اپل آی فون 11 چیزهای گرم در هند

دومین بازار گوشی های هوشمند در جهان هند است. به دلیل آن است که یک بازار در حال توسعه مصرف کنندگان در این کشور

توسط EMROOZTAFAHOM در 21 اردیبهشت 1399
دومین بازار گوشی های هوشمند در جهان هند است. به دلیل آن است که یک بازار در حال توسعه مصرف کنندگان در این کشور به طور معمول خرید کم به اواسط محدوده های همراه یا flagships. در سال گذشته اپل آگهی "باور نکردنی" آیفون 6s به صورت محلی ساخته شده در هند کمتر از معادل 250 دلار. اپل همچنان ادامه دارد و ساخت مدل های آی فون در هند از جمله iPhone 7, آیفون X و آیفون XR. این کمک می کند تا اپل جلوگیری از واردات مالیاتی که هند اتهامات و آن را نیز اجازه می دهد تا اپل به دنبال حضور نخست وزیر هند نارندرا مودی "در هند" ابتکار است.

ارزش برای پول تولید کننده Xiaomi همچنان برترین گوشی های هوشمند با نام تجاری در هند

اما شرایط اقتصادی در هند چه هستند (25 ٪ از سرخپوستان بودند کمتر از 1.25 دلار در روز در سال گذشته) ارزش برای پول تولید کننده Xiaomi در حال انجام به خوبی در کشور است. سامسونگ بیش از حد ضربه زدن به توپ خارج از پارک در هند با آن اواسط محدوده کهکشان یک مدل. این گوشی دارای دوربین های ماندگار و بهتر از میانگین عمر باتری برای قیمت مقرون به صرفه. با توجه به آخرین شماره از IDC Xiaomi است که در واقع برترین تولید کننده گوشی های هوشمند در هند با سهم 31.2 درصد برای سه ماهه اول. برای سه ماه از ژانویه تا مارس, Xiaomi تحویل 10.1 میلیون گوشی تا 3.4% از 9.8 میلیون نفر آن را حمل در همان آخرین دوره سال است.
در اواخر ماه گذشته به ما گفت: شما که توسط Canalys' حساب Vivo پیشی گیرد و به حال سامسونگ برای تبدیل شدن به دوم محبوب ترین گوشی های هوشمند با نام تجاری در هند طی سه ماهه اول. آن را به عنوان معلوم IDC این موضوع را تایید آن را به عنوان بیش از حد لیست ویوو جلوتر از سامسونگ در Q1. Vivo کردم در اینجا با افزایش آن محموله های گوشی های هوشمند توسط عظیم 63.3 درصد برای سه ماه اول سال. شرکت افزایش آن در سه ماهه اول حمل و نقل در هند از 4.2 میلیون به 6.8 میلیون و 21% تکه از هند گوشی های هوشمند پای در طول دوره. همچنین کمک به Vivo leapfrog سامسونگ بود دومی را 28.4 درصد در طول دو سال گذشته کاهش هندی محموله های گوشی های هوشمند در طول سه ماهه. سامسونگ روانه بازار 5.1 میلیون گوشی دادن به تولید کننده سهم بازار 15.6 درصد.

بزرگترین سال بیش از سال بهبود در طول سه ماهه اول متعلق به چین realme. با 119.4% افزایش حمل و نقل, شرکت حمل 4.3 میلیون تلفن هوشمند در هند از سال گذشته 1.9 میلیون نفر است. در سه ماهه اول سال realme حال 13.1% به اشتراک گذاری در کشور است. گرد کردن پنج بود Oppo. دومی تحویل 3.4 میلیون گوشی در هند در طول این سال سه ماهه اول سال جاری 41 درصد بیشتر گوشی های تلفن از شماره آن را حمل در سال گذشته Q1.

متوسط قیمت فروش در بازار گوشی های هوشمند هند بود $171 دلار از ژانویه تا مارس تا 5.5 درصد به صورت سالانه. گوشی های هوشمند با قیمت کمتر از 200 دلار ساخته شده 76 درصد از محموله در سه ماهه. در اواسط محدوده بخش که شامل گوشی های با قیمت بین $200-$299 محموله رز 87%; این بخش دو برابر سهم بازار خود را به 18.2 درصد و منجر شد توسط گوشی مانند Samsung Galaxy A51, Vivo S1 Pro و Redmi Note 8 Pro. اپل رهبر بود در بخش حق بیمه از بازار ($500 تومان و بالاتر) با 62.7 درصد سهم پس از سامسونگ و وان پلاس. آی فون 11 تا به حال یک فرمانده 68 درصد از سهم بازار در ردیف شامل, گوشی قیمت بین 700 دلار-$999 دلار است.

به طور کلی 32.5 میلیون گوشی های هوشمند شد حمل در هند طی سه ماهه اول. که دست از 500,000 واحد یا 1.5% از سال گذشته در سه ماهه اول. از ویژگی های گوشی های ساخته شده تا 41.2 درصد از هند به طور کلی بازار گوشی در طول سه ماهه اول, اما این بخش رو به کاهش است در اهمیت. به 22.8 میلیون گوشی قابلیت حمل در هند در طول سه ماه بود 29.4% سال بیش از سال کاهش است. از سه بازارهای جهانی برای گوشی های هوشمند هند تنها به نشان می دهد در طول دو سال گذشته رشد در Q1. هند 1.5% رشد در مقایسه با یک 20.3% کاهش چین و 16 درصد افت در آمریکا محموله های گوشی های هوشمند.

Navkendar سینگ مدیر تحقیقات مشتری, دستگاه & IPDS, IDC هند پیش بینی زمان سخت در پیش رو برای بازار گوشی های هوشمند با تشکر از همه گیر. "COVID-19 خواهد شد که تاثیر قابل توجهی در بازار تلفن همراه در سال 2020 با پتانسیل زنجیره تامین اختلالات و کندتر از حد انتظار تقاضای مصرف کننده برای چند بعد چهارم. IDC انتظار دارد که هند بازار تلفن همراه به دنبال U شکل بازیابی از 3Q20 به بعد." سینگ می افزاید که "مقید کردن تقاضا از اولین نیمی از سال را به تدریج تغییر به نیمه دوم نورد بیش 2021 به عنوان به خوبی. احیای تقاضای مصرف کننده است و انتظار می رود در اطراف جشن چهارم از 4Q20; با تقویت بازاریابی و فعالیت های تبلیغاتی. در این زمان به چالش کشیدن علامت های تجاری باید relook در بازاریابی, سرمایه گذاری, حمایت از کانال های آنلاین با hyperlocal تحویل طرح در شهرستانها کلید کنید و سعی کنید به را تشکیل می دهند برای از دست زمین در همه مهم نیمه دوم سال با فرض این که عادی را به تدریج از سر Q3 به بعد."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن