2021 اپل iPad Air می تواند مجهز به یک 11-inch screen, Face ID و یک نوع-C پورت

در ماه مارس اپل معرفی دو آیپد جدید Pro قرص اساسا طراوت 11-inch و 12.9 اینچی مدل های منتشر شده در سال 2018 است.

توسط EMROOZTAFAHOM در 15 خرداد 1399
در ماه مارس اپل معرفی دو آیپد جدید Pro قرص اساسا طراوت 11-inch و 12.9 اینچی مدل های منتشر شده در سال 2018 است. جدید حق بیمه قواره شده توسط A12Z Bionic چیپ ست است که عملا همان A12X Bionic SoC استفاده شده در دو مدل. هر دو در حال تولید توسط TSMC استفاده از 7nm روند و همان octa-core پیکربندی (چهار بالا-عملکرد هسته های CPU و چهار کارآمد انرژی-هسته) و حافظه است. تنها تفاوت این است که هفت نفر از هشت هسته GPU در A12X Bionic شد فعال می شود در حالی که تمام هشت فعال هستند در A12Z مصنوعی. هر دو تراشه حداکثر CPU سرعت ساعت 2.49 GHz.

آخرین شایعه تماس برای اپل به جای USB-C پورت در 11 اینچی iPad Air


اپل همچنین به جای تک 12MP دوربین در پشت 2018 مدل با دوربین دوم این خواهد بود یک 10MP گسترده ای فوق العاده دوربین. و در سال 2020 تبلت ها اضافه شدن یک LiDar زمان پرواز سنسور برای بهبود علیرضا قابلیت های. اما این شرکت انجام شده است نه با اپل برای سال 2020 با توجه به ace تحلیلگر مینگ چی-کو. او انتظار دارد که به اپل پرده یکی دیگر از تبلت های جدید در نیمه دوم سال جاری و احتمالا در همان رویداد است که به معرفی جهان برای اولین 5G مدل های آی فون.


Kuo انتظار دارد که اپل برای تولید یک اساسی جدید رایانه لوحی اپل با بزرگتر 10.8 اینچ صفحه نمایش. که در مقایسه با 10.2 اینچ صفحه نمایش در آخرین اساسی اپل مدل منتشر شده در سپتامبر گذشته. Kuo همچنین پیش بینی کرد که یک 8.5 اینچی iPad mini ظاهر خواهد شد در طول نیمه اول سال آینده به همراه 11-inch نسل چهارم iPad Air. مک Okatara می گوید (از طریق 9to5Mac) که دومی می تواند بر اساس طراحی 11-inch, iPad Pro, که بدان معنی است که ما می تواند آن را ببینید می رسند با تینر ناهنجاری. این مدل همچنین ممکن است از ویژگی های چهره ID و یا یک صفحه نمایش نسخه از ID لمسی. جدید iPad Air نیز انتظار می رود به ورزش یک نوع-C پورت ساخت آن برای اولین بار از عدم iPad Pro مدل به انجام این کار.
همه از اپل جدید قرص ها رویه در دوران سختی را برای تبلت ها میباشد. در اوج دوران COVID-19 آنفلوآنزای مرغی در چین, فروش قرص رو افزایش از تجار و بازرگانان بودند که کار از خانه پدر و مادر به دنبال انحراف خود را بی حوصله و کودکان در داخل و دانش آموزان بودند که دریافت درس های خود را به صورت آنلاین. تجدید حیات از قرص در طول شیوع کروناویروس دستگیر شد در مراقبت از بسته بندی فرستاده شده توسط اپل برای برخی از کارکنان خود را در چین مجبور به ماندن در داخل; اپل فرستاده کارگران در Wenzhou و هوبئی رایگان 10.2 اینچ و iPad.
شرکت تحقیقاتی Canalys می بیند PC و تبلت های حمل و نقل کاهش 7 درصد در این سال به 367.8 میلیون واحد از 395.6 میلیون که تحویل داده شد در سال گذشته است. Canalys اشاره می کند که در میان دسکتاپ و نوت بوک و تبلت محموله دومی متکی ترین در هزینه های مصرف کننده. که خبر بد این است با توجه به تحقیقات شرکت است که انتظار رکود در تعطیلات تقاضا در طول سه ماهه چهارم این سال است.

منطقه ای بر اساس PC و تبلت محموله سقوط خواهد کرد در چین 3% در این سال, اما تک به تک با 4 درصد در سال آینده است. Canalys انتظار دارد که چیزی شبیه به بازار آسیا و اقیانوسیه با 1% کاهش در این سال به دنبال رشد در سال 2021. آمریکای شمالی قرص تقاضا خواهد بود منفی نهفته اقتصادی خرید اینترنتی از شیوع کروناویروس. PC و تبلت های حمل و نقل را کاهش 6 ٪ در این سال می گوید Canalys و اگر هر گونه وجود ندارد رشد در بازار در طول سه ماهه چهارم سال 2020 مصرف کنندگان را دور ماندن از خرید وسایل غیر ضروری مانند iPad شرکت اپل است. این شرکت می گوید که رشد در کامپیوتر و تبلت های حمل و نقل نمی گیرد در این قاره تا سال 2022 که در این تحقیقات شرکت انتظار رشد قوی از 4 درصد.

آمریکای لاتین است که با داشتن یک سه ماهه دوم وقتی که می آید به محموله از کامپیوتر و قرص به عنوان برزیل و مکزیک در پشت منحنی وقتی که می آید به مبارزه با COVID-19. به عنوان یک نتیجه, PC و تبلت های حمل و نقل باید کاهش 16 ٪ در سال بیش از سال در طول دوره سه ماه از آوریل تا ژوئن. و در اروپا و خاورمیانه و منطقه آفریقا (EMEA), Canalys می بیند کوتاه مدت گزاف گویی در تقاضا در طول دوره فعلی که محدود خواهد شد و در این سال بیش از سال کاهش در PC و tablet تحویل به -1%. نیمه دوم این سال نمی توان خیلی با EMEA محموله انتظار می رود به کاهش 10 ٪ در سال بیش از سال. این شرکت تحقیقاتی می بیند واژگونی سال آینده با 1% رشد در کامپیوتر و تبلت های حمل و نقل برای 2021.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب