Verizon در مقابل T-Mobile, Sprint و AT&T 5G بازی سرعت و زمان تاخیر آزمون مقایسه

پس از برکت ما با یک گزارش اولیه در بزرگترین استفاده کننده در میان ما حامل وقتی که می آید به شبکه بهبود سرعت تست هنردوستان از RootMetrics ما فرستاده نسخه بعدی از حامل خود را در میدان جنگ – بازی جریان در 5G و 4G.
شما ببینید 5G قرار است به طلیعه چیزی بودن در نه فقط گیگابیت سرعت, اگر چه آن را بیشتر قابل عرضه در بازار نفع به خصوص با mmWave شبکه مانند ورایزون. بزرگتر مزایای این (4G LTE است که به اندازه کافی سریع به عنوان آن است که برای بسیاری از مقاصد) در حال کاهش زمان تاخیر و افزایش چند در ظرفیت برج و یا ایستگاه پایه.
در دیگر, دیگران, راه, بیشتر دستگاه های از اتومبیل از طریق تلفن و یخچال هوشمند بلندگو می توانید قلاب تا به 5G اتصال در یک بار نسبت به 4G و با زمان تاخیر کم در آن است. ما می دانیم آنچه شما فکر نمی low latency خوب برای بازی? آن است که دقیقا همان چیزی است که RootMetrics شده است تست 4G و 5G اتصالات در مرکز شهر لس آنجلس!

Verizon در مقابل T-Mobile و AT&T 5G در مقابل شبکه LTE بازی جریان سرعت و زمان تاخیر

با حمله اخیر در جریان بازی صنعت از خدمات مانند گوگل Stadia و Micsoroft را xCloud اضافه کردن به خوب ol’ بخار از راه دور بازی لگ و پاسخ بازی های آنلاین خواهد بود در صنعت مقدم در حالی که برای خوب. در اینجا پیشنهاد تاخیر مورد نیاز این خدمات به صورت آنلاین موفق جلسات انجمن و توضیح جدید متریک “لرزش” می پیوندد که سرعت و زمان تاخیر به همراه تست فرای.

ورود 5G اتصال آن وعده را زمان تاخیر را به حداقل و افزایش سرعت جریان برای گرافیک بهتر و وضوح بالاتر به حداکثر. آیا کرایه حمل در همه اجزای? خوب, آن را مانند به نظر می رسد 5G است و نه تاخیر نجات دهنده آن بود ترک خورده بود حداقل نه در مرکز شهر لس آنجلس در این نقطه در زمان توسعه شبکه.

  • حامل با سرعت سریع به اندازه کافی برای تقریبا تمام ابر بازی با 5G نشان دادن سرعت سریع تر از LTE 4G برای هر چهار حامل: داده ها با سرعت نباید مسئله برای علاقهمندان به بازی در لا به تمام چهار حامل ثبت نام 5G ميانه دانلود که پیشی حداقل از این بازی ارائه دهندگان. در واقع تنها T-Mobile 4G LTE متوسط سرعت دانلود از 16.4 Mbps سقوط کوتاه از حداقل 20 مگابیت در ثانیه مورد نیاز برای آنلاین بازی های HD اما حامل با سرعت 5G در شروع به پریدن کرد به 24.3 مگابیت در ثانیه.
  • اگر چه پتانسیل کامل از تلفن همراه cloud gaming نشده است رسید 5G می تواند شکاف: با 5G نشان دادن سرعت سریع تر بهبود packet loss و کاهش لرزش نتایج جستجو برای چهار حامل در LA 5G به وضوح تاثیر بر روی ابر تجربه بازی. تاخیر کمتر در حال حاضر از دست رفته برای بدون درز cloud gaming اما که باید در طول زمان تغییر به عنوان 5G همچنان به بهبود بخشد.

  • خبر خوب برای علاقهمندان به بازی در at&T شبکه در لا: AT&T را با تاخیر حدود 45ms در هر دو LTE 4G و 5G کمی بالاتر از حداقل از ارائه دهندگان اما آن را تا حد زیادی پایین در لس آنجلس. در AT&T پارسه باید قادر به لذت بردن از تقریبا هر بازی بر روی گوشی های هوشمند با تنها جزئی تاخیر و انتظار می رود برای بازی های چند نفره است که تکیه بر دقت و صحت.

  • با حداکثر سرعت دویدن با نمرات قابل توجه سرعت در 5G: با حداکثر سرعت دویدن متوسط دانلود با سرعت شروع به پریدن کرد از 33.0 مگابیت در ثانیه در 4G LTE بسیار چشمگیر 61.8 مگابیت در ثانیه بر 5G است که در صدر بود تنها ورایزون 254.7 مگابیت در ثانیه. که گفت:, با حداکثر سرعت دویدن زمان نهفتگی packet loss و با عصبانیت سخن گفتن نتایج نسبتا بالا در مقایسه با رقابت و می تواند باعث مشکلات برای مجموعه بازی های چند نفره در HD.

  • T-موبایل 5G را فراهم می کند افزایش برای علاقهمندان به بازی: T-Mobile ارائه شده ترین 5G در لا با 5G در دسترس بودن نرخ 32.1% (با حداکثر سرعت دویدن trailed در 25.1%) و شرکت مخابراتی 5G منجر به سریع تر سرعت عالی packet loss و کاهش لرزش. در حالی که T-Mobile بود و دوم کمترین تاخیر در LA (حدود 77ms در LTE 4G و 5G), تاخیر خواهد شد به احتمال زیاد به یک موضوع برای بسیاری از بازی های چند نفره در HD.

  • ورایزون 5G نتایج برجسته تحول پتانسیل mmWave برای cloud gaming: اگر چه در دسترس بودن محدود باقی مانده به هدفمند مناطق ورایزون mmWave 5G تحویل باور نکردنی متوسط سرعت دانلود از 254.7 مگابیت در ثانیه همراه با نزدیک به کامل packet loss و با عصبانیت سخن گفتن نتایج. در ورایزون mmWave 5G باور نکردنی نشان داد پتانسیل و ورایزون 5G پارسه نباید دیدن هر گونه مسائل از سرعت بسته از دست دادن و یا لرزش.

اگر شما علاقه مند در حامل تفکیک اعداد در اینجا Verizon vs T-Mobile, Sprint و AT&T 4G/5G بازی جریان سرعت, تاخیر, و, جدید, جزء “لرزش” در مقایسه در برابر پخش صاف معیار:

  • حداقل سرعت شبکه مورد نیاز برای گاه به گاه SD بازی ها (تتریس): 7 تا 10 مگابیت در ثانیه
  • حداقل سرعت شبکه مورد نیاز برای چند نفره آنلاین بازی های HD (Fortnite): 25-30 مگابیت در ثانیه
  • حداکثر زمان تاخیر مورد نیاز (5G و 4G LTE) برای بازی آنلاین: 10-30ms

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>