گیسلین ماکسول متهم است که دختران را به سوء استفاده جنسی از جفری اپستین کشانده است

[ad_1] گیسلین ماکسول بریتانیایی روز چهارشنبه به اغفال دختران نوجوان برای آزار جنسی جفری اپستین میلیونر آمریکا

توسط EMROOZTAFAHOM در 10 دی 1400
[ad_1]

گیسلین ماکسول بریتانیایی روز چهارشنبه به اغفال دختران نوجوان برای آزار جنسی جفری اپستین میلیونر آمریکایی محکوم شد.

این حکم به محاکمه یک ماهه شامل داستان های کثیف از استثمار جنسی از دختران 14 ساله توسط چهار زن پایان داد که در دهه 1990 و اوایل دهه 2000 در خانه های مجلل اپستین در فلوریدا، نیویورک و نیومکزیکو مورد آزار و اذیت نوجوانان قرار گرفتند. .

هیئت منصفه به مدت پنج روز با هم بحث کردند تا اینکه ماکسول را در پنج مورد از شش اتهام مجرم تشخیص دادند. با حداکثر مجازات زندان برای هر اتهام از 5 تا 40 سال حبس، ماکسول با احتمال ماندن در پشت میله‌های زندان برای سال‌ها مواجه است، نتیجه‌ای که مدت‌هاست توسط زنانی که سال‌ها در دادگاه‌های مدنی مبارزه می‌کردند تا او را به‌خاطر نقشش در دادگاه‌های مدنی بازخواست کنند. استخدام و آماده سازی نوجوانان اپستین قربانی می شوند و گاهی اوقات به آزار جنسی می پیوندند.

همانطور که حکم خوانده شد، ماکسول تا حد زیادی پشت نقاب سیاه بود. سپس می‌توانستید او را ببینید که در حال ریختن آب در حالی که یکی از وکلایش به پشت او دست می‌زند. هنگامی که اعضای هیئت منصفه بیرون آمدند، او با دستانش روی هم ایستاده بود و به خواهر و برادرهایش - که صادقانه هر روز محاکمه حضور داشتند - در حالی که خودش را از دادگاه بیرون می‌برد، نگاه کرد. او در هنگام خروج وکلایش را در آغوش نگرفت، تغییری قابل توجه نسبت به روزهای گذشته، که طی آن مکسول و تیمش اغلب از نظر فیزیکی به یکدیگر وابسته بودند.

یکی از قربانیان او، آنی فارمر، گفت که از اینکه هیئت منصفه "الگوی رفتار غارتگرانه" ماکسول را تشخیص داده، سپاسگزار است.

او در بیانیه ای گفت: «او بیش از تعداد معدودی از ما که فرصت شهادت در دادگاه را داشته ایم، زنان را مجروح کرده است. "امیدوارم این جمله برای همه کسانی که به آن نیاز دارند آرامش دهد و نشان دهد که هیچ کس بالاتر از قانون نیست. حتی کسانی که از قدرت و امتیازات بالایی برخوردارند، در صورت سوء استفاده جنسی و استثمار جوانان، پاسخگو خواهند بود.»

دادستان ایالات متحده، دیمین ویلیامز، قربانیانی را که پس از تجربه آنچه او «یکی از بدترین جنایاتی که می‌توانید تصور کنید» را بر علیه ماکسول شهادت دادند، تمجید کرد.

«می‌خواهم به شجاعت دخترانی - زنانی که قبلاً بالغ شده‌اند - که از سایه بیرون آمدند و وارد دادگاه شدند، تبریک بگویم. او در بیانیه‌ای گفت: «شجاعت و تمایل آنها برای ایستادگی در برابر متجاوزانشان این پرونده و نتیجه امروز را ممکن کرد.

تاریخ صدور حکم تعیین نشده است.

دفاع اصرار داشت که ماکسول قربانی یک پیگرد انتقام جویانه بود که برای اجرای عدالت در مورد زنانی که از شرور اصلی خود محروم شده بودند، زمانی که اپستین در انتظار محاکمه در سال 2019 خودکشی کرد، طراحی شده بود.

برادرش کوین ماکسول گفت که خانواده بر این باورند که او در دادگاه تجدید نظر تبرئه خواهد شد. او در بیانیه ای کتبی گفت: ما به بی گناهی خواهرمان اعتقاد راسخ داریم.

در طول محاکمه، دادستان ها 24 شاهد را فراخواندند تا تصویری از زندگی در خانه های اپستین را به هیئت منصفه ارائه دهند - موضوعی که از زمان دستگیری او در سال 2006 در فلوریدا در یک پرونده جنسی کودکان، موضوع جذابیت و حدس و گمان عمومی بود.

یک خانه دار شهادت داد که از او انتظار می رفت در زندگی شخصی اپستین، سرمایه دار که با سیاستمداران بانفوذ و سرمایه گذاران تجاری دوستی داشت، و ماکسول که به عنوان فرزند مورد علاقه یک رسانه سبک زندگی واکنشی داشت، "کور، کر و لال" باشد. مغول

خلبانان در جایگاه شاهد قرار گرفتند و نام افراد برجسته - شاهزاده بریتانیایی اندرو، بیل کلینتون، دونالد ترامپ - را که با جت های شخصی اپستین پرواز می کردند، حذف کردند.

هیئت منصفه شواهد فیزیکی مانند میز ماساژ تاشو که زمانی توسط اپشتاین استفاده می‌شد و یک «کتاب سیاه» حاوی اطلاعات تماس برخی از قربانیان تحت عنوان «ماساژ» را دید.

سوابق بانکی وجود داشت که نشان می داد او 30.7 میلیون دلار به ماکسول، همراه قدیمی خود، دوست دختر سابق و بعداً یک کارمند، انتقال داده است.

اما این کیفرخواست بر اساس شهادت چهار زن است که گفته اند در سنین جوانی قربانی ماکسول و اپستین شده اند.

سه نفر با استفاده از نام یا نام مستعار خود برای حفظ حریم خصوصی خود شهادت دادند: جین، بازیگر تلویزیون. کیت، مدل سابق بریتانیایی؛ و کارولین که اکنون یک مادر در حال بهبودی است. چهارمی فارمر بود که پس از صحبت هایش در سال های اخیر از نام واقعی خود استفاده کرد.

آنها در توصیف رفتار ماکسول همدیگر را تکرار کردند: او از جذابیت و هدایایی برای جلب اعتماد آنها استفاده کرد، به چالش های نوجوانی علاقه نشان داد و به آنها اطمینان داد که اپستین می تواند از ثروت و ارتباطات خود برای تحقق رویاهای خود استفاده کند.

آنها گفتند وقتی ماکسول آنها را متقاعد کرد که ماساژهای اپشتین را انجام دهند که به جلسات جنسی تبدیل شد، فیلمنامه تیره می شود: بعد از یک ماساژ جنسی، کیت که در آن زمان 17 سال داشت، گفت: ماکسول از او پرسید که آیا به او خوش می گذرد و گفت: تو خیلی دختر خوبی هستی."

کارولین شهادت داد که او یکی از چندین نوجوان محرومی بود که در اوایل دهه 2000 در نزدیکی خانه اپستین در فلوریدا زندگی می کرد و پیشنهاد انجام ماساژ در ازای اسکناس های 100 دلاری را پذیرفت که دادستان ها آن را "هرم سوء استفاده" توصیف می کنند.

کارولین به هیئت منصفه گفت، ماکسول همه مقدمات را انجام داد، حتی اگر می دانست که دختر در آن زمان فقط 14 سال داشت.

جین گفت که در سال 1994، زمانی که او فقط 14 سال داشت، به او دستور داده شد که اپستین را به خانه ای استخری در عمارت پالم بیچ تعقیب کند، جایی که او خودارضایی می کرد.

دو اتهام، از جمله اتهام انفرادی که ماکسول بر اساس آن تبرئه شد، تنها مربوط به جین بود.

او به هیئت منصفه گفت: «از ترس یخ زده بودم. او همچنین مستقیماً ماکسول را به دخالت در خشونت او متهم کرد.

وکیل ماکسول از جین پرسید که چرا بیرون آمدن آنقدر طول کشید.

او در حالی که اشک هایش خفه می شد گفت: ترسیده بودم. «خجالت کشیدم، خجالت کشیدم. من نمی خواستم کسی از اینها درباره من بداند."

آخرین شاهد، فارمر، توصیف کرد که ماکسول در حالی که در مزرعه اپستین در نیومکزیکو او را ماساژ می‌داد، سینه‌هایش را لمس می‌کرد، و اینکه چگونه اپستین به طور غیرمنتظره‌ای روی تخت خزیده و او را در آغوش می‌گیرد.

مکسول که در روز کریسمس 60 ساله شد، از طریق وکلای خود این اتهامات را صراحتا رد کرد.

با این حال، او از قبول خطر شهادت خودداری کرد و به قاضی گفت: "دولت حرف خود را بیش از حد معقول ثابت نکرده است، بنابراین دلیلی برای شهادت من وجود ندارد."

بابی استرنهایم، یکی از وکلای ماکسول، به هیئت منصفه گفت: «اتهامات علیه گیسلین ماکسول به خاطر کارهایی است که جفری اپستاین انجام داده است. اما او جفری اپستین نیست و شبیه جفری اپستاین نیست.

تیم حقوقی ماکسول این سؤال را مطرح کرد که آیا خاطرات دادستان نادرست است یا تحت تأثیر وکلایی است که به دنبال پرداخت های کلان از دارایی ماکسول و اپستین در دادگاه مدنی هستند. در طول سخنرانی دو روزه خود، آنها با الیزابت لوفتوس، پروفسوری که به عنوان کارشناس حافظه برای وکلایی که از حدود 300 محاکمه، از جمله دادگاه تجاوز جنسی هاروی واینستین، غول سینما، شهادت می داد، تماس گرفتند.

خانواده ماکسول شکایت کردند که او در زندان بروکلین، جایی که از زمان بازداشتش در ژوئیه 2020 در آن زندانی بود، تحت شرایط سختی قرار گرفته است. او بارها و بیهوده درخواست وثیقه کرده بود، با این استدلال که نمی تواند به اندازه کافی برای محافظت از شما کمک کند.

قبل از اینکه ماکسول از دادگاه بیرون بیاید، استرنهایم درخواست کرد که ترتیباتی برای تقویت واکسن کروناویروس او انجام شود و گفت که میزان عفونت در پایان به شدت در حال افزایش است. جهش اخیر تهدید کرد که خود محاکمه را خراب می کند، زیرا قاضی دادگاه منطقه ای ایالات متحده، آلیسون جی. ناتان از اعضای هیئت منصفه خواست تا به سرعت کار کنند تا از احتمال دادخواهی نادرست ناشی از اعضای هیئت منصفه بیمار جلوگیری کنند.

نبردهای دادگاه با اپستین و ماکسول تمام نشده است.

مکسول هنوز در انتظار محاکمه به دلیل دو اتهام شهادت دروغ است.

شکایت هایی در راه است، از جمله پرونده ای که در آن زنی که در این محاکمه شرکت نداشت، ویرجینیا ژفر، می گوید که در 17 سالگی مجبور به رابطه جنسی با شاهزاده اندرو شده است. اندرو حساب او را رد کرد و انتظار نداشت این روند توسط او قضاوت شود. زیاد. ماه ها.

پس از حکم ماکسول ژفر، وی بیانیه ای از طریق وکلای خود صادر کرد که در آن گفت: امیدوارم امروز پایان کار نباشد، بلکه گامی دیگر به سوی عدالت باشد.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن