اروپایی فروش گوشی ضربه شد سخت در طول سه ماهه دوم توسط COVID-19 با توجه به داده های جدید منتشر شده امروز در مقابل پژوهش است. 24 درصد کمتر گوشی متصل شد پله تا در طول سه ماه از آوریل تا ژوئن در مقایسه با همان آخرین دوره سال است. فروش کاهش یافته است 20 درصد از سه ماهه اول سال 2020 است. به طور کلی سامسونگ بالا بود گوشی های هوشمند با نام تجاری در این قاره با 35 درصد سهم بازار در سه ماهه. که پایین بود یک درصد از 36% تکه از پای که سامسونگ برگزار شده در طول سال گذشته در سه ماهه دوم.

Xiaomi بیش از دو برابر سهم خود را از فروش گوشی های هوشمند در اروپا در طول Q2

اپل دیدم سهم خود را از اروپا فروش گوشی های هوشمند افزایش 13.3% در طول سه ماهه اجازه می دهد آن را به انتخاب کنید تا 3 درصد در سامسونگ. آی فون در بازار اروپا سهم به مبلغ 17 درصد برای سه ماهه دوم از 15 درصد آن در سال گذشته بود. Huawei Q2 فروش در اروپا کاهش یافته است 27% اما با 16 درصد سهم آن را هنوز هم به اندازه کافی بالا بود به پایان سوم. درست پشت آن با 13% تکه از فروش گوشی های هوشمند در قاره سخت بود-شارژ Xiaomi. با تشکر برای ارزش خود را برای پول فلسفه دومی قادر به بیش از دو برابر سهم خود را به 13 درصد از آوریل تا ژوئن. و در حالی که Oppo تا به حال تنها 3 درصد قطعه از عمل سه ماهه گذشته در اروپا بود که سه گانه از 1% به اشتراک گذاری آن تا به حال در طول سه ماهه مشابه سال گذشته است.

مقابل معاونت تحقیقات پیتر ریچاردسون گفت:”تاثیر COVID-19 جمع آوری سرعت در اروپا در مارس آن را به عنوان اولین ماه کامل از مستندات در سراسر تقریبا تمام منطقه باعث کاهش حدود 45 درصد (سالانه) و 30٪. به عنوان مستندات شروع به آسانسور در سراسر اروپا در ماه مه فروش بازگشت (+33٪). ژوئن بود به همان اندازه خوب ارسال بیشتر متوالی افزایش 34%. هر چند مامان مقایسه نگاه خوب سناریو کلی برای سه ماهه هنوز هم نشان می دهد که 24 درصد سالانه کاهش است.”

چینی تولید کنندگان گوشی های هوشمند ساخته شده تا 35 درصد از گوشی های فروخته شده در این قاره در طول سه ماهه. با تشکر خوب تقاضا برای وان پلاس 7T و وان پلاس 8 خط OnePlus دیدم فروش خود را در شرق اروپا افزایش می یابد 128% بر اساس سالانه. مقابل تحلیلگر تحقیقات Abhilash کومار اشاره می کند که “سامسونگ همچنان به رهبری بازار است. سهم بازار خود را از افزایش 33% در Q2 سال 2019 به 35 درصد در Q2 سال 2020 است. این است که محور آن نمونه کارها متنوع و خطوط تولید جدید که تهیه کردن به نیاز همه قیمت باند. اپل پشتیبانی خوب عملکرد آیفون SE و 11 سری محدود آن حجم فروش کاهش به 14 درصد (سالانه). در ضمن Huawei کاهش 46 ٪ سالانه میان آمریکا و چین تحریم های تجاری. Xiaomi و Huawei رشد 64% (سالانه) و 52 درصد (سالانه) حتی در زمان بیماری همه گیر. با خود جذاب مشخصات در قیمت مقرون به صرفه آنها موفق به خواستگاری برخی از پتانسیل Huawei کاربران برای به دست آوردن سهم در هزینه های خود را.”

در شش کشور اروپایی برجسته مقابل (انگلیس و اسپانیا و فرانسه و روسیه و آلمان و ایتالیا) سامسونگ بود رهبر در چهار تا از آنها را با اپل در بالا در انگلستان و Huawei با نام تجاری پیشرو در روسیه است.

ماه گذشته مقابل گزارش آخرین آن جهانی اعداد برای ماه مارس (آخرین گزارش های جهانی از شرکت تحقیقاتی) و آن را نشان داد Huawei با پیشرو 19.7 درصد سهم توسط سامسونگ 19.6% تکه. با 13 درصد سهم بازار اپل سوم شد و در طول ماه. در پایان در بالا کاملا یک دستاورد برای Huawei است که قادر به دسترسی به آن در ایالات متحده در زنجیره تامین (از جمله گوگل) از اواسط آوریل 2019. و شروع در اواسط سپتامبر ریخته گری به دنبال کشتی تراشه برای Huawei خواهد شد که برای به دست آوردن مجوز از ایالات متحده به انجام این کار اگر آمریکا تکنولوژی مورد استفاده برای تولید نیمه هادی ها.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de