صاحبان آیفون بسیار بیشتر احتمال دارد به هدف کلاهبرداری فیشینگ

  • وب حملات فیشینگ در حال افزایش و با تشکر از وفاداری به نام تجاری و به خصوص iPhone fans, تلاش برای کلاهبرداری اپل مصرف کنندگان در میان شایع ترین برند های مربوط به تلاش های فیشینگ.
  • که با توجه به یک گزارش جدید از چک پوینت پژوهش که در می یابد که اپل بود و با نام تجاری اغلب موضوع وب تلاش های فیشینگ در طول سه ماهه اول این سال است.
  • بازدید BGR صفحه اصلی برای داستان های بیشتر.

فقط به این دلیل که بیماری همه گیر کوروناویروس منفجر شد در سراسر جهان در طول سه ماهه اول این بدان معنا نیست که همه چیز متوقف در آهنگ های خود را هر چند شما قطعا می خواهم برای روشن فکر که بر اساس بی امان مقدار پوشش خبری اختصاص داده شده به این ویروس است. هنوز هم وجود دارد پیشرفت های عمده ای اتفاق می افتد مربوط به سال 2020 مسابقه برای کاخ سفید برای مثال مانند اوباما رئیس جمهور آمریکا جو بایدن برای نامزدی حزب دموکرات شنبه — آنلاین و scammers هنوز در پرسه زدن به دنبال قربانیان به عنوان یک گزارش جدید در مورد فیشینگ فعالیت در طول سه ماهه نشان می دهد.

چک پوینت پژوهش نام تجاری فیشینگ گزارش سه ماهه نشان می دهد که اپل با نام تجاری بود که کلاهبرداران فیشینگ اغلب وانمود به نمایندگی از سعی و احمق مصرف کنندگان از مکان هفتم در سه ماهه چهارم. با توجه به شرکت “این بود که با توجه به این پیش بینی راه اندازی شرکت اپل با مجرمان با سوء استفاده از آنلاین buzz به پرتاب چندین اعتبار تلاش های سرقت است.”

آنچه باید همچنین به این واقعیت است که این گزارش مشخص می کند در تلفن همراه فیشینگ به عنوان دوم شایع ترین حمله بردار در مقایسه با سه ماهه چهارم, هنگامی که آن را در مقام سوم قرار گرفت. بررسی نقطه حدس که احتمالا یک تابع از این واقعیت است که مردم با تکیه بر گوشی های هوشمند خود را حتی بیش از آنها معمولا در حال حاضر برای اطلاعات و سرگرمی و کار پس از میلیون ها نفر از مردم در سراسر جهان در خانه گیر کرده (و کار از خانه) به دلیل coronavirus. “نیز وجود دارد شباهت ها در مارک های مورد استفاده در وب و تلفن همراه فیشینگ بردار مانند Netflix و پی پال که در افزایش محبوبیت با توجه به افزایش تعداد افراد مشغول به کار از خانه به عنوان یک نتیجه از coronavirus” در این گزارش همچنان ادامه دارد.

شهادت به این واقعیت است که اپل دستورات سنگ جامد وفاداری به برند از مصرف کنندگان در سراسر جهان, وب سایت فیشینگ با هدف قرار دادن مصرف کنندگان اپل شد رایج ترین حمله (با وب سایت های فیشینگ خود را به نمایندگی از شایع ترین حمله بردار در طول سه ماهه). این را می توان در تعدادی از راه هایی مانند تلاش برای فریب مردم را به بازدید از یک نام تجاری جعلی سایت از طریق ناقص نرم افزار تلفن همراه.

طبق گزارش وب سایت فیشینگ نمایندگی 59 درصد از حملات فیشینگ در طول سه ماهه با هدف قرار دادن مصرف کنندگان از برندهای زیر:

  1. اپل
  2. Netflix
  3. پی پال
  4. eBay

تلفن همراه حملات فیشینگ در ضمن هدف مصرف کنندگان از این مارک های (به ترتیب):

  1. Netflix
  2. اپل
  3. WhatsApp
  4. تعقیب و گریز

برای جلوگیری از تبدیل شدن به یک قربانی خود را, این گزارش توصیه می کند در نظر گرفتن مراحل زیر است:

  1. تأیید کنید که شما با استفاده از و یا سفارش از یک وب سایت معتبر است. یک راه برای انجام این کار با کلیک کردن بر روی لینک در ایمیل های تبلیغاتی و در عوض, با گوگل یک خرده فروش و کلیک کردن بر روی لینک به طور مستقیم از گوگل در صفحه نتایج.
  2. همچنین مراقب باشید از ویژه ارائه می دهد. برخی از حس مشترک بدانید که 80% تخفیف ارائه جدیدترین آیفون است و نه قابل اعتماد یا اعتماد فرصت است.
  3. در نهایت سعی کنید و نگه داشتن چشم را برای اشتباهات املایی در ایمیل و یا وب سایت و ناآشنا ایمیل فرستنده.

منبع تصویر: Arcansel / شاتر

اندی یک خبرنگار در ممفیس که همچنین کمک به رسانه ها مانند شرکت سریع و نگهبان. هنگامی که او را نوشتن در مورد فن آوری های او می توان قوز protectively خود رو به رشد مجموعه ای از وینیل و همچنین مراقبت از خود Whovianism و bingeing بر روی انواع تلویزیون نشان می دهد که شما احتمالا نمی خواهم.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>