کولر گازی سامسونگ

کولر گازی سامسونگ در یک نگاه کمپانی سامسونگ دارای به کارگیری پرسنل مستعد د

توسط EMROOZTAFAHOM در 20 شهریور 1400

کولر گازی سامسونگ در یک نگاه

کمپانی سامسونگ دارای به کارگیری پرسنل مستعد در طراحی هوشمند و تولید محصولات مبتکرانه و مطمئن مانند کولر گازی سامسونگ و دارا بودن رویکردی جهانی و مسئولانه در به دست آوردن و کار و همچنین ارائه سرویس ها عالی و منحصر به فرد به فرد، سهم عمده ای از بازار جهانی محصولات دیجیتال، اسباب و اثاث خانگی و نیز تجهیزات تهویه مطبوع از جمله کولرهای گازی اسپلیت را به خود اختصاص داده است

خط مش سامسونگ در ساخت محصول

شرکت سامسونگ  اصلی هدف بهبود زندگی مردمان در سراسر جهان، نگهداری منابع و ساخت محصولات دوستدار گوشه و کنار زیست، از پهناور ترین و شناخته شده ترین برندهای ساخت کننده کولرگازی و اسپلیت در دنیا می باشد.

 اشکال محصولات کولر گازی samsung ، حساس طراحی منحصر به شخص و صنعتی و کلیدی بهره گیری از پیدایش ترین فناوری‌های دنیا، به محصولاتی پرفروش و قابل اعتماد در بازار ایران تبدیل شده اند و عرضه مدل‌های مختلف و متنوع به یار گارانتی و خدمات پس از فروش مطلوب کمپانی سام سرویس کولرهای گازی سامسونگ، منجر شده مصرف کننده اهل ایران استقبال گسترده ای از این محصولات داشته باشند.

کولر گازی سامسونگ چه امکاناتی دارد

در جریان بررسی میزان مرغوب بودن کولر گازی سامسونگ قصد داریم امکانات کولر گازی سامسونگ را هم خدمت شما ارائه دهیم تا شما به مهربانی حیاتی کالایی که قصد خرید آن را دارید آشنا شوید. کولر گازی سامسونگ از نظر طراحی به شکل مثلثی طراحی شده میباشد که مهم سرمایش بسیار بالایی می باشد همچنین این وسیله اهمیت ۱۰ سال ضمانت به جهت کمپرسور دیجیتال خویش هست که این یک عدد از مزایای مارک سامسونگ می باشد.

 همچنین این متاع اساسی عمری مطلوب و طولانی بوده و می بایست این نکته را هم متذکر شد که کولر گازی های برند سامسونگ شیک و اختصاصی به شخص می باشد و از حیث رخ ظاهری و کارایی در جايگاه عالی قرار دارااست که این سبب جذب هرچه اکثر اشخاص به خرید کردن همین برند می گردد.

آنچه می بایست در گزینه کمپرسورها و گازهای مبرّد کولر گازی سامسونگ بدانیم:

به طور کلی کمپانی سامسونگ در ساخت اشکال کولر گازی از کمپرسورهای روتاری، کمپرسور اسکرال و کمپرسورهای با کیت اینورتر استعمال می نماید. کمپرسور روتاری، رایج ترین گونه کمپرسور در کولرهای گازی می باشد، همچنین کمپرسورهای اسکرال عمدتا در کولرهای گازی ایستاده دارای گنجایش بالا به کارگیری می شود و نهایتا کولرهای گازی و اسپلیت‌هایی که کمپرسور آنان کلیدی کیت اینورتر می باشد مصرف برق و انرژی کمتری دارند و به تیتر کولر اسپلیت‌های قلیل مصرف شناخته می شوند

همینطور گاز مبرّد به کار گیری شده در کولرهای گازی Samsung  معمولا از دو مدل R22  و R410aمی باشد. شما می توانید حساس مطالعه راهنمای انتخاب هرکدام از کولرهای گازی سامسونگ، از جور کمپرسور و گاز مبرّد به کار رفته در همین محصولات باخبر شوید

اشکال کولر گازی سامسونگ از نظر تکنولوژی ساخت و جور عملکرد

کمپانی سامسونگ طی کار در صنعت تهویه مطبوع توانسته اسپلیت سامسونگ حیاتی اسم های تجاری Max , Max30 , Good , Better , Good 1 , Boracay , Max4 , Boracay , wind free , mirage , tropical تولید و روانه بازار رقابت نمایدهمین کمپانی حساس بهره گیری از فناوری و تکنولوژی روز جهان توانسته هر یک از دسته ها را با خصوصیت های مختص و منحصر به فرد به شخصی را در بازار عرضه کند که در ادامه می توانید ویژگی هر یک از دسته های ایجاد شده بوسیله شرکت سامسونگ را مطالعه نمایید.

کولر گازی سامسونگ ایجاد کجاست؟

قطعاً در زمان بررسی میزان مرغوب بودن کولرگازی سامسونگ به جهت شما این سوال پیش می آید که کولر گازی سامسونگ ساخت کدام میهن می باشد؟ باید خاطر نشان کرد که تمامی قطعات کولر گازی سامسونگ ایجاد کره جنوبی می باشداما برخی از گونه های آن نیز در مرز و بوم چین ایجاد می‌ شود که آن ها بدون گارانتی بوده و ضمانت طومار ندارندبنابراین سامسونگ اصل تنها متعلق به کره جنوبی است.

تشخیص کولر گازی  سامسونگ اورجینال از تقلبی

یک عدد از اهمیت ترین مسائلی که شما باید قبل از خرید کردن اسباب و اثاث خانگی و یا تحلیل کیفیت کولرگازی سامسونگ بدانید روش تشخیص کولر گازی سامسونگ اورجینال و تقلبی می باشد که ما در ادامه نکاتی در جهت تشخیص آن خدمت شما ارائه خواهیم داد:

او‌لین روش تشخیص کولر گازی اورجینال سامسونگ سرچ نمودن مدل آن در گوگل می باشد، شما می توانید شماره سریالی را که روی بدنه فرآورده قرار داراست در وب سایت گوگل جستجو کنید؛ در صورتی که آن مدل را در internet پیدا کردید می توانبد اطمینان پیدا نمایید که کولر گازی Samsung  شما اورجینال و مهم کیفیت می باشد، ولی درصورتیکه چنین مدلی در internet  پیدا نشد کالای شما فیک و تقلبی است.

راه دیگری که برای تشخیص اصل بودن کولر گازی سامسونگ وجود داراست شناخت مرزوبوم مونتاژ کننده آن می ‌باشد. به یاد داشته باشید که همه محصولات سامسونگی که در جمهوری اسلامی ایران وجود داراست یا در میهن کره مونتاژ شده و یا این که در مرزو بوم تایوان، به این ترتیب چنانچه شما بر روی بدنه محصول خود شاهد بودید که نام کشور دیگری به تیتر مونتاژ کننده درج شده هست می توانید به تقلبی بودن کولر گازی سامسونگ خود پی ببرید.

منبع : www.tasisat.com

آخرین مطالب