گوگل همچنان به آرامی به کاربران کنترل بیشتری بر روی داده های خود را

  • Google حالت ناشناس را دریافت خواهد کرد یک ارتقاء قابل توجهی به زودی به عنوان آن را در سراسر برنامه های کاربردی بر روی آی فون و آندروید.
  • گوگل نشان داد که حفظ حریم خصوصی جدید از ویژگی های در یک اطلاعیه که جزئیات دیگر اقدامات گوگل است که به بهبود حریم خصوصی و امنیت.
  • این شرکت همچنین اعلام کرد که تمام حساب های جدید خواهد شد که داده های خودکار-حذف کنترل های تنظیم برای 18 ماه به طور پیش فرض جلو می رویم.

واژه “گوگل” و “حریم خصوصی” دقیقا نمی رفتن دست در دست. این است که من اصلا اعتماد گوگل ایده و یا توانایی خود را برای ارائه. این واقعیت است که این اطلاعیه ها اغلب صدا بهتر از آنها هستند. بدترین چیزی که در مورد آنها این است که گوگل واقعا آماده نیست و به آغوش این واقعیت است که آن را جمع آوری داده های کاربر و که آن را گران تر به فروش می رساند تبلیغات بیشتری به آن داده است. گوگل به نظر می رسد ترس به تأیید این حقایق و سوندار پیچای حریم خصوصی اعلام آخرین نمونه از آن است. این یک پست وبلاگ که می رود از راه خود را برای جلوگیری از هر گونه اشاره ای از تبلیغات است که گوگل چگونه پول می سازد. تنها زمان “تبلیغات” ذکر شده است بعد می آید در این پست به عنوان مدیر عامل شرکت روشن می سازد که محتوای شخصی نیست مورد استفاده قرار گیرد برای مقاصد تبلیغاتی “دوره است.” نقطه اعلام شده است برای توضیح جدید با ویژگی های حفظ حریم خصوصی است که باید بهتر محافظت از داده های خود را در حالی که با استفاده از محصولات Google.

همچنین, اگر شما آشنا با بسیاری از بسیاری از بسیاری از مسائل مربوط به حریم خصوصی گوگل در برخورد با گذشته این حریم خصوصی اطلاعیه ها ممکن است صدا مانند واکنش به این مسائل. آن را کمک نمی کند که اپل به تازگی اعلام کرد کشت جدید با ویژگی های حفظ حریم خصوصی در WWDC سال 2020 و پیچای وبلاگ می تواند به عنوان یک واکنش است که به عنوان خوبی. ما هیچ راهی برای دانستن اینکه آیا این ویژگی های جدید خواهد اعلام شده است در I/O سال 2020 که هرگز بود اما گوگل تصمیم به ترویج آنها را در اپل بزرگ WWDC هفته نه قبل از آن.

هیچ سوالی وجود دارد که اپل قرار می دهد فشار زیادی روی گوگل وقتی که می آید به حریم خصوصی و گوگل که مسئول برخی از این فشار است. گفت: بسیار عالی گوهر در پیچای طولانی پس از یک حریم شخصی از ویژگی های است که جسورانه تر از هر چیزی در گوگل تا کنون تلاش, اما آن را نمی تمرکز کنند.

گوگل توضیح می دهد که در این پست که شما قادر خواهید بود به مدیریت حریم خصوصی خود را “در شرایط خود را” و یک راه برای انجام این کار است به استفاده از محصولات خود را در حالت ناشناس. به تازگی با راه گوگل فقط فرار به یک شماره ناشناس با کروم در حال دیدن سایت. طرح دعوی در دادگاه مدعی است که گوگل آهنگ افرادی که با تکیه بر حالت ناشناس پس از این اعلام نظر می رسد, دوباره, در واکنش به تحولات اخیر.

هنوز گوگل برنامه را به حالت ناشناس در دسترس تر. همه شما باید انجام دهید این است که مدت طولانی فشار دهید تصویر پروفایل خود را در Search, Maps, YouTube و. آن را در دسترس برای اولین بار در iOS و به زودی به اندروید و برنامه های دیگر. در اینجا بهترین بخش: “ما همچنین در حال کار به آن را ممکن است برای باقی ماندن در حالت ناشناس در سراسر برنامه های گوگل مانند نقشه و یوتیوب و بیشتر به اشتراک گذاری به زودی” پیچای گفت.

اگر شما می خواهید به استفاده از هر برنامه Google در حالت ناشناس در همه زمان شما به زودی قادر به سوئیچ بین آنها را در همان دستگاه بدون نیاز به بارها و بارها با فعال کردن این ویژگی. جای تعجب برای دیدن گوگل پذیرفت که برخی از مردم ترجیح می دهند برای پنهان بماند. یا که یا گوگل فقط می خواهد به ناشناس آن مسائل از بین برود.

انیمیشن نشان می دهد که گوگل حرکت جدید برای دسترسی به حالت ناشناس به سرعت بر روی گوشی های هوشمند. منبع تصویر: گوگل

اگر من روشن نیست قبل از وجود دارد هیچ انکار که گوگل باعث می شود برخی از بهترین برنامه های تلفن همراه در خارج وجود دارد, برنامه های است که باید-دارا بر روی آی فون و آندروید. Gmail, YouTube, نقشه ها و ترجمه ها چند نمونه هستند. هیچ سوالی وجود دارد که گوگل باید به پرداخت برای کار خود را و آن را باید از نرم افزار خود را. اما تنها راه شما می توانید پرداخت است که اجازه می دهد گوگل برای جمع آوری اطلاعات شما و در خدمت شما تبلیغات. بسیاری از مردم از ذهن نیست اما آنها احتمالا کمتر هیجان زده در مورد گوگل جمع آوری داده ها اگر آنها می دانستند که در حالت ناشناس نیست و در واقع خصوصی.

پیچای روشن می سازد که گوگل نمی, فروش اطلاعات خود را در تنها پاراگراف ذکر است که باعث می شود تبلیغات (تاکید ما):

مثل همیشه ما نمی فروش اطلاعات خود را به هر کسی و ما نمی با استفاده از اطلاعات در برنامه های که در آن شما در درجه اول فروشگاه محتوای شخصی—مانند Gmail Drive Calendar و عکس—برای تبلیغات اهداف دوره.

جدید حالت ناشناس قابلیت ها فقط بخشی از پیچای اعلام. گوگل نیز در حال حاضر مجموعه ای از داده های خودکار-حذف کنترل به طور پیش فرض تنظیم برای حذف داده های خود را در 18 ماه. چرا حذف خودکار به طور پیش فرض به حداقل است که سه ماه ؟ به خوبی داده های قدیمی تر نیست به عنوان با ارزش به عنوان داده های جدید برخی گزارش ها ادعا کرده اند.

انیمیشن نشان می دهد جدید گوگل خودکار حذف سیاست. منبع تصویر: گوگل

به عنوان برای یوتیوب, گوگل را تنظیم خودکار حذف به 36 ماه برای حساب جدید و یا اگر شما به نوبه خود در یوتیوب تاریخچه برای اولین بار. “این بهبود پس از زمان عمل صنعت و تضمین می کند که یوتیوب را می توانید در ادامه به را مربوطه سرگرمی, توصیه هایی بر اساس آنچه که شما تماشا و یا گوش به در گذشته مانند اجازه دادن به شما می دانید اگر شما علاقه سری منتشر کرده است یک فصل دیگر و یا زمانی که مورد هنرمند مورد علاقه شما قطره یک آلبوم جدید” پیچای می گوید.

این بیانیه همچنین باعث می شود آن را روشن است که سابقه موقعیت مکانی خاموش است به طور پیش فرض در حال حاضر. اما اجازه دهید فراموش نکنید که آن را بسیار طولانی در پیش است که آن را در به طور پیش فرض. و این اخیر داستان نشان می دهد که چگونه خطرناک محل داده می شود اگر شما اتفاق می افتد به در محل اشتباه در زمان اشتباه است.

رقابت در مسائل حریم خصوصی گوگل را بزرگترین چالش و هیچ سوالی وجود دارد که گوگل ساخته شده مراحل حیاتی در مسیر درست در سال های اخیر که آیا آن را می خواست یا نه. اما ما هنوز در یک محل که در آن ما می توانیم تحسین حریم خصوصی گوگل به روز رسانی و در همان زمان فراموش کردن مسائل مربوط به حریم خصوصی است که ما در اینجا.

کریس اسمیت شروع به نوشتن در مورد اسباب بازی به عنوان یک سرگرمی و قبل از او آن را می دانستند او اشتراک گذاری نظرات خود را در فن آوری چیزهای با خوانندگان در سراسر جهان. هر زمان که او را نوشتن در مورد ابزارهای مفتضحانه او نتواند به دور ماندن از آنها اگر چه او به شدت تلاش می کند. اما این لزوما چیز بدی نیست.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>