Verizon است که به کارگیری هوش مصنوعی بنابراین شما می توانید بهتر خدمات به مشتریان

خدمات به مشتریان است بخشی ضروری از هر کسب و کار و حتی بیشتر از آن زمانی که آن را می آید به حامل های تلفن همراه. با تغییرات مداوم در برنامه های جدید, تبلیغات, تخفیف, با گیج کننده الزامات و البته گاه به گاه مشکل نیست نادر است که شما باید به صحبت کردن با یک نماینده.

فقط فکر کردن در مورد نیاز به تماس با پشتیبانی از مشتری است که اغلب به اندازه کافی به منظور بالا بردن سطح استرس خود را. هیچ کس می خواهد برای رفتن از طریق آن, اما گاهی اوقات ما هیچ انتخاب است.

خوب بزرگترین حامل Verizon ظاهرا که می داند و می خواهد به بهبود پشتیبانی از مشتری تجربه. با استفاده از هوش مصنوعی است. Verizon اعلام کرد همکاری خود را با Google Cloud مرکز تماس هوش مصنوعی است که به معنای “برای ارائه بیشتر بصری پشتیبانی از مشتری از طریق روش های طبیعی-به رسمیت شناختن زبان پردازش سریع تر و در زمان واقعی خدمات مشتری عامل کمک.”ما می دانم آنچه شما فکر: “اوه نه من باید به تکیه بر روی یک کامپیوتر به من کمک کند این است که فقط همه چیز بدتر!” و شما تا حدی درست است. هوش مصنوعی به معنی این نیست که به طور کامل جایگزین انسان است. هوش مصنوعی رسیدگی خواهد شد اولین مرحله از درخواست های مشتریان:

“چه از طریق تماس صوتی و یا چت مشتریان نمی خواهد نیاز به رفتن را از طریق منوی دهید یا گزینه درختان; آنها به سادگی می گویند و یا نوع درخواست خود را به زبان شناخت ویژگی می یابد بهترین راه برای کمک به آنها. بدون آب و تاب گفتار و یا ربات مانند دستورات.”

اگر مشکل شما بیش از حد پیچیده برای هوش مصنوعی برای رسیدگی و سپس شما هنوز هم تا پایان صحبت کردن به یک فرد است. گوگل هوش مصنوعی خواهد شد که بخشی از آن در این روند به عنوان کمک عوامل دسترسی به اطلاعات مربوط به حساب خود را سریعتر و ارائه پیشنهادات خود را برای راه حل های ممکن است.

هوش مصنوعی آموزش دیده بود با استفاده از یک پایگاه داده از “میلیون ها نفر از ناشناس تاریخی حمایت از سیاهههای مربوط در مورد نوع سوالات مشتریان بپرسید و چگونه آنها عبارت سوالات خود را در”بنابراین باید آن را خیلی خوب بتواند آنچه شما نیاز به کمک. و البته به تمام الگوریتم های یادگیری ماشین این یکی بهتر خواهد شد در طول زمان آن را به عنوان تغذیه داده های بیشتر و بیشتر.

Verizon نمی های دقیقا زمانی که مشتریان دریافت یک طعم و مزه از این تجربه جدید علاوه بر این که از آن خواهد شد به زودی. ما فقط یک سوال در سمت چپ وجود دارد چیزی است که می تواند بهبود یافته با هوش مصنوعی ؟ به نظر نمی رسد ،

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>