Facebook است که به شما گزینه ای برای غیر فعال کردن تبلیغات سیاسی

  • Facebook و Instagram اجازه خواهد داد که کاربران در آمریکا برای جلوگیری از, سیاسی, اجتماعی موضوع تبلیغات انتخاباتی.
  • Facebook نیز ساخت تبلیغات شفاف تر و اجازه دادن به کاربران ببینید چقدر نامزدهای صرف.
  • Facebook راه اندازی خواهد شد یک رای گیری اطلاعات مرکز در تابستان امسال در Facebook و Instagram تغذیه با هدف کمک به 4 میلیون آمریکایی برای رأی دادن ثبت نام.

آن را سخت به این باور است که در میان یک کشنده ویروسی همه گیر و ناآرامی های اجتماعی بیش از خشونت پلیس و سیستم قضایی ایالات متحده نیز باید به رقابت با انتخابات ریاست جمهوری این سال است. اما که به سادگی به دست ما برخورد شده است و اگر صحنه های شما شده ایم از دیدن روی تلویزیون خود و صفحه نمایش کامپیوتر ساخته نشده و آن را پاک از هر انتخابات مهم از فدرال در پایین محلی. اما به عنوان مهم به عنوان آن را به اطلاع رای دهندگان انتخابات سال نیز به ارمغان بیاورد تبلیغات سیاسی و هیچ کس را سرزنش شما اگر شما همه چیز را در قدرت خود را برای جلوگیری از آنها را.

اگر شما یکی از میلیارد یا بیشتر مردم است که بررسی Facebook یا Instagram هر روز شما احتمالا در حال حاضر هراس اجتناب ناپذیر سربازان ارتش در تبلیغات سیاسی اما به عنوان بخشی از آماده سازی خود را برای سال 2020 ما انتخابات Facebook است نورد از ویژگی های جدید است که اجازه خواهد داد که مردم را به “خاموش کردن تمام مسئله اجتماعی انتخابات و یا تبلیغات سیاسی از نامزدها سوپر پکس و یا سازمان های دیگر است که “برای پرداخت” سیاسی سلب مسئولیت بر آنها.”

به عنوان نائومی Gleit VP محصول مدیریت و تاثیر اجتماعی در Facebook, توضیح می دهد که در یک پست وبلاگ شما می توانید این کار را در Facebook و یا در Instagram با تعامل مستقیم با سیاسی و یا اجتماعی موضوع آگهی است که به نظر می رسد در خوراک خود را یا از طریق رفتن به تبلیغ منوی تنظیمات در هر دو پلت فرم و تغییر آگهی خود را در موضوع تنظیمات.

این ویژگی است نورد از برای هر کس که در ایالات متحده در طول چند هفته آینده و برخی از مردم آغاز خواهد شد به امروز آن را ببینید. Facebook نیز برنامه ای برای آوردن این ویژگی به بیشتر کشورهایی که آن را قادر به انجام این کار بعد از این سقوط.

Facebook نیز در نظر گرفتن مراحل اضافی برای تبلیغات بیشتر و شفاف است. ابتدا “برای پرداخت” سیاسی سلب خواهد شد و در حال حاضر به نظر می رسد با سیاسی و اجتماعی مسئله تبلیغات است که به اشتراک گذاشته شده در پروفایل کاربر و یا نوشته شده بر روی یک صفحه به طوری که هر کسی که آن را می بیند می دانید از کجا آمده است. دوم, Facebook اضافه کردن یک ویژگی جدید به آگهی کتابخانه است که اجازه می دهد تا هر کسی برای پیگیری هزینه تبلیغات برای مجلس نمایندگان و سنا نژاد به عنوان ریاست جمهوری مبارزات انتخاباتی.

فراتر از ویژگی های جدید و به روز رسانی های Facebook هدف این است که برای کمک به 4 میلیون آمریکایی ثبت نام برای رای دادن در سال 2020 خواهد بود که دو برابر این تخمین زده می شود در مجموع از سال 2016 و 2018. به منظور انجام این کار, Facebook قرار داده خواهد شد یک رای گیری جدید مرکز اطلاعات در بالای هر Facebook و Instagram خوراک این تابستان که شامل اطلاعیه از انتخابات محلی مقامات راهنمایی در ثبت نام absentee ballot اطلاعات و بیشتر.

یعقوب آغاز شده پوشش تصویری بازی ها و فن آوری در دانشگاه به عنوان یک سرگرمی است اما آن را به سرعت تبدیل شد به او روشن که این چیزی بود که او می خواست به انجام این کار برای زندگی. او در حال حاضر ساکن در نیویورک نوشتن برای BGR. او پیش از این کار منتشر شده را می توان در TechHive, VentureBeat و بازی بیهوده گویی.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>