T-Mobile و اپل در آخرین ما رضایت مشتری شانزه لبه خارج Verizon و Samsung

رضایت مشتری ممکن است به عنوان آسان برای نظارت و ارزیابی به عنوان پایه مشترک از یک شبکه تلفن همراه اپراتور یا فروش شماره های خاص گوشی های هوشمند با نام تجاری و یا مدل اما آخرین گزارش از جمله بر اساس بیش از 27,000 مصاحبه های انجام شده بین 15 آوریل 2019 و مارس 20, 2020, بدون شک ارائه قابل اعتماد کلی چقدر خوشحال آمریکا مردم خود را با حامل های بی سیم و گوشی های.

T-Mobile باقی مانده است اما ورایزون می تواند مدعی تاج و تخت در سال 2021

این هیچ راز بزرگی است که سرخابی آمار 5G برنده تمام پولها با کسب “در حال حاضر شبکه” که اواسط باند طیف است که انتظار می رود به منحصر به فرد و موقعیت جدید “T-Mobile” را به عنوان هر دو در سراسر کشور با سرعت و پوشش رهبر اما بی سیم ادغام قرن به طور طبیعی می آید با یک سهم عادلانه از اشکالاتی برای “سازمان ملل متحد حامل” را به عنوان به خوبی.

قابل توجه ترین کمبود ممکن است با حداکثر سرعت دویدن جنس بنجل شهرت و کم رضایت مشتری نمره 66 (در یک مقیاس از 0 تا 100). که در واقع یک بهبود کوچک بیش 2019 را نتیجه, اما آن را هنوز هم سرسام آور 10 امتیاز پشت T-Mobile پایدار ACSI نمره 76.

درست مثل سال گذشته Verizon می آید دوم با مجموع 74 امتیاز اما اگر T-Mo پیدا کند سریع و قانع کننده برای همه کاربران این قصد مهاجرت از حداکثر سرعت دویدن در آینده نزدیک آن را به طور کلی شمارش قطعا می تواند بزرگ به اندازه کافی آمار در سال آینده به طوری که بزرگ قرمز حرکت می کند و به جای اول.

نگه داشتن در ذهن است که ورایزون در حال حاضر در کشور تعداد یک حامل وقتی که می آید به کیفیت شبکه (به عنوان اندازه گیری با ترکیب کیفیت تماس, تماس, قابلیت اطمینان شبکه پوشش داده و با سرعت مشتری ارزیابی) در حالی که T-Mobile است که با AT&T در جایگاه دوم تا آنجا که خاص این نمودار نگران است.

قبل از نگرانی در مورد آن MNO (mobile network operator) نمره احتمالا حذف به دلیل حداکثر سرعت دویدن ادغام T-Mobile نمی تواند خوشحال با 2020 عملکرد شاخص خود اعتباری با نام تجاری. مترو قرار گرفت پشت تازه وارد Xfinity, تلفن همراه, به عنوان به خوبی به عنوان کریکت بی سیم و تلفن همراه در تمام سرویس MVNO (اپراتورهای شبکه مجازی موبایل) سلسله مراتب در این سال با 74-نقطه شمارش پس از تساوی باکره برای جایگاه دوم پس از کریکت در سال 2019.

در نهایت مصرف کننده تلفن همراه است که نه فقط در این سال رضایت مشتری قهرمان “value MVNO” دسته بلکه بالاترین کلی گلزن در آخرین ACSI گزارش با وجود در واقع لغزش یک زن و شوهر از نقاط نسبت به آن 2019 در مجموع 85.

اپل trumps, سامسونگ, اما توجه داشته باشید کهکشان 9 است که هنوز هم مورد علاقه امریکا را به گوشی های هوشمند

بله شما که راست 2018-منتشر شد سامسونگ توجه داشته باشید کهکشان 9 موفق به دندانه دار کردن بیشترین رضایت مشتری امتیاز در میان فردی مدل های گوشی های هوشمند در آمریکا برای دومین سال متوالی است. ما در حال صحبت کردن در یک ACSI نمره 85 را یک نقطه از 2019 اما تا یکی در کهکشان S9+ Galaxy S10 و آیفون XS حداکثر در سال 2020 است.

 

شاید جای تعجب نیست, 19 از 20 بالا دستگاه های تولید شده توسط سامسونگ و اپل با اواسط محدوده LG Stylo 5 تنها مزاحم در 18 نقطه به سختی لبه به خارج امثال iPhone 7, Galaxy J7 و Galaxy S7.
پس از کشیدن حتی با اپل در سال گذشته سامسونگ در حال حاضر یک نقطه در پشت تنهاست رهبر بازار برای ما رضایت مشتری با وجود این واقعیت آی فون 11 صف شاید نه به عنوان خوب به عنوان شما می خواهم انتظار. مثلا مردم کمی بیشتر خوشحال با کهکشان S9 از “منظم” آی فون 11 نوع در حالی که 11 Pro است که رتبه بندی در پشت کهکشان S8 و… آیفون 6s.

جالب ال جی است ومیگوید نزدیک به سامسونگ به طور کلی با 79 امتیاز در حالی که موتورولا در حال غرق شدن است به نمره 77 پس از ساخت 2019 سکو.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im