می‌دهند. به طور کلی تولید محتوایی که شما انجام می‌دهید باید در چهارچوب سئو داخلی باشد. یک شخص که برای اینکه بتواند مسائل مربوط به سئو را در محتوا رعایت کرده و یا بررسی و بهبود ببخشد باید به اصول و قواعد آن مسلط باشد و آموزش سئو را ببیند. برای این هدف او باید دوره آموزش سئو را طی کند و در حین دوره تمرین­هایی را انجام دهد تا مطالب آموخته شده به خوبی در ذهن او باقی بماند. موتورهای جستجو اغلب می­توانند تمارض به دیدن شدن در نتایج جستجو را تشخیص دهند و در نتیجه سایت را در رتبه­بندی (رنک) پایین­تری قرار می­دهند.

منوی اصلی در ساختار سایت نقش حیاتی دارد و لینک‌هایی که در منوی اصلی قرار می‌گیرند باید کاملا فکر شده و حساب شده باشند. گام دوم ما در ساختارسازی سایت استفاده صحیح از لینک‌های ساختاری است. بعد از ماه‌ها تحقیق و کدنویسی موفق شدیم در آکادمی سئو سفینه ابزار سئو کبوتر را برای این کار طراحی کنیم و بعد از آن امکانات دیگری نیز به ابزار سئو کبوتر اضافه کردیم. مثلا اگر سایت شما در حوزه فروش عطر و ادکلن است؛ کلمات بذر شما عطر و ادکلن می‌شوند. گوگل الگوریتم‌های بسیار زیادی دارد و این الگوریتم‌ها آپدیت و بروزرسانی می‌شوند. متخصصین سئو نسل جدید کلماتی مثل خرید گلدان را به کلمه گلدان ترجیح می‌دهند چون نرخ تبدیل بالاتری دارد.

حتی می‌توانید با بهینه‌سازی عکس‌های خود در Google Image رتبه بگیرید. به عنوان یادآوری، تحقیق کلمات کلیدی یعنی این که ببینیم مردم زمانی که دنبال محصول یا خدماتی مانند ما می‌گردند، چه کلمه‌هایی را در گوگل سرچ می‌کنند. هرچه رتبه ی وب سایت شما در نتایج جستجو بالاتر باشد، ترافیک بیشتری به سمت آن جذب خواهد شد و در نتیجه مشتریان و مخاطبان بیشتری خواهید داشت. اگر می‌خواهید با مقوله سئو آن پیج بیشتر آشنا شوید، مقاله “سئو داخلی وب سایت چیست؟” را از دست ندهید. در این مقاله جامع از سایت نمو مارکتینگ، به زبانی ساده و روان، به مفاهیم کلیدی سئو، اهمیت آن برای وب‌سایت شما، انواع آن و مراحل گام‌به‌گام برای شروع فرایند بهینه‌سازی سایت می‌پردازیم.

بنابراین پس از اتمام هر آموزشی، چه آموزش رایگان و چه دوره خرید سئو، باید وارد مسیر شغلی شوید و سعی کنید به سئوی سایت اهمیت دهید. قطعا چالش ها و اطلاعاتی که در این مسیر با آن مواجه خواهید شد که در چند آموزش به آن ها اشاره شده است بسیار ارزشمند است. در یک دوره آموزشی سئو مسیر سئو را یاد خواهید گرفت، اما هیچ اشتباهی نکنید! اگر تعداد زیادی عکس در سایت خود داشته باشید، قطعا سرعت بارگذاری سایت شما افزایش می یابد و این یک سیگنال منفی است که به گوگل ارسال می کنید. زیرا مهم نیست که سایت شما چقدر سریع برای کاربران بارگذاری می شود، گوگل آن را دوست دارد و به شما اهمیت می دهد. شاید فکر کنید هر نوع تصویری که در صفحه وب سایت خود استفاده کنیم مشکلی ندارد و تنها نکته مهم این است که صفحه وب سایت ما دارای تصاویر است!


https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/