<h2><strong>کاشت مو SUT و مقایسه آن با روشهای FIT و FUT</strong></h2>

توسط Mina Sajedinia منتشر شده در مه 2016 آخرین به روزرسانی در ژوئن 2017 زمان آموزش: 22 دقیقهمد و زیبایی کاشت م

توسط EMROOZTAFAHOM در 22 خرداد 1400
توسط Mina Sajedinia منتشر شده در مه 2016 آخرین به روزرسانی در ژوئن 2017 زمان آموزش: 22 دقیقه

مد و زیبایی کاشت مو

10
اشتراک تلگرامWhatsAppFacebookLinkedin

داشتن موهایی پرپشت و شاد یکی از مهمترین عوامل زیبایی صورت در زنان و مردان است. کلینیک رویان سلامت این حال ، سه عامل ، وراثت ، هورمون ها و سن در چگالی موها نقش زیادی دارند. برخی از افراد به دلیل مشکلات هورمونی از طاسی و طاسی رنج می برند ، برخی از افراد زمینه ارثی دارند و گاهی اوقات مشکلات هورمونی در کاهش ریزش مو نقش دارند. در سالهای اخیر کاشت مو یا کاشت مو با جدیدترین روشها خصوصاً در کشور ما ایران دستاوردهای علمی و عملی بسیاری داشته و نتیجه کار در اکثر موارد برای افراد رضایت بخش است. با ما همراه باشید تا در مورد کاشت مو ، روش های مختلف کاشت مو ، مراقبت ها و مزایا و معایب این روش به شما بگوییم.

خواندنی:


ترفندهایی برای مقابله با ریزش مو در دوران شیردهی
علت آلوپسی آره آتا (آلوپسی آره آتا) ، نحوه تشخیص و درمان
علت طاسی در مردان و روش های درمان
کاشت مو یا کاشت مو چیست؟
اگر طاسی یا ریزش مو دارید ، کاشت مو یا کاشت مو یکی از موثرترین راه ها برای اصلاح این نقص است. هنگام کاشت مو ، یک متخصص تکه های نازک پوست را از قسمت ضخیم تر ، که معمولاً پشت سر است ، برش می دهد و آنها را در مناطق بدون مو و کم پشتی کاشته یا پیوند می کند. این تکه های پوست سالم ، که حاوی فولیکول های مو هستند ، می توانند در هر قسمت از بدن رشد کنند.

کاشت مو همچنین می تواند در مناطق مختلفی مانند مو ، ابرو و ریش انجام شود. اگر واحدهای فولیکولی به درستی پیوند و پیوند شوند ، موهای کاشته شده در ناحیه به طور طبیعی رشد می کنند ، دائمی هستند ، حالت می دهند ، به مراقبت خاصی احتیاج ندارند و نمی ریزند.


توجه به این نکته حائز اهمیت است که طبق بخشنامه وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، متخصصان واجد شرایط کاشت مو متخصصان پوست ، جراحان پلاستیک و جراحان سر و گردن هستند که از دانش کافی در مورد بیماری های پوست و مو برخوردار هستند.

انواع روش های کاشت مو


روش های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد که بسته به شرایط و اولویت های بیمار و تشخیص پزشک ، از یک یا ترکیبی از آنها برای کاشت مو استفاده می شود.

1. کاشت مو به روش FIT یا FUE
کاشت مو


در FIT یا FUE که به معنی پیوند یک واحد فولیکولی است ، فولیکول های مو یا فولیکول های مو به نام FUGs به صورت گروهی یا جداگانه از پشت سر با دستگاهی به نام "نگهدارنده" یا "پانچ" و در مناطقی که وجود دارد برداشته می شوند. بدون مو ، آنها کاشته می شوند با این روش که چندین جلسه طول می کشد ، در واقع حتی یک عمل انجام نمی شود و در هر جلسه ، به طور متوسط ​​1000 تا 1500 ریشه مو از پشت برداشته می شود و در نواحی مورد نظر کاشته می شود.

کاشت مو با روش FIT یک روش بدون درد همراه با بی حسی موضعی برای کاشت مو در نواحی کوچکتر مانند ریش ، ابرو ، مژه ، سبیل یا مناطقی است که طاسی زیادی ندارند یا به دلایلی می توان بافت را از پشت بیمار خارج کرد. نه ، عملی تر است

بد نیست بدانید که در کاشت مو FIT ، یک تا چهار هفته پس از کاشت مو ، فولیکول ها وارد فاز خاموش می شوند و موهای کاشته شده می ریزند. انواع کاشت مو رویان سلامت ماه دوم تا چهارم پس از کاشت مو ، ممکن است فکر کنید که به دلیل این ریزش موهای شما کوچک شده است ، اما نگران نباشید ، در واقع ، موهای شما در شوک بهبود یافته و دوباره رشد می کنند. در طی 4 تا 6 ماه پس از پیوند ، موهای کاشته شده به تدریج از پوست سر خارج شده و دوباره رشد می کنند. به طور کلی یک سال طول می کشد تا موهای کاشته شده 100 درصد رشد کنند و موهای شما ضخیم به نظر برسند. بین سال اول و دوم پیوند ، موها بلندتر شده و طبیعی تر به نظر می رسند.


آخرین مطالب