با وجود تعهد برخی از حامل های در حال قطع عدم پرداخت آمریکایی
ایالات متحده حامل می گویند که مشتریان نیاز دارند به اطلاع آنها جلوتر از زمان اگر آنها نمی تواند خود را پرداخت قبض
FCC کمیسیون جسیکا Rosenworcel (در سمت چپ) تماس حامل قطع غیر قابل قبول
با حداکثر سرعت دویدن نیست تنها حامل که شکست خورده به دنبال تعهد است. مبلمان فروشنده آنتونی Skojec زندگی می کند که در شمال ایالت نیویورک به تازگی اجازه رفتن از این شرکت برای او کار می کرد. او سعی کردم به تماس Verizon در تلفن به بحث در مورد حساب خود اما قادر به دریافت از طریق. بنابراین او در بر داشت یک فروشگاه که باز بود (احتمالا نمایندگی از آنجا که اکثر شرکت فروشگاه های بسته) و گفته شد توسط مدیر که حساب خود را نمی خواهد قطع شود. هفته بعد شما آن را حدس زده ورایزون تعطیل Skojec حساب و خواستار $360 به نوبه خود آن را به عقب. و فرزندان خود را که با استفاده از همان حساب کاربری برای دستگاه های تلفن همراه خود قادر به ادامه با آموزش از راه دور. "من پرداخت می شود آن را از بیکاری اما به این معنی من نمی توانم چیزی پرداخت در وام مسکن" Skojec گفت.
اورلاندو, Bruce Cameron که Uber راننده مجبور به توقف کار به منظور کمک به سرطان خود را زده مادر بزرگ. پس از دریافت چندین اطمینان از حداکثر سرعت دویدن است که او نمی خواهد از دست دادن خدمات خود او قطع بود و دو بار قبل از اینکه با حداکثر سرعت دویدن وصل او خوب است. T-Mobile که در حال حاضر دارای حداکثر سرعت دویدن می گوید که مشتریان نیاز به در تماس گرفتن با آنها را اگر آنها در حال رفتن به یک مشکل این لایحه پرداخت. این است seconded توسط ورایزون. با وجود اینکه وصل کامرون گفت که او احساس نمی کند که با حداکثر سرعت دویدن در تلاش بود تا به او کمک کند در تمام. صحبت کردن در مورد FCC تعهد او می گوید: "من فکر می کنم این فقط یک تصویر عمومی از چیزی. آنها متوجه می شوند دیگر این رود در آنها ممکن است قادر به انجام تعهد است چرا که هیچ واقعی وجود دارد, تاریخ در چشم برای زمانی که هر کس می تواند به حالت عادی بازگشت."
FCC کمیسیون جسیکا Rosenworcel خواستار بسته آف "غیر قابل قبول است." یکی از دو حزب دموکرات در پنج شخص نظارتی آژانس Rosenworcel اظهار داشت: "وعده های داده شده نه به قطع ضروری سرویس ارتباطات در طول این زمان نیاز به نگهداری می شود. FCC نیاز به بررسی هر شکایت برای مصرف کنندگان که ناعادلانه خود را از دست دادن خدمات و کمک به رفع سریع آن."
اگر شما تا به حال خدمات بی سیم خود را shutdown از مارس 13th, شما نیاز به در تماس با حامل خود را. اگر شما نمی تواند رسیدن به آنها تماس FCC در 1-888-225-5322.
tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im