
اپل iOS برداشت برخی از ایالات متحده آمریکا سهم بازار در سه ماهه اول سال 2020
CIRP گزارش امروز همچنین نشان داد که چقدر سخت است برای اپل به جذب جدید در iOS کاربر به دور از اندیشه و بالعکس. آخرین داده ها نشان می دهد که در طول سه ماهه اول سال 2020 iOS تا به حال وفاداری میزان 91 درصد نسبت به 89% برای آندروید. هر دو سیستم عامل انجام یک کار خوب نگه داشتن مصرف کنندگان از پرش کشتی. در طول چهار سال از Q1 سال 2017 به Q1 سال 2020 هر دو سیستم عامل iOS و Android در هر حال وفاداری رای نزدیک به 90 درصد است. در سال 2016 نرخ 85 ٪ برای اندروید و 89 درصد برای iOS. این نیز نشان می دهد که بسیاری از سوئیچینگ می رود که در بین تولید کنندگان تلفن و نه سیستم عامل.

هر دو اندروید و iOS" کاربران بسیار وفادار به پلت فرم مورد نظر خود را
مایک لوین شریک و از بنیانگذاران CIRP گفت: "سیستم عامل وفاداری پایدار در سطوح بسیار بالا. طی چهار سال یا بیشتر در حدود 90 درصد از گوشی جدید تلفن همراه فعالانه ماند با خریدار قبلی سیستم عامل. با وجود اپل در تلاش برای جذب کاربران اندروید به iOS و اندروید تولید کنندگان گوشی مشابه تلاش برای جذب مشتریان آیفون, سیستم عامل استفاده است که در میان stickiest از همه مصرف کننده سنایی غزنوی."
tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- نحوه بررسی سختی و رقابت کلمات کلیدی
- قزاقستان از کشته شدن 164 نفر در هفته اعتراضات خبر داد
- دانمارک چهار نفر را به اتهام افشای "اطلاعات بسیار محرمانه" دستگیر کرد.
- برنده یکی از سه گوشی از تینگ تلفن همراه در PhoneArena منحصر به فرد سادگی!
- در جستجوی کامل جمع و جور گوشی: Samsung Galaxy S10e
- WhatsApp آینده از ویژگی های اجازه می دهد تا شما با استفاده از همان حساب در دستگاه های متعدد
- گوشی Moto G Stylus و Moto G قدرت در حال حاضر در دسترس در ایالات متحده
- The Best Inflatable Baby Pool - Don't Waste Your Money
- هنوز هم در انتظار خود محرک بررسی کنید ؟ 5 ممکن است دلایل آن را ندارد وارد نشده
- خانواده نجات توله خرس با سر در توپ پنیر وان