آمازون را گزارش برگزاری یک روز چند رویداد فروش در ماه ژوئن با شیب تخفیف

جدید CNBC گزارش نشان می دهد که آمازون خواهد شد میزبانی فروش تابستان در ژوئن 22 که آخرین هفت تا ده روز است.این

توسط EMROOZTAFAHOM در 14 خرداد 1399
جدید CNBC گزارش نشان می دهد که آمازون خواهد شد میزبانی فروش تابستان در ژوئن 22 که آخرین هفت تا ده روز است.


این رویداد است که ظاهرا به نام "بزرگترین فروش در آسمان" است که یک نخست بعد جایگزین.


این نخست روز هنوز این گزارش را در تاریخ بعد از مدتی در ماه سپتامبر.


آمازون است و به ظاهر شروع به تماس با فروشندگان در مورد 'مد تابستان فروش Event,' نشان میدهد که دامنه آن ممکن است محدود به مد و زیبایی و صفحه اصلی. اما اگر آن را "بزرگترین فروش در آسمان" این باید منطقی شامل تمام دسته ها. مشارکت احتمالا خواهد با دعوت تنها. آمازون هولناک با تقاضا برای ملزومات چنین به عنوان ضد عفونی کننده دست در هنگام coronavirus رخنه کرد. به عنوان یک نتیجه, آیتم های خانگی و پزشکی محصولات یک اولویت تبدیل شد. این ناشی از فشار برای فروشندگان که در برخورد کالا در خارج از این دسته بندی ها.

Consequentially آنها اعتراض محدودیت های قرار داده شده توسط آمازون. آن را اعتقاد بر این 53 درصد از شرکت فروشندگان قرار گرفتند.

آمازون فروش تابستان می تواند یک پیروزی برای خود فروشندگان و مصرف کنندگان

با شایعه آینده فروش فروشندگان را فرصتی برای پاک کردن موجودی خود را. آمازون را نیز فرصتی برای افزایش تعامل مصرف کننده در سراسر غیر ضروری دسته بندی ها جلوتر از نخست روز است.


در این گزارش آمازون می خواهد فروشندگان به ارائه تخفیف حداقل 30 درصد توسط فردا. این شرکت همچنین ظاهرا نهایی, صفحه فرود.


آن هنوز روشن نیست اگر فروش تنها از روز نخست اعضای. اگر نخست روز است که هنوز هم اتفاق می افتد, این احتمال وجود دارد که در تابستان فروش باز خواهد بود برای همه.

آمازون عملیات شده اند به آرامی بازگشت به حالت عادی. تابستان فروش را به شرکت تجارت الکترونیکی یک شانس برای برنده شدن بازگشت مصرف کنندگان که معطوف به رسانه های دیگر در این بیماری همه گیر به دلیل طولانی تر حمل و نقل بار و محصول کمبود.


نیز وجود دارد یک تهدید است که اگر آمازون نیست برگزاری یک رویداد در جای نخست روز رقبا خواهد حرکت شبیه چمچه زنی تا این فرصت برای جذب مخاطب است که رشد عادت کرده اند به آمازون فروش تابستان.


این شرکت گزارش شده است که در پرتگاه از دست دادن سهم بازار است. آمار در حال حاضر نشان می دهد که رقبای هدف و خارج شاهد دو رقمی افزایش در فروش در طول سه ماهه گذشته است.
خوب فروش است كه آنچه به آن نیاز دارد به برگرد تا تقاضا و اطلاع رسانی به مشتریان است که این کسب و کار به طور معمول دوباره.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن