پس از برنامه های چینی Vivo & Xiaomi می تواند رنج می برند در هند تقویت سامسونگ فروش در روند
ماه گذشته یک برخورد مرگبار بین دو کشور در مناقشه غربی هیمالیا در مرز سمت چپ 20 سربازان هندی کشته شدند. چین تایید نشده هر گونه مرگ و میر. این اولین بار است که این دو را درگیر در درگیری های مسلحانه در 45 سال و بعید است که همه چیز را سرد و خاموش در هر زمان به زودی. به دلیل مرگ از نیروهای آن دولت هند تحت فشار به موضع سختی.
دو روز پیش در این کشور ممنوع 59 چینی از جمله برنامه های Infinite برای آنها هند یک بازار بزرگ ساخت تا بیش از 30 درصد از کل محبوبیت.
صنعت ناظران انتظار می رود گوشی های هوشمند چینی مارک به آینده خسارت های ناخواسته. هند یک کشور در حال توسعه و قیمت غالب خرید عامل برای تلفن همراه مشتریان وجود دارد.
طبق برآوردهای اخیر Xiaomi است و 30 درصد سهم در بازار تلفن همراه. Vivo دوم با 17 درصد از بازار پس از سامسونگ (16%) آن (12 درصد) و Realme (14%).
به طور کلی شرکت های چینی ظاهرا حساب 81 درصد از فروش گوشی های هوشمند در هند است.
تقاضا تنها چیزی که ایستاده در راه چینی تولید کنندگان گوشی های هوشمند در هند
با توجه به قرابت فن آوری های تحقیقات بازار نیل شاه حتی اگر احساسات منفی نسبت به چین نمی تواند منجر به کاهش در تقاضا اختلال ناشی از به زنجیره تامین و تولید هنوز هم می تواند تاثیر حمل و نقل. اپل محموله ظاهرا در حال حاضر رنج می برند.
سامسونگ از سوی دیگر دارای متنوع تر زنجیره تامین است و به خوبی موقعیت پیشی Vivo برای تبدیل شدن به دومین فروشنده در هند. این امکان وجود دارد که chaebol دارای رشد Vivo در حال حاضر چیزی است که آشکار خواهد شد که آمار منتشر شده برای سه ماهه دوم به عنوان شرکت در حال حاضر در فاصله قابل توجه آن است. در غیر این صورت به نظر می رسد آماده برای رسیدن به آن در ماه سپتامبر.
پس Xiaomi بزرگ سرب بیش از دو سامسونگ مطرح نیست قریب الوقوع خطر ابتلا به آن است. اما اگر درگیری میکشد در Xiaomi را دلیل برای نگرانی.
در دراز مدت حتی اپل می تواند به نفع از این وضعیت است. در سالهای اخیر ما شاهد یک تغییر در استراتژی با شرکت نه تنها کاهش قیمت با شروع از خود گوشی بلکه انتشار نسبتا مقرون به صرفه آیفون SE. تولید کننده گزارش شده است که برنامه ریزی برای مونتاژ گوشی در هند است که کمک خواهد کرد که آن را کسر وظیفه واردات در حال حاضر وضع در دستگاه و افزایش تقاضای خود را.
سامسونگ به طور فعال در تلاش برای افزایش سهم بازار در هند
سامسونگ ظاهرا شروع به سرمایه گذاری در این فرصت در حال حاضر. در عرض 10 روز این شرکت با راه اندازی چهار سطح ورود گوشی در کشور است.
مقابل را Tarun Pathak معتقد است که این شرکت را مجبور به انجام بیشتر از آن برای جذب مصرف کنندگان به دنبال یک جایگزین برای مارک های چینی. او می گوید که این شرکت باید در تقویت آن حضور دیجیتال به عنوان یک تعداد زیادی از مردم در حال حاضر تلفن های خود را آنلاین.
پس گفت که هند نمی تواند در واقع تحریم چین به طور کامل. بسیاری در هند زندگی را برنامه های چینی. برخی از تولید کنندگان چینی از جمله Xiaomi باید امکانات در کشور است که به استخدام بسیاری از مردم است.
tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im