صنعت خودروسازی داخلی در چند سال گذشته با توجه به اعمال تحریم کمپانی های خودروسازی خارجی با مشکل روبه رو بوده و در تولید بسیاری از محصولات تامین نشدن قطعات اصلی خودروها عاملی برای کاهش تولیدات و یا از خط خارج شدن ان محصول شده است. بعد از اعمال تحریم ها علیه صنعت خودروسازی داخلی شرکت های خارجی چون پژو و فرانسه که از شرکای اصلی ایران خودرو بشمار می رفتند فعالیت های خود را کاملا قطع کرده و از ارسال قطعات یدکی برای محصولات خودداری کردند. بخش داخلی پژو 207 SD از لحاظ طراحی و متریال کاملا مشابه نسخه هاچ بک است و در بدو ورود به کابین شاهد قطعات مشترک میان این دو خودرو هستیم. ایران خودرو نیز که در کنار سایپا دو خودروساز بزرگ کشور محسوب می شوند تولیدات خود را تا مقدار قابل توجهی کاهش داد و در مقطعی تحویل خودروهای مشتریان را تا یک الی دو سال به تعویق می انداخت. این کمپانی با تلاش و پشت کار توانست بعد از مدتی دو محصول داخلی یعنی سمند در سال ( 2002 ) و دنا در سال ( 2015 ) را تحت عنوان خودروهای ملی به بازار عرضه کند. TU3 205 Peugeot: در ابتدا این موتور با دونوع کاربراتور تک و دو دهانه عرضه میشد که قدرتی برابر با ۶۴ و ۷۳ اسب بخار داشت.
مقالات مشابه
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 20 قیمت ممکن است بسیار پایین تر از شما فکر
- چهار روشها به اسباب بازی بدون شکستن شما موسسه مالی
- پلیس بریتانیا دو مرد دیگر را در ارتباط با گروگان گیری کنیسه ای در تگزاس دستگیر کرد
- شور, گندم سیاه, شکلات تکه کوکی ها دستور العمل
- واکسن کووید نوواکس پنجمین اعتصابی است که برای استفاده در اتحادیه اروپا تایید شده است
- به روز رسانی به آندروید 10 به ارمغان می آورد قابلیت های جدید برای موتورولا razr را به صفحه نمایش خارجی
- درد اسباب بازی
- آیفون SE خواهد بود محبوب در میان آیفون 6 صاحبان اما نه در چین
- HBO حداکثر خواهد #ReleaseTheSnyderCut از "لیگ عدالت" در سال 2021