AirPods فروش رفت در Q1 سال 2020 اما اپل دیده بان محموله کاهش یافته است

در تجزیه و تحلیل شرکت IDC را تخمین می زند در سراسر جهان حمل و نقل از زومیت رشد 29.7 درصد در سال بیش از سال به 72.6 میلیون دستگاه در طول سه ماهه اول سال است. این رده شامل earwear ساعت و مچبند.

IDC اشاره می کند که رشد نامتناسب بود. در حالی که فروش مچبند و hearables افزایش 16.2 درصد و 68.3 درصد در سال در سال به ترتيب هوشمند و ساعتهای اولیه شاهد کاهش است.

Hearables ساخته شده 54.9 درصد از همه فروش, برنده سهم از بازار است. افزایش تقاضا را می توان chalked به مستندات در سراسر جهان است. به عنوان بسیاری از مردم به طور ناگهانی در بر داشت خود را در یک کار از خانه وضعیت گوشی که افزایش بهره وری با کاهش در صداهای پس زمینه یک ضرورت برای بسیاری از.

رکود در حمل و نقل هوشمند و ساعتهای اولیه می توان به تامین سمت کمبود ناشی از کوروناویروس. و در حالی که گزارش نمی کند ذکر این می تواند باشد که ساعت مچی خرید بودند را در خود نگه دارد به مردم متمرکز بیشتر در مواردی است که کاملا ضروری است. در هر صورت کاهش بود و فقط حدود 7 درصد است که نسبت به سال پیش سه ماهه و برخی از شرکت ها مانند هواوی و Garmin در واقع موفق به رشد خود را حمل و نقل. و با مردم با قرار دادن تاکید بیشتری بر سلامت پس همیشه قبل از فروش احتمالا بازیابی قبل از ما آن را می دانم.

Wearables فروش Q1 سال 2020

اپل روانه بازار 21.2 میلیون wearables در طول سه ماهه اول سال رشد حدود 60 درصد که نسبت به همین زمان در سال گذشته است. این به آن سهم بازار از 29.3 درصد است. اپل دیده بان سری محموله کاهش یافته و به 2.2 درصد در طول دوره زمانی که به معنی ضربه و AirPods انجام بلند کردن اجسام سنگین. این شرکت همچنین انتظار می رود به انتشار بیش از هدفون به نام AirPods استودیو در آینده نزدیک.
Xiaomi به فروش می رسد 10.1 میلیون دستگاه پوشیدنی در Q1 سال 2020 گرفتن سهم بازار از 14 درصد است. به دنبال آن سامسونگ است که حمل 8.6 میلیون earpieces و ساعت. این شرکت بزرگ بیش از هر شرکت در wearables دسته و آن earwear ساخته شده 74 درصد از فروش کل آن را در سه ماهه تا از 58.9 درصد در دوره مشابه سال گذشته است. این موفقیت تا حد زیادی می تواند نسبت به مدل های جدید از کهکشان جوانه ها و جوانه+.
سامسونگ نزدیک شد trailed توسط هواوی است که به فروش 8.1 میلیون واحد از wearables در طول ماه های ژانویه-مارس دوره است. این محاصره كننده نه تنها به خوبی در خود کشور چین بلکه در دیگر کشورهای آسیایی و اروپا و آمریکای لاتین است. اگر شما در نظر تماشای محموله های تنهایی, Huawei شد بهترین عملکرد در طول سه ماهه.

Fitbit تنها بازیکن برتر به از دست دادن سهم بازار در طول سه ماهه و به نظر می رسد تسلیم شدن به فشار از رقبا.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de