کولر گازی آکس

کولر گازی آکس AUKS کولر گازی آکس در انواع و ظرفیت‌های مختلف از 9000 تا 60 000 btu / h تولید و به فروش می

توسط EMROOZTAFAHOM در 29 مرداد 1400

کولر گازی آکس AUKS

کولر گازی آکس در انواع و ظرفیتهای مختلف از 9000 تا 60 000 btu / h تولید و به فروش میرسد. شما باید با توجه به اندازه محیط خانه یا محل کار خود ظرفیت مناسب را انتخاب کنید. نکته مهم این است که  Cooler AUKSبه صورت دیواری با ظرفیت 9000 ، 12000 ، 18000 ، 24000 ، 30000 ، 36000 طراحی و به بازارعرضه شده است. اما با ظرفیت 36000 و بالاتر، کولر آکس بصورت ایستاده طراحی و تولید میشود. کولرهای ایستاده به دلیل ظرفیت بالا و خنک کننده بسیار قوی کاربردهای متفاوتی دارند. از این کولرها در تالارها، سالنهای کنفرانس، مساجد، حسینیهها، بیمارستانها و سالنهای زیبایی بزرگ استفاده میشود.

در مقابل، کولرهای دیواری آکس برای استفاده در آپارتمانها، واحدهای مسکونی، شرکتها و دفاتر خصوصی مناسب است. البته سیستمهای تهویه مطبوع در انواع پرتابل و پنجره نیز طراحی شدهاند. کولر آکس پرتابل حمل قابلیت متحرک بودن را دارد. با توجه به این ویژگی، میتوان از آنها در مغازههای کوچک استفاده کرد تا در صورت نیاز بتوان آنها را جابجا کرد. کولر آکس پنجره‌ای نیز در پنجرههای کشویی نصب می‌شوند  که میتواند در اتاق خوابها و مغازههای کوچک استفاده شود. 

کولر گازی آکس چگونه کار میکند؟

مکانیسم و ​​عملکرد کولر گازی  AUKS کمی متفاوت است. اولین نکته این است که این کولر برخلاف تصور اشتباه برخی از افراد با برق کار میکند. اگر برخی از نکات را نادیده بگیرید، قبوض برق شما به سرعت افزایش مییابد. اما چرا به این نوع سیستم خنک کننده کولر گفته میشود؟ دلیل آن گاز مبردی است که در لولهها گردش میکند تا گرمای اتاق را جذب کرده و با تبادل حرارت بین خود و هوای اطراف آن را به هوای بیرون بفرستد. برای این کار، کولر اسپلیت آکس از دو بخش تشکیل شده است. یکی واحد داخلی است که در محیط نصب میشود و دیگری واحد بیرونی است که در خارج از محیط نصب میشود. لولههای مسی نیز اتصال بین این دو واحد هستند.

آنها در داخل واحد بیرونی یا کندانسور، کمپرسور و گاز مبرد قرار دارند. گاز مبرد توسط کمپرسور فشرده شده و با عبور از شیر انبساط به مایع سرد تبدیل شده و سپس از طریق لولههای مسی به واحد داخلی هدایت میشود. در داخل واحد داخلی قطعهای به نام اواپراتور وجود دارد که شامل لولههای مسی و صفحات آلومینیومی یا شوفاژ است. گاز مایع سرد در داخل لولهها قرار میگیرد. از طرف دیگر، کولر از طریق دریچه ورودی کولر وارد اتاق میشود و گرما را به گاز مبرد منتقل میکند و سرما را از آن خارج میکند. در این حالت هوا بسیار سرد میشود. هوای خنک شده از طریق دریچههای خروجی وارد اتاق شده و در آنجا سرد میشود. سپس گاز مبرد گرم شده از طریق اواپراتور به کندانسور هدایت شده و در داخل چرخه قرار میگیرد.

مهمترین ویژگیهای کولر گازی آکس

همانطور که گفتیم کولر گازی آکس دارای ویژگیهای منحصر به فردی است که استفاده از آن را آسان و دلپذیر میکند. این مزایا شامل قدرت باد زیاد، استفاده از فناوری اینورتر، تجهیزات با سیستمهای توربو و حالت خواب، ریموت کنترل از راه دور کولر آکس است.

قدرت باد کولر آکس

از دیگر ویژگیهای سیستم تهویه مطبوع آکس میتوان به سیستم کنترل باد آن اشاره کرد. سیستم کولر گازی به کاربر اجازه میدهد جهت پرهها را با توجه به موقعیت و دمای محیط تغییر دهد. این کولر همچنین دارای سیستم گردش هوای چهار طرفه و قدرت باد تا فاصله 10 متری است. این فناوری باعث شده تا دمای اتاق در مدت کوتاهی به دمای مطلوب برسد.

 

کولر گازی آکس اینورتر دار

با استفاده از فناوریهای مدرن و پیشرفته، شرکت آکس تولید کننده کولرهای دیواری و ایستاده در انواع اینورتر و معمولی میباشد. فناوری اینورتر مصرف انرژی را به میزان قابل توجهی کاهش میدهد و به کاهش هزینههای شما کمک میکند. در واقع تکنولوژی اینورتر یک برد الکترونیکی است که روی کمپرسور قرار میگیرد. هر بار که کولر روشن و خاموش میشود این برد باعث می‌شود مقدار زیادی برق مصرف نشود. هنگامی که نیازی به روشن کردن کولر نیست، فناوری اینورتر کاملاً آن را متوقف نمی

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن