T-Mobile له Verizon و AT&T در عین حال یکی دیگر از مراقبت از مشتری گزارش

رتبه بندی آمریکا ارائه دهندگان خدمات بی سیم در یک به طور کامل هدف شیوه ای آسان نیست اما در حالی که کاربر ارزیابی کیفیت شبکه و یا مراقبت از مشتری تجربه ممکن است صدا مانند ذاتا ذهنی نقاط مرجع آن را سخت به استدلال می کنند با اطمینان از یک مطالعه است که بازده همان برنده دوباره و دوباره.

پس از بررسی بیش از 12 ، 000 افرادی که در تماس با حامل خود را مراقبت از مشتری واحد در سه ماه گذشته J. D. Power اساسا رسیده همان دقیق نتیجه گیری امروزه به عنوان بازگشت در ماه فوریه زمانی که تقریبا 13,000 ما شبکه تلفن همراه اپراتور مشتریان مورد مصاحبه قرار گرفتند و از او پرسید برای رای دادن به تجربیات خود در سراسر 12 مناطق مختلف است. ما در حال صحبت کردن همه چیز را از فروشگاه تماس با چت آنلاین, ایمیل, اجتماعی, رسانه ها تعامل, سایت, جستجو, کاربر انجمن, حامل, نرم افزار جستجو و خوب قدیمی از مد افتاده تلفن پشتیبانی.

بسیاری از عناوین بسیاری از سوابق خیلی دوست دارم

هنگامی که تمام اطلاعات فوق را در نظر گرفته T-Mobile کاملا خرد شده آن “سرویس کامل” رقبای… دوباره و این بار با حتی بالاتر 852 نمره از 848 امتیاز جمع آوری شده برای جلد 1 از سال 2020 J. D. Power ما بی سیم مراقبت از مشتری عملکرد مطالعه است.
باور کنید یا نه, این است “سازمان ملل متحد حامل” 20th همیشه برنده بیش از این کشور حامل های سنتی در تجزیه و تحلیل داده های شرکت دوسالانه در عمق بررسی از این عملکرد کلیدی متریک و همچنین به عنوان ششمین متوالی تاج.

بعلاوه سرخابی موفق به تنظیم و در عین حال یکی دیگر از رکورد برای نقاط انباشته شدن بیش از 36 صنعت میانگین و شکست Verizon توسط عظیم 34 امتیاز. در صورتی که شما نگرانم بزرگ قرمز ساخته شده کوچک-tiny دست آوردن یک نقطه از ماه فوریه در حالی که AT&T و با حداکثر سرعت دویدن افزایش چشمگیر 22 و 13 امتیاز به ترتیب به… هنوز هم پایان زیر 816 صنعت به طور متوسط.

برای آنچه در آن ارزش, ورایزون, آیا تسلط بر آخرین J. D. Power گزارش ارزیابی شبکه های بی سیم با کیفیت از امریکا پنج بزرگترین حامل (US Cellular گنجانده شده است) در حالی که T-Mobile موفق به تحت تاثیر قرار دادن است و نظر.

بازتعریف عظمت در طول یک زمان سخت

T-Mobile مراقبت از مشتری پیروزی و واقعیت مذکور صنعت میانگین رسید از 805 امتیاز تقریبا شش ماه پیش ساخته شده است که بسیار قابل توجه با چالش های حامل تا به حال برای غلبه بر افزایش حمایت خود را از استانداردهای در میان یک بیماری همه گیر.

Magenta, برای, یک, تا به حال به “سرعت حرکت بیش از 12000 مراقبت تکرار از 17 داخلی مراکز تماس” که در زمان فقط 20 روز و شامل بیش از 60 ، 000 قطعه از تجهیزات به طوری که همه کسانی که کارکنان می تواند در خدمت شما از راحتی (و ایمنی) از خانه های خود را بدون دردسر.

اما T-Mo حتی بیشتر به جشن کشیدن یک دوم متوالی دو پیروزی نیز با در نظر گرفتن “غیر قرارداد سرویس کامل” تاج با کمک آن “گل سرسبد اعتباری برند.” مترو توسط T-Mobile لبه کریکت بی سیم پس از به دست آوردن شش امتیاز از ماه فوریه با ویرجین موبایل تکمیل سکو و تقویت موبایل در حال سقوط از دوم به چهارم احتمالا با توجه به عدم اطمینان در مورد drawn-out معامله با حداکثر سرعت دویدن جدید شرکت مادر و ظرف.

در نهایت مصرف کننده تلفن همراه به راحتی به دست آورد “غیر قرارداد ارزش حامل” رقابت یک بار دیگر با یک قوی نمره 871 امتیاز بود که فوق العاده به اندازه کافی پایین تر از 888 کل از اوایل این سال است. هر دو مستقیما بحث و TracFone موفق به بهبود نتایج خود را که بدان معنی است که این صنعت به طور متوسط در حال افزایش است و همچنین هجوم “تزلزل و حجم تماس بی خانمان نیروی کار” ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im