شما حتی نمی تواند به من پرداخت به پرواز ایالات و یا خطوط هوایی آمریکا در حال حاضر و در اینجا به همین دلیل

  • آمریکا شرکت های هواپیمایی و خطوط هوایی یونایتد را از سر گرفت فروش بالقوه بسته بندی پروازها, در حال حاضر که آنها معکوس موقت coronavirus الهام گرفته از سیاست مسدود کردن وسط صندلی.
  • تحقیقات جدید استدلال می کند که برگشت تقریبا دو برابر شانس خود را از ابتلا به کروناویروس در یکی از این شرکت-پر پرواز نسبت به شانس خود را از ابتلا به این ویروس در یک پرواز که در آن وسط صندلی همچنان مسدود شده است.
  • حامل مانند دلتا و خطوط هوایی جنوب غربی در میان کسانی که هنوز در حال پرواز در کاهش ظرفیت به دلیل coronavirus.

حتی قبل از این بیماری همه گیر کوروناویروس من (و بسیاری از دیگر آگهی های مکرر من می دانم) تمایل به اجتناب از خطوط هوایی آمریکا مانند طاعون به دلایلی که شامل طرز وحشیانه ای تنگ صندلی. اما شما لازم نیست که به کلمه من برای آن را — در اینجا یک Inc. مقاله مجله رجزخوانی در مورد این همان چیزی که تحت عنوان “خطوط هوایی آمریکا فقط کلی برنامه ریزی آن بیشتر تلویزیون تنگ هواپیما برای یک واقعا پرواز طولانی است.”

این است که یک شرکت هواپیمایی است که مجازات آن حتی کلاس اول مسافران با کاهش legroom نیست. خود خلبانان شکایت کرده اند در مورد آن هواپیما و در سال 2019, American Airlines, گزارش bumped بیشتر مسافران از overbooked پروازها از دیگر شرکت های هواپیمایی در ترکیب. علاوه بر این همانطور که اشاره کردیم تنها چند روز پیش مدیر CDC است اظهار تاسف یک حرکت توسط حامل به رزومه پر کردن وسط آن صندلی دوباره چیزی آن را به حال به طور خلاصه متوقف شد پس از این جهان است و شما می دانید که در میان یک بیماری همه گیر. چه چیزی بیشتر از یک مطالعه جدید نشان داده است که شرکت های هواپیمایی مانند آمریکا (همراه با ایران) است که از سر گرفته رزرو مسافران در وسط صندلی ها تقریبا دو برابر شانس خود را از ابتلا به کروناویروس در آن پرواز.

این تحقیقات می آید از آرنولد بارنت یک علم مدیریت استاد در موسسه تکنولوژی ماساچوست که تصمیم به آوردن برخی از دانشگاهی و دقت در بررسی اثر بسته بندی هواپیماها با مردم دوباره در حالی که coronavirus است که هنوز هم مهاجم سراسر ایالات متحده است. “آخرین نتایج تحقیقات و اطلاعات تولید تقریب که تمام صندلی مربی کامل در آمریکا, جت, هواپیما, خطر ابتلا Covid-19 از نزدیک مسافری است که در حال حاضر در حدود 1 در 7,000” یک چکیده از تحقیقات خود را روی کاغذ می خواند. “در وسط صندلی خالی, سیاست, است که خطر سقوط به حدود 1 در 14,000. خطرات کمتر در پرواز است که کامل نیست.”

این برآورد بارنت می رود توجه داشته باشید حاکی از آن است که مرگ و میر خطرات مرتبط با کروناویروس مثلا برای مسافران بالاتر از خود را از خطر مرگ در سقوط هواپیما.

حفاری را به مقاله خود را این تحقیق پیشنهاد می کند که خود را از خطر ابتلا به کروناویروس در پر پرواز هواپیما با صندلی میانه-مسدود کردن حدود 1 در 4,300 نسبت به 1 در 7,700 شانس ابتلا به ویروس در هواپیما نگه می دارد که وسط صندلی در فضای باز. اگر شما عامل 1% مرگ و مير (در واقع 1.6% از موارد در اینجا که من زندگی می کنند هستند و در نتیجه مرگ و میر, اما 1% است استفاده می شود به نگه داشتن ریاضی ساده) این مقاله نشان می دهد که خطر ابتلا به هر دو ابتلا و مرگ ناشی از کوروناویروس به عنوان یک نتیجه از پرواز پر پرواز هواپیما چیزی است مانند 1 در 430,000.

آیا شما مانند کسانی که شانس ؟ آنها حتی بهتر از زمانی که وسط صندلی های مسدود شده (فقط 1 در 770,000).

هنوز در معرض خطر بالا مشخصات همین دلیل است که ما به ذکر یک لحظه پیش از نارضایتی از CDC مدیر رابرت Redfield که بیان “قابل توجهی ناامیدی” با خطوط هوایی آمریکا برای این تغییر در وسط صندلی سیاست (آمریکا روشن به رزرو وسط صندلی دوباره در اوایل این ماه). Redfield ساخته شده نظر خود را در دوران اخیر بهداشت و درمان مجلس سنا کمیته شنیدن پاسخ به یک سوال از بهداشت ، برنی ساندرز توسط lamenting است: “من می توانم به شما بگویم که زمانی که آنها اعلام کرد که روز دیگر بدیهی است که وجود دارد قابل توجه ناامیدی با خطوط هوایی آمریکا. تعدادی از شرکت های هواپیمایی تصمیم گرفته بود برای نگه داشتن صندلی میانه (باز).”

همچنین در اوایل این ماه رئیس دفتر ارتباطات برای United Airlines (که مانند آمریکا روشن است به امکان رزرو کامل پروازهای) سعی در توضیح خود برگشت. جاش ارنست که قبلا در اوباما در کاخ سفید قبل از گرفتن کار با ایران استدلال کرد که مسدود کردن وسط صندلی است “یک استراتژی روابط عمومی. که یک استراتژی ایمنی.”

استدلال او این است که حتی اگر شما بلوک وسط صندلی مسافران هنوز هم در عرض 6 پا از دیگر مسافران (در مقابل شما و یا در سراسر راهرو برای کسانی که هر دو راهرو صندلی).

جدی ادامه داد: طی جلسه رسانه در نتیجه: “اگر شما می خواهید برای ایمن ماندن در هواپیما, ما نیاز به پوشیدن ماسک, ما نیاز به خوب تصفیه هوا, هواپیما باید کاملا تمیز و ما نیاز به مطمئن شوید که در هر مرحله از سفر خود را که در آن ما می توانیم اجتماعی فاصله است که ما در حال انجام آن است. همه این مراحل است که دانشمندان توصیه می شود که ما را.”

حرف آخر: تا زمانی که هر کس با پوشیدن ماسک در یک پرواز با مسدود وسط صندلی من انتخاب که پرواز هر زمان بیش از جایگزین (یک بسته بندی پرواز). کمتر مردم دوره به نظر می رسد کمتر مخاطره آمیز گزینه پس از آن پرواز شامل کمتر از افرادی که به طور بالقوه می تواند داشته باشد coronavirus.

اندی یک خبرنگار در ممفیس که همچنین کمک به رسانه ها مانند شرکت سریع و نگهبان. هنگامی که او را نوشتن در مورد فن آوری های او می توان قوز protectively خود رو به رشد مجموعه ای از وینیل و همچنین مراقبت از خود Whovianism و bingeing بر روی انواع تلویزیون نشان می دهد که شما احتمالا نمی خواهم.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de