چگونه به احساس انسان در وسط یک بیماری همه گیر

  • هر کس احساس عجیب و غریب این روزها اما اتصال به یکدیگر یک راه خوب برای کمک به ما ماندن و مدیریت احساسات ما است.
  • درمانگران توصیه می کنیم اتصال تقریبا بیش از نرم افزار به طور منظم و پذیرش وضعیت فعلی همه چیز را به عنوان آن است.
  • مدیریت استرس و اضطراب را می توان در تعدادی از راه های از ورزش به روزنامه نگاری و آن را همه چیز در مورد پیدا کردن آنچه که برای شما مناسب است.
  • بازدید BGR صفحه اصلی برای داستان های بیشتر.

ما همه احساس کمی, خوب عادی نیست در حال حاضر. 24 ساعته اخبار چرخه توسط اخبار بد (که واقعا عادی من حدس می زنم) ما نمی توانیم دیدار دوستان و یا عزیزان با این آزادی که ما استفاده می شود و همه ما در حال زندگی می کنند و عجیب و غریب سایه رمان coronavirus بیماری همه گیر.

کار آسانی نیست و اگر شما احساس ناخالص و یا از انواع, شما قطعا نه به تنهایی. انسان ها موجودات اجتماعی هستند و ما را مجبور به دور ماندن از یک دیگر می تواند تاثیر جدی بر سلامت روان. یک مقاله جدید در PopSugar ارائه می دهد چند نکته مفید از یک درمانگر حرفه ای در مورد چگونه به مقابله با عجیب و غریب جدید طبیعی است.

مقاله — که کاملا ارزش خواندن راه — میسازد برخی از مشاوره از Jor-El Caraballo مجوز مشاور سلامت روان در خارج از شهر نیویورک است. او نکات بسیار ساده و آسان به دنبال. این چالش البته به فشار خود را به آنها را حتی زمانی که شما احساس کاملا درست است.

اولین گام Caraballo می گوید: پذیرش وضعیت فعلی از همه چیز. هیچ چیز طبیعی است و این چیزی است که هیچ یک از ما واقعا می تواند هر چیزی در مورد. شما نمی خواهید به حل جهانی همه گیر توسط تخمگذار بر روی نیمکت و نگران, اما شما می توانید بیشتر مسئول احساسات خود را به او نشان می دهد.

“گاهی اوقات یکی از چیزهایی که اتفاق می افتد برای اولین بار است که ما می تواند بسیاری از تنش اضافی از آنجا که ما در حال رد چیزی تا این حد که در واقع ما را از حل مسئله و مدیریت” Caraballo گفت PopSugar.

بعد Caraballo نشان می دهد تمرکز بر روی راه های که در آن ما هنوز هم می تواند اتصال با یکدیگر حتی اگر این بدان معناست که در یک صفحه نمایش خیره. Facetime, اسکایپ و زوم تجمعات تمام راه های ما می توانید برخی از چهره به چهره تعامل با دیگران حتی اگر ما در حال نشستن در مکان های مختلف. او می گوید که با تمرکز بر فعل و انفعالات سرگرم کننده مانند بازی بازی می تواند کمک به هر کس خلق و خوی.

اگر شما صرف زمان به تنهایی و چه با انتخاب یا ضرورت تمرکز بر رسیدن به اهداف می تواند یک ایده خوب است. یادگیری مهارت های جدید و یا چیدن یک سرگرمی شما مدتها رها شده می تواند شما را برای لحظه ای. اما آیا نیروی خودتان Caraballo می گوید به انجام بیش از شما فکر می کنم شما می توانید رسیدگی.

منبع تصویر: مارتین لی/شاتر

مایک Wehner گزارش شده در تکنولوژی و بازی های ویدئویی در دهه گذشته پوشش اخبار و روند در VR, زومیت, گوشی های هوشمند و آینده تکنولوژی. اخیرا مایک به عنوان تکنولوژی سردبیر در روزانه نقطه و برجسته شده است در ایالات متحده آمریکا امروز Time.com و تعداد بی شماری از وب سایت های دیگر و رسانه ها نسخه قابل چاپ. عشق خود را از
گزارش دوم به او بازی اعتیاد.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>