سامسونگ آسیا با نام تجاری مورد علاقه 9 سال در یک ردیف

با توجه به تحقیقات بازار شرکت کمپین آسیا و اقیانوس آرام (از طریق SamMobile), سامسونگ الکترونیک بود بالا با نام تجاری در هر دو تحقیق خود و در Nielsen آسیا را بالای 1000 مارک گزارش هر سال از سال 2012.در 9 سال گذشته تحقیقاتی در مورد سوال است که در پاسخ از بیش از 8000 نظر سنجی از مردم در سراسر 14 سازمان ملل در آسیا پیدا کرده است سامسونگ محبوب ترین برند از همه 1,000 انتخاب با امثال اپل و ال جی و گوگل پس از پشت سر.

کره جنوبی غول نقل شده است به عنوان یک مورد علاقه با توجه به جهانی طنین گسترده نمونه کارها و محصول آن نوآوری دومی دیده می شود اخیرا در شکل سامسونگ کهکشان بریزید و Z تلنگر تاشو گوشی های هوشمند است.

در حالی که راه اندازی کهکشان برابر نبود و در مواجه با تاخیر به منظور رفع صفحه نمایش آن دوام مسائل مربوط به آن اشاره کرد کمپین آسیا به عنوان برابر اپل آیفون برای اولین بار اعلام کرد که تعریف جدیدی از گوشی های هوشمند میباشد.

بندیکت گوردون Superunion آسیا اجرایی است که بیشتر به نقل از کمپین آسیا عنوان کرد و گفت زیر در مورد سامسونگ محبوبیت با مصرف کنندگان:

آن را دشوار است برای دیدن چرا سامسونگ خواهد بود برنده شدن قلب از مصرف کنندگان برای سال های بسیاری را در یک ردیف با شرکت های قوی در بازاریابی و طیف گسترده ای از محصولات مناسب برای همه نوع از مصرف کنندگان است.

از که به تازگی منتشر شده سامسونگ کهکشان A71 که ما در بر داشت قابل توجه برای آن بودجه قیمت در بررسی ما به درد نمیخورد نیروگاه از یک گوشی هوشمند است که توجه داشته باشید کهکشان 20 فوق العاده. سامسونگ نیز در میان لوازم جانبی هوشمند برندها با آن کهکشان دیده بان سری نیز با ارائه تنوع در طرح و به منظور درخواست تجدید نظر به تمام انواع مصرف کنندگان است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im