صنعت خودروسازی داخلی در چند سال گذشته با توجه به اعمال تحریم کمپانی های خودروسازی خارجی با مشکل روبه رو بوده و در تولید بسیاری از محصولات تامین نشدن قطعات اصلی خودروها عاملی برای کاهش تولیدات و یا از خط خارج شدن ان محصول شده است. بعد از اعمال تحریم ها علیه صنعت خودروسازی داخلی شرکت های خارجی چون پژو و فرانسه که از شرکای اصلی ایران خودرو بشمار می رفتند فعالیت های خود را کاملا قطع کرده و از ارسال قطعات یدکی برای محصولات خودداری کردند. بخش داخلی پژو 207 SD از لحاظ طراحی و متریال کاملا مشابه نسخه هاچ بک است و در بدو ورود به کابین شاهد قطعات مشترک میان این دو خودرو هستیم. ایران خودرو نیز که در کنار سایپا دو خودروساز بزرگ کشور محسوب می شوند تولیدات خود را تا مقدار قابل توجهی کاهش داد و در مقطعی تحویل خودروهای مشتریان را تا یک الی دو سال به تعویق می انداخت. این کمپانی با تلاش و پشت کار توانست بعد از مدتی دو محصول داخلی یعنی سمند در سال ( 2002 ) و دنا در سال ( 2015 ) را تحت عنوان خودروهای ملی به بازار عرضه کند. TU3 205 Peugeot: در ابتدا این موتور با دونوع کاربراتور تک و دو دهانه عرضه میشد که قدرتی برابر با ۶۴ و ۷۳ اسب بخار داشت.
مقالات مشابه
- اشکال کربن فعال شده
- شرکت لباس بچگانه
- مایکروسافت در حال برگزاری یک فروش بزرگ در سامسونگ کهکشان S20 5G توجه داشته باشید 10 و S10 خانواده
- 6 قدم آسان برای فروش بیشتر مواد شیمیایی
- A space probe was already headed for Venus before the ‘life’ debate began
- Coronavirus مستندات مانع 530 میلیون عفونت مطالعه می گوید:
- ظرف هنوز برنامه ای برای خرید تقویت, تلفن همراه, اما این مطلب را در 5G rollouts
- ترفند های زندگی و خانه داری - ترفند های نابغه
- لارنس بروکس: مسن ترین کهنه سرباز جنگ جهانی دوم در سن 112 سالگی درگذشت
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی