Netflix را نجات داد میانگین بیننده از 219 ساعت از تبلیغات در سال 2019

  • Netflix موجب صرفه جویی مشترکان از صدها ساعت از تبلیغات در هر سال است.
  • داده ها نشان می دهد که در هر ساعت از شبکه یا کابل برنامه نویسی شامل تا 18 دقیقه از تبلیغات و آمریکایی ها صرف نزدیک به 4 ساعت در روز به تماشای تلویزیون.
  • متوسط Netflix مشترک صرف دو ساعت در روز در سرویس (و به احتمال زیاد حتی بیشتر در طول همه گیر) اجتناب از 219 ساعت از آگهی های بازرگانی در طول دوره از یک سال است.
  • بازدید BGR صفحه اصلی برای داستان های بیشتر.

خدمات جریان گرفته اند در جدید اهمیت در عصر رمان coronavirus بیماری همه گیر. یکی از بهترین راه هایی است که ما می توانیم جلوگیری از گسترش این ویروس است که با ماندن در خانه اما نگه داشتن خودمان را سرگرم در حالی که couped تا برای هفته ها در پایان می توان به چالش کشیدن. بنابراین جریان خدمات استفاده کرده است سر به فلک کشید در هفته های اخیر اما از مجموعهای از گزینه های در دسترس, Netflix دارای یک مزیت بزرگ بیش از بسیاری از رقبای خود: بدون تبلیغات.

بسیاری از خدمات جریان ردیف داشته باشد که عبارتند از تبلیغات و اما مهم نیست که چقدر به شما پرداخت برای Netflix بکشد شما هرگز یک تجاری در حالی که تماشای غریبه همه چیز, Ozarkیا استخراج. با همه که در ذهن Reviews.com آیا ریاضی و اقدام به تعیین مقدار زمان Netflix موجب صرفه جویی در آن بیننده از تبلیغات در هر سال است.

همانطور که ما بحث در داستان های قبلی Netflix بکشد VP محتوای اصلی سیندی هلند نشان داد در سال 2019 است که متوسط Netflix کاربر صرف دو ساعت در روز در سرویس. اگر چه اطلاعات (حس مشترک) نشان می دهد که تعداد به احتمال زیاد بالاتر در 2020, بیایید با چوب دو ساعت در روز. در همین حال گزارش های اخیر باید گفت که متوسط ساعت از شبکه یا کابل تلویزیون می توانید از ویژگی های در هر نقطه از 12 به 18 دقیقه از تبلیغات و Reviews.com تصمیم به پایان بالاتر از آن برآورد خود را برای Netflix بکشد آگهی-صرفه جویی در معادله است.

به عنوان قطعه نهایی از معادله داده های اخیر نشان می دهد که آمریکایی ها صرف نزدیک به چهار ساعت در روز به تماشای تلویزیون. اگر شما صرف چهار ساعت در روز به تماشای شبکه یا کابل TV, شما در حال رفتن برای دیدن بیش از یک ساعت از تبلیغات هر روز حدود هشت ساعت از تبلیغات در هر هفته.

اگر شما مقایسه زمان مردم صرف تماشای تلویزیون به مقدار زمان صرف آنها جریان Netflix بکشد است صرفه جویی در دمای مشترک از 219 ساعت — بیش از نه روز کامل — از تبلیغات در هر سال است.

حتی اگر شما تنظیم اعداد را منعکس مطالعات مختلف و یا گزارش آن را حیرت انگیز به فکر می کنم مورد چقدر وقت ما صرف تماشای تبلیغات برای محصولات و خدمات ما احتمالا تا کنون در نظر خرید. مگر در حال ورزش در من به ندرت به نوبه خود در تلویزیون های دیگر, اما زمانی که من هستم همیشه شوکه چگونه بسیاری از معافیت های تجاری من را مجبور به نشستن طریق به تماشای یک ساعته قسمت از نشان می دهد. این هیچ جای تعجب است که بند ناف-برش گرفته در سال های اخیر و به نظر می رسد مانند همه گیر است که تنها سرعت بخشیدن به روند.

منبع تصویر: AhmadDanialZulhilmi/شاتر

یعقوب آغاز شده پوشش تصویری بازی ها و فن آوری در دانشگاه به عنوان یک سرگرمی است اما آن را به سرعت تبدیل شد به او روشن که این چیزی بود که او می خواست به انجام این کار برای زندگی. او در حال حاضر ساکن در نیویورک نوشتن برای BGR. او پیش از این کار منتشر شده را می توان در TechHive, VentureBeat و بازی بیهوده گویی.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de