صنعت خودروسازی داخلی در چند سال گذشته با توجه به اعمال تحریم کمپانی های خودروسازی خارجی با مشکل روبه رو بوده و در تولید بسیاری از محصولات تامین نشدن قطعات اصلی خودروها عاملی برای کاهش تولیدات و یا از خط خارج شدن ان محصول شده است. بعد از اعمال تحریم ها علیه صنعت خودروسازی داخلی شرکت های خارجی چون پژو و فرانسه که از شرکای اصلی ایران خودرو بشمار می رفتند فعالیت های خود را کاملا قطع کرده و از ارسال قطعات یدکی برای محصولات خودداری کردند. بخش داخلی پژو 207 SD از لحاظ طراحی و متریال کاملا مشابه نسخه هاچ بک است و در بدو ورود به کابین شاهد قطعات مشترک میان این دو خودرو هستیم. ایران خودرو نیز که در کنار سایپا دو خودروساز بزرگ کشور محسوب می شوند تولیدات خود را تا مقدار قابل توجهی کاهش داد و در مقطعی تحویل خودروهای مشتریان را تا یک الی دو سال به تعویق می انداخت. این کمپانی با تلاش و پشت کار توانست بعد از مدتی دو محصول داخلی یعنی سمند در سال ( 2002 ) و دنا در سال ( 2015 ) را تحت عنوان خودروهای ملی به بازار عرضه کند. TU3 205 Peugeot: در ابتدا این موتور با دونوع کاربراتور تک و دو دهانه عرضه میشد که قدرتی برابر با ۶۴ و ۷۳ اسب بخار داشت.
مقالات مشابه
- قبل از تاشو, Sprint, T-Mobile پرده بهترین نامحدود 5G طرح قیمت و رایگان 5G گوشی های
- فراموش نکنید foldables, LG, خواهد شد راه اندازی در سال آینده شجاعانه ترین گوشی های هوشمند تا کنون ساخته شده
- آخرین بولتن خبری 27 ژانویه - عصر
- مایکروسافت راه اندازی ایمنی خانواده نرم افزار بر روی آندروید و iOS
- ماهیگیری پس از برگزیت: گورنزی بیش از 40 مجوز برای قایق های فرانسوی ارائه می دهد
- آشنایی با هدرز- هایپرکلابز
- منیفولد هوا با ایدلبروک ریسینگ عوض میشه
- Loopy اسباب بازی: Lessons from The Professional
- بعدی مایکروسافت عمده ایکس باکس سری X رویداد آینده در جولای 23rd,
- آمازون جولای 4th فروش در Roku تلویزیون و آتش تلویزیون شما را دور ضربه