زوکربرگ از دست می دهد میلیاردها پس از Verizon و دیگران جلو و تبلیغات بیش از پست های توهین آمیز

شرکت های بزرگ از جمله برخی از بزرگترین تبلیغ در جهان را کشیده تبلیغات از Facebook و Instagram در طول چند روز گذشته. Unilever, یکی از بزرگترین, تبلیغ, در, سیاره, گفت که آن را لغو آگهی خود را سرمایه گذاری با رسانه های اجتماعی غول پیکر برای بقیه سال 2020 است. شرکت می کند صابون Dove; لیپتون چای و سوپ; Breyer بستنی; تبر بدن; و بسیاری از شناخته شده مصرف کننده محصولات. دیروز, نوشابه, غول کوکا کولا اعلام کرد که دیگر تبلیغات بر روی هر سایت اجتماعی در سطح جهانی برای حداقل 30 روز در حالی که اواخر جمعه هر دو کامیون و لوی پیوست تحریم . هرشی است که کاهش هزینه در هر دو سیستم عامل 33٪.

یک Verizon آگهی در Facebook قرار داده شد در کنار توهین آمیز قومی و تصویری ارسال شده توسط QAnon

این شرکت در حال تلاش برای به زور تغییرات در Facebook و Instagram توسط Facebook بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت مارک زوکربرگ نشستن و گرفتن اخطار. با کشیدن خود تبلیغات Facebook درآمد را زیر انتظارات و در حال حاضر این است که تحت تاثیر آن در قیمت سهام. دیروز سهام کاهش یافته است 8.3% کاهش ارزش شرکت توسط $56 میلیارد دلار است. زوکربرگ شخصا در زمان 7 میلیارد دلار رسید اگر چه خود را خالص ارزش است که هنوز هم $82.3 میلیارد دلار پس از کاهش.

فوق-نام شرکت معترض هستند Facebook شکست برای حذف توهین آمیز و نفرت انگیز پست. برای مثال در روز پنج شنبه ضد افترا لیگ منتشر در نامه سرگشاده ای که اشاره کرد که چگونه ADL “بر تبلیغات برای Verizon ظاهر می شود در کنار تصویری از توطئه گروه QAnon, نقاشی بر روی نفرت و یهودستیزانه شعارهای هشدار داد که سازمان مدیریت اضطراری فدرال (FEMA) در حال برنامه ریزی برای آوردن در جنگ با اردوگاه های کار اجباری و تابوت در آماده و ادعای آمریکایی ها در حال حاضر در قرنطینه نظامی در منطقه.” در این نامه همچنین آمده است که “42 درصد از روزانه Facebook کاربران با تجربه آزار و اذیت بر روی پلت فرم.”

ملت پیشرو حامل صرف $1.46 میلیون در Facebook ads از مارس 22nd ژوئن 20th, با توجه به تجزیه و تحلیل شرکت Pathmatics. Verizon به صرف حدود 407,000 در Instagram تبلیغات بیش از مدت مشابه. ورایزون رئیس دفتر رسانه جان Nitti گفت: “ما باید دقیق محتوای سیاست در جای خود و باید تحمل صفر زمانی که آنها نقض ما اقدام کنند. ما در حال توقف تبلیغات ما تا زمانی Facebook می توانید ایجاد یک راه حل قابل قبول است که باعث می شود ما راحت است و مطابق با آنچه که ما انجام داده ایم با یوتیوب و دیگر همکاران.”

بلومبرگ گزارش می دهد که زوکربرگ برگزار زنده پرسش و پاسخ با Facebook کارکنان در روز جمعه و اعلام کرد برخی از تغییرات به شرکت های تبلیغاتی سیاست. در این جلسه زوکربرگ گفت که Facebook در حال حاضر لینک تمام پست های مربوط به رای گیری به Facebook رای گیری hub. در ضمن تمام پست های که نقض Facebook قوانین مشخص خواهد شد تا اگر چه آنها باقی خواهد ماند و بر روی پلت فرم. این ADL در پاسخ گفت که این تغییرات “کوچک” و گفت: “ما شده اند به پایین این جاده قبل با Facebook. آنها را ساخته اند عذر خواهی در گذشته است. آنها گرفته شده ناچیز مراحل پس از هر فاجعه ای که در آن پلت فرم خود را ، اما این اتحاد برای پایان دادن به در حال حاضر.”
این وال استریت ژورنال گزارش امروز که Facebook معاونت کسب و کار جهانی, کارولین Everson نوشت یادداشتی برای تبلیغ در هفته گذشته. Everson نوشت که Facebook ندارد “را تغییر سیاست وابسته به درآمد فشار” است که آن را مجموعه “سیاست های مبتنی بر اصول و نه منافع کسب و کار.” او همچنین اظهار داشت که در طول شش ماه دوره زمانی به پایان رسید که در ماه مارس 89 درصد از پست های حذف شده توسط Facebook برای نقض سیاست های خود در برابر توهین آمیز پیام های خودکار انجام می شود قبل از هر کسی بر روی پلت فرم تا به حال شانس به آنها را بخوانند. او همچنین گفت: “نفرت موذی است از ویژگی های هر جامعه است که منعکس شده است در تمام سیستم عامل. اما ما همچنین بر این باورند در مسئولیت ما را برای کمک به تغییر مسیر از گفتار نفرت-و در حالی که ما می دانیم که ما نمی توانیم از بین بردن آن ما ادامه خواهد داد به انجام همه چیز را در قدرت ما برای خرد حضور خود را بر روی پلت فرم ما.”

بری Lowenthal مدیر اجرایی آژانس تبلیغاتی رسانه های آشپزخانه گفت که بسیاری از مشتریان خود را در حال برنامه ریزی در تحریم Facebook و Instagram در ماه آینده. “این درست به عنوان یک شرکت خوب شهروند” او گفت:.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>