گوگل در زمان میلیون ها نفر از coronavirus مربوط به تبلیغات در برابر آثار مخرب و clickbait تبلیغ

در یک وبلاگ پست منتشر شده امروز در گوگل Scott Spencer, معاون رئیس جمهور, محصول, مدیریت تبلیغات, تبلیغات حریم

توسط EMROOZTAFAHOM در 11 اردیبهشت 1399
در یک وبلاگ پست منتشر شده امروز در گوگل Scott Spencer, معاون رئیس جمهور, محصول, مدیریت تبلیغات, تبلیغات حریم خصوصی و ایمنی اعلام کرد که گوگل گرفته شده پایین 2.7 میلیارد تبلیغات بیش از سال گذشته و یا بیش از 5000 "بد تبلیغات" در هر دقیقه است. این شرکت نیز به حالت تعلیق در نزدیک به یک میلیون تبلیغ حساب برای نقض سیاست و بیش از 1.2 میلیون ناشر حساب.این انجام شد در تلاش برای اطمینان حاصل شود که تنها قابل اعتماد تبلیغات مجاز بر روی پلت فرم. همانطور که اشاره شد این امر به ویژه مهم است در زمان نامشخص مانند دوره پس از COVID-19 همه گیر در زمان بیش از.

از شیوع گوگل می گوید آن شده است که از نزدیک نظارت بر رفتار تبلیغ به منظور مطمئن شوید که آنها با استفاده از این وضعیت با ارسال جعلی و تبلیغات برای محصولات در تقاضا مانند ماسک صورت در قیمت بالا و نامعقول.

از 2.7 میلیارد دلار مذکور حذف تبلیغات "دهها میلیون" به ترتيب مربوط به COVID-19. موتور جستجوی غول پیکر اختصاص یافته COVID-19 نیروی کار است که "در حال کار در سراسر ساعت" و ساخته شده تخصصی تکنولوژی تشخیص به بهبود گوگل موجود و اجرای سیستم های مورد استفاده برای تبلیغات در حد متوسط بر روی پلت فرم.

علاوه بر این گوگل اشاره می کند که به عنوان coronavirus شد بیشتر صحبت در مورد موضوع مکالمه روزمره آن کمک کرده است سازمان های غیر انتفاعی دولت و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی اجرا اطلاعیه های خدمات عمومی.

در سمت تلنگر بیش از 21 میلیون کمتر از وب سایت های معتبر که بخشی از گوگل ناشر شبکه حذف شده اند از آن برای نقض سیاست های خود.

اسپنسر نیز به طور مستقیم اشاره clickbait یا "ترفند-برای-کلیک کنید" تبلیغات و این شرکت در تلاش برای بهبود اجرای در برابر آنها. گوگل متوجه شده است که یک عمل رایج مورد استفاده توسط فریبنده آگهی ناشران است که به جمع آوری اطلاعات شخصی تحت ادعای نادرست است. در مثال داده شده مردم به دنبال تمدید گذرنامه خود هدف قرار گرفتند در سال 2019 در تبلیغات است که تقلید واقعی تبلیغات برای تجدید وب سایت تنها برای فریب مردم را به خود ارائه اطلاعات شخصی حساس (مانند امنیت اجتماعی یا شماره کارت اعتباری.

به عنوان یک نتیجه از تلاش های خود را, گوگل دیده می شود نزدیک به 50% کاهش بد ads از سال گذشته و در سال 2019 غول جستجو را مسدود کرده است بیش از 35 میلیون فیشینگ تبلیغات و 19 میلیون "ترفند-برای-کلیک کنید" ads.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب