صنعت خودروسازی داخلی در چند سال گذشته با توجه به اعمال تحریم کمپانی های خودروسازی خارجی با مشکل روبه رو بوده و در تولید بسیاری از محصولات تامین نشدن قطعات اصلی خودروها عاملی برای کاهش تولیدات و یا از خط خارج شدن ان محصول شده است. بعد از اعمال تحریم ها علیه صنعت خودروسازی داخلی شرکت های خارجی چون پژو و فرانسه که از شرکای اصلی ایران خودرو بشمار می رفتند فعالیت های خود را کاملا قطع کرده و از ارسال قطعات یدکی برای محصولات خودداری کردند. بخش داخلی پژو 207 SD از لحاظ طراحی و متریال کاملا مشابه نسخه هاچ بک است و در بدو ورود به کابین شاهد قطعات مشترک میان این دو خودرو هستیم. ایران خودرو نیز که در کنار سایپا دو خودروساز بزرگ کشور محسوب می شوند تولیدات خود را تا مقدار قابل توجهی کاهش داد و در مقطعی تحویل خودروهای مشتریان را تا یک الی دو سال به تعویق می انداخت. این کمپانی با تلاش و پشت کار توانست بعد از مدتی دو محصول داخلی یعنی سمند در سال ( 2002 ) و دنا در سال ( 2015 ) را تحت عنوان خودروهای ملی به بازار عرضه کند. TU3 205 Peugeot: در ابتدا این موتور با دونوع کاربراتور تک و دو دهانه عرضه میشد که قدرتی برابر با ۶۴ و ۷۳ اسب بخار داشت.
مقالات مشابه
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- نحوه استفاده از اسباب بازی To Want
- D Don't Fall for this اسباب بازی Rip-off
- معایب و مزایای استفاده از شیشه آلات آزمایشگاهی به جای پلیمرها
- صفحه 4 دوربین جدید فیلم برداری با امکانات پس از آخرین به روز رسانی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- اخبار برتر امروز را تماشا کنید 20 دسامبر - نسخه صبح
- دادگاهی در میانمار حکم تعلیق پرونده دوم علیه سوچی را صادر کرد
- اخبار برتر امروز 22 ژانویه - صبح
- چنگ زدن به یک نام تجاری جدید صفحه 4 یا صفحه 4 XL تا 350 دلار با بهترین خرید!