- در پاسخ به کروناویروس همه گیر برخی از شرکت های هواپیمایی را متوقف کرده اند ارائه کلاس اول گزینه های صندلی به مسافران است.
- این حرکت به عنوان بسیاری از شرکت های هواپیمایی در حال شروع به تغییر به کوچکتر هواپیما در پاسخ به یک کاهش شدید در سفر هوایی.
- خطوط هوایی ممکن است از نظر مالی بازیابی از coronavirus تا 2022 برخی از کارشناسان می گویند.
صنعت هواپیمایی شده است و آمار به خصوص با کوروناویروس. و با همین دلیل خوب است, سفر است که احتمالا یکی از آخرین چیزهایی که مردم می خواهند به انجام این روز است. و در حالی که سفر با هواپیما — خود — بسیار امن تر از شما ممکن است تصور کنید رفتن به یک به شدت پا-قاچاق فرودگاه فقط یک حرکت هوشمند در وسط یک جهانی همه گیر.
شرکت های هواپیمایی در ضمن تلاش شده است برای تنظیم به مسافرت هوایی در سن COVID-19. به این نقطه از نقاط پسر گزارش می دهد که تعدادی از خطوط هوایی بین المللی به تازگی متوقف شده ارائه کلاس اول گزینه های صندلی برای مسافران است.
چند دلیل وجود دارد که پشت این استراتژی است. برای شروع با مردم کمتر پرواز از همیشه قبل از, این امکان را برای مسافران به خرید یک مربی بلیط و هنوز هم لذت بردن از مقدار زیادی از اتاق. به این نقطه یکی از دوستانم به تازگی پرواز از دنور به بوستون و گفت که این هواپیما در حدود 20% ظرفیت در بسیاری از. به عبارت دیگر وجود ندارد و حتی بسیاری از نیاز به امن کلاس اول بلیط زمانی که اکثر پروازها کاملا خالی است.
چه چیزی بیشتر نقاط پسر اشاره می کند که بسیاری از خطوط هوایی با پروازهای بین المللی شده اند "شده است تغییر از دو طبقه جت ادم تنومند و بدقواره مثل 747 و A380 به کوچکتر و بیشتر سوخت هواپیما با فضای کمتر پردازنده برای توجیه ارائه آن است."
همه که گفت: هواپیمایی که دیگر ارائه کلاس اول صندلی گزینه ها عبارتند از: El Al, آرسنال, لوفت هانزا, سنگاپور هواپیمایی کوانتاس و قطر ایرویز.
TPG می افزاید:
بین المللی کلاس اول بود و در حال حاضر شروع به رفتن منقرض شده در سال های اخیر و افت ناگهانی در تقاضا با توجه به همه گیر است که قطعا کمک می کند. در حالی که یک فرصت خوب وجود دارد کوانتاس هرگز پرواز هواپیما با کلاس اول کابین دوباره امیدوارم آرسنال لوفت هانزا و سنگاپور تنها به طور موقت مسدود کردن کابین زیرا آنها نمی دانند که هواپیمای آنها در عمل در ماه های آینده. آنها به احتمال زیاد در تلاش برای جلوگیری از فروش صندلی های آنها نمی تواند ارائه.
به عنوان به طور کلی تاثیر مالی coronavirus داشتن در خطوط هوایی وال استریت ژورنال اخیرا گزارش داد که این صنعت در مقیاس بزرگ می تواند به اندازه از دست دادن $84 میلیارد دلار در سال درآمد این سال است. در آمریکای شمالی به تنهایی این رقم می تواند به عنوان بالا به عنوان $23.1 میلیارد زمانی که همه گفته و انجام می شود. جلوگیری از توسعه یک واکسن جدید در هر زمان به زودی این مجله می افزاید که صنعت هواپیمایی ممکن است قادر به بصورتی پایدار و محکم بهبود یافتن از این بیماری همه گیر کوروناویروس تا 2022.
مقالات مشابه
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- پاندورا رول interactive voice تبلیغات به انتخاب کاربران
- ترفند های خانه داری و زندگی - زندگی باهوش
- بک لینک خیلی قوی
- تجهیزات و علوم آزمایشگاهی - دنیای آزمایشگاه
- آخرین فرصت برای دریافت AirPods 2 با شارژ بی سیم در پایین ترین قیمت همیشه
- به آنهایی که نیاز دارند برای شروع مواد شیمیایی با این حال از شروع آغاز میترسند.
- OnePlus نورد به ویژگی های یک دوربین با تکنولوژی معمولا این سایت متعلق به flagships
- این پرنده رفت و به طور کامل منقرض شده و سپس آن را به عقب آمد
- یکی دیگر از امیدوار کننده coronavirus واکسن فقط به مرحله نهایی رسیده از آزمایش های بالینی