قیمت داکت اسپلیت

قیمت داکت اسپلیت به طور معمولی می‌توان گفت که داکت اسپلیت در واقع به عبارتی اسپلیت (

توسط EMROOZTAFAHOM در 20 شهریور 1400

قیمت داکت اسپلیت

به طور معمولی می‌توان گفت که داکت اسپلیت در واقع به عبارتی اسپلیت (کولر گازی) میباشد و اصلی همین تفاوت که در کولر گازی، یونیت داخلی به رخ دیواری یا سقفی روکار اجرا می‌شود؛ ولی یونیت داخلی داکت اسپلیت به رخ توکار و باطن سقف کاذبیا منتخب از سقف مثل راهرو یا محل ورود اتاق هاکارگزاشتن می‌ شود و آن‌گاه اهمیت کانال کشی به اتاق‌ ها یا نصیب ‌های متعدد یک واحد از یک ساختمان متصل شده و هوای نو را آن گاه از فیلتر نمودن و تنظیم دما در آنان توزیع می‌کند.

تفاوت داکت اسپلیت و کولر گازی

داکت اسپلیت یا همان اسپلیت که از آن به تیتر کولر گازی نیز یاد می شود، به استدلال داشتن مزیت های فوق العاده توانسته جایگزین مناسبی برای محصولات هم مقام و مشابه خود باشدیکی از کلیدی ترین تفاوت دربین کولرهای گازی و داکت اسپلیت، یونیت داخلی آن ها می باشد. یونیت داخلی به جهت کولرهای گازی به رخ دیواری و یا این که سقفی بوده، در حالیکه به جهت داکت اسپلیت به رخ توکار طراحی می شود.

داکت اسپلیت ها در سیکل سرمایشی شبیه اهمیت کولرهای گازی فعالیت می کنند، در حالیکه در سیکل گرمایشی، مکانیسم متمایز دارند. ساز و عمل داکت اسپلیت به عنوان یک دستگاه گرمایشی به این شکل هست که آب گرم به دست آمده از موتور خانه، به درون کویل جریان می بایستی و در اثر آن کویل گرم شده و در اثر چرخش فن هواساز، گرمای موجود در آن به هوا منتقل شده و باعث گرم شدن محیط می شودهرچند این ساز و فعالیت دوچندان معمولی به لحاظ میرسد ولی به منظور کارکرد صحیح آن باید از تجهیزات و قطعات اصلی میزان مرغوب بودن به کارگیری شود.

 انواع داکت اسپلیت

داکت اسپلیت ها در انواع متفاوت ساخت می شود یک دسته بندی کلی باری همین محصولات به شکل پایین میباشد:

 داکت اسپلیت معمولی یا این که دور اثبات 

داکت اسپلیت اینورتر یا این که به دور متغیر

 •داکت اسپلیت تک فاز

• داکت اسپلیت سه فاز

در خرید کردن این گونه از محصولات، فضای مد حیث را در اولویت قرار دهید چون درصورتیکه گنجایش کمتری را به جهت فضاهای بزرگتر گزینش نمایید در این رخ نمی توانید از عملکرد آن‌ها بهره مند شوید. در صورت نیاز به هدایت بخش اعظم در گزینش متاع می توانید اصلی ما از روش راه و روش های ارتباطی موجود در تماس باشید.

 نصب و رویه اندازی داکت اسپلیت می بایست حیاتی دقت به اندازه انجام شود زیرا یکی از از مهمترین علل کارکرد خطا همین دستگاه ها به مشکل و اختلال در طرز ی اجرای آنها مربوط می شود. سقف های کاذب موجود در راهرو ها مناسب ترین مکان برای اجرا ی همین دستگاه ها خواهد بود.

داکت اسپیلت چه مزایایی نسبت به دیگر سیستم های سرمایشی دارد

داکت اسپلیت نسبت به سیستم های مرکزی استقلال تام دارد، همچنین در مقایسه اهمیت رادیاتور راندمان گرمایشی آن هم بالاتر استضمنا لوله کشی گرمایشی داکت اسپلیت از سقف می باشد و حجم لوله کشی آب گرم مهم استعمال از همین دستگاه کاهش میابد. علاوه بر همین هزینه پایانی شیوه اندازی داکت اسپیلت دارای کویل تقریبا نصف هزینه ی سیستم های چیلر و مینی چیلر می باشد که همین خویش یکی از از اصلی ترین مزایای داکت اسپلیت محسوب می شود. از آن جایی که در داکت اسپلیت از جداکننده روغن استعمال می شود، قابلیت لوله کشی دربین یونیت های داخلی و خارجی مهم اختلاف ارتفاع 15 متر را فراهم می سازد .

این فرمان موجب می شود در طولانی مدت عملکرد دستگاه به خوبی حفظ شوداین دستگاه علاوه بر تامین سرمایش کافی، گرمایش دوچندان توانمند دارا است و می تواند فی مابین 20 الی 30 درصد در مصرف برق در زمستان صرفه جویی کند. داکت اسپلیت ها می توانند به کمک فیلترهای قابل شست و شو، هوا را تصفیه نمایند و فضایی به بدور از آلودگی را پدید آورنداین وسیله می تواند به راحتی در هر فضایی قرار گیرد و به جهت سردترین و گرمترین بخش ها طراحی شود

 به کار گیری از داکت اسپیلت چه معایبی به همراه دارد

بهتر هست بدانید که در این دستگاه امکان در دست گرفتن زوم وجود ندارد، به‌این مفهوم که با واضح نمودن همین دستگاه کلیه فضاها اعم از کلیه اتاق ها، سالن ها، راهروها و ... اهمیت یکدیگر نیز دما می شوند. از آن جایی که دمای هوا توسط یک ترموستات که در بزرگ ترین بخش منزل قرار می گیرد.

میزان گیری می شود، این امر باعث بروز بزرگ ترین مورد قضیه در داکت اسپلیت می شود که آن، نیز دما نمودن همگی بخش های یک واحد ساختمانی می باشدهمینطور باید به این مسئله اشاره نماییم که همین دستگاه نسبت به چیلر و مینی چیلر برق بیشتری مصرف می نماید ولی مصرف برق داکت اسپلیت در مقایسه اهمیت اسپلیت های دیواری کمتر است

یک عدد دیگر از معایب داکت اسپلیت صدای آن می باشد که به هیچ عنوان برای تالار های کوچک و مکان هایی که به سکوت نیاز است، توصیه نمی شودصحیح میباشد که داکت اسپیلت ها یکی از از متداول ترین سیستم های تهویه مطبوع محسوب می شود، ولی صدای ناشی از الکتروموتور حرفه داکت ها به استدلال قرارگیری در سقف کاذب، می تواند موجب سلب آسایش افراد شود

قیمت داکت اسپلیت

پارامترهای متمایز در قیمت داکت اسپلیت تاثیر گذار است، به منظور اطلاع از هزینه ی درخواستی به جهت خرید همین کالا حساس ما اهمیت شماره های موجود در تماس باشیددیتاها تام در مورد مشخصات و قیمت هر یک از محصولات موجود در لیست فروش مان نیز به طور تام درج شده است. از پاراگراف پارامترهای تاثیر گذار در بها آخری همین گونه از محصولات می قدرت به مورد ها تحت اشاره کرد:

 •          میزان مرغوب بودن

•          نوع آن

•          عملکرد محصول

•          استانداردهای به کار رفته

•          مارک محصول

•          ابعاد و سایز آن

 

هر یک از پارامترهای یاد شده می تواند ارزش پایانی این محصول را به میزان قابل ملاحظه ای پایین کنترل قرار دهدحتمی به ذکر می باشد که هزینه ی داکت اسپلیت یک مقدار مشخص و استاندارد در بازار دار به این عامل هرگاه این محصول به بها زیر به شما توصیه شود در این صورت به کیفیت و عملکرد آن مشکوک باشید زیرا لزومی وجود ندارد که یک محصول اصل دارای کارایی مطلوب ، به هزینه های کمتر فروخته شود. سودجویان غالبا به مراد جلب اعتنا خریدار، هزینه های کمتری را برای محصولات غیر اورجینال خود سفارش می دهند. داکت اسپلیت غیر استاندارد و بی میزان مرغوب بودن نیکی صرفا هزینه ی صرف شده را به باد خواهد اعطا کرد بلکه به برهان کارکرد نامطلوب می تواند مشکلات بخش اعظمی به همراه داشته باشدقیمت داکت اسپلیت های ارائه شده در تاسیسات به روز بوده و تخفیف های مورد لحاظ مصرف کنندگان در همین قیمت ها نظر گردیده هست به طوریکه این بها ها هم شامل بخش تضمین بهترین قیمت، سایت تاسیسات می باشد.

آخرین مطالب