چطوری یه مقاله isi تضمینی بنویسیم؟

نوشتن  مقاله آی اس ای با چاپ این نوع از مقاله با هم کمی تفاوت دارد. وقتی مقاله را می نویسید باید برای آن

توسط EMROOZTAFAHOM در 8 مهر 1399

نوشتن  مقاله آی اس ای با چاپ این نوع از مقاله با هم کمی تفاوت دارد. وقتی مقاله را می نویسید باید برای آن وقت صرف کنید. تا می توانید اطلاعات جمع آوری کنید. هزینه نوشتن مقاله isi با توجه به رشته تحصیلی کمی تفاوت دارد.


اگر بخواهید در کارتان موفق شوید، دانشگاه معتبر ادامه تحصیل دهید و یا به خارج مهاجرت کنید، نوشتن چنین مقاله ای ضرورت دارد. در ادامه به نحوه نوشتن مقاله isi تضمینی و هزینه هایی که برای این کار لازم است می پردازیم.


انتخاب موضوع


قبل از پرداخت هزینه و یا اقدام برای نوشتن مقاله isi ابتدا باید برای آن موضوع انتخاب کنید. موضوع شما باید مسئله ذهنی تان باشد. در واقع به گونه ای موضوع مقاله را انتخاب کنید که به یک مشکل پاسخ دهد. همچنین باید به موضوع مقاله هم علاقه زیادی داشته باشید. برای اینکه در حین مسیر خسته نشوید و از جستجوی اطلاعات برای نوشتن مقاله لذت ببرید.


دریافت مشاوره از موسسات انجام مقاله


یکی از راههایی که می توانید با آن مقاله isi را با سرعت بالا و کیفیت بیشتری بنویسید، کمک گرفتن از یک موسسه مجرب است. البته پروژه دونی یکی از این موسسات است که می تواند مشاوره های لازم برای نوشتن مقاله را به شما ارائه دهد. برای موفقیت در کار می توانید با کارشناسان چنین موسساتی ارتباط برقرار کنید.


جمع آوری اطلاعات


یکی از بخش های مهم نوشتن مقاله isi تضمینی پیدا کردن منابع لازم است. شما برای نوشتن مقاله به اطلاعات موثق نیاز دارید. به همین دلیل باید منابع معتبر را پیدا کنید. یکی از بهترین روش ها برای جمع آوری اطلاعات، ترجمه مقالات قبلی است. همچنین می توانید از کتاب هایی که در زمینه موضوع نوشته شده اند، کمک بگیرید.


اگر به ترجمه مقالات isi قبلی نیاز داشتید، به موسساتی مراجعه کنید که این کار را با سرعت بیشتری برایتان انجام دهند. هیچ لزومی ندارد که وقت خود را برای این کار صرف کنید. http://projedoni.com/cost-of-writing-an-isi-article/ عوض می توانید مقالات چاپ شده در مجلات داخلی را مطالعه کنید.


تحلیل و آنالیز اطلاعات


یکی از مهم ترین قسمت های مربوط به یک مقاله آی اس آی به آنالیز اطلاعات مربوط می شود. در واقع باید در قسمت نتیجه گیری بتوانید یک ایده، نظریه و یا تئوری کاربردی را ارائه دهید. بخشی از هزینه نوشتن مقاله isi به همین موضوع اختصاص دارد. تنها کسانی قادرند از اطلاعات و داده های یک مقاله نتیجه گیری منطقی کنند که به این کار تسلط داشته باشند.


برگرداندن مقاله به زبان انگلیسی



یکی از بخش های مهم در هزینه نوشتن مقاله isi مربوط به ترجمه و برگرداندن این مقاله به زبان انگلیسی است. تمامی ژورنال های خارجی مقالات را با زبان انگلیسی از شما دریافت می کنند. هر گونه ایراد جزئی ممکن است باعث رد شدن مقاله تان در مرحله داروی شود. پس به سادگی از کنار ترجمه مقاله عبور نکنید.


پرداخت هزینه چاپ مقاله isi در ژورنال های خارجی


مجلات خارجی براساس اعتبار و رتبه ای که دارند، هزینه چاپ مقاله آی اس آی را مشخص می کنند. اگر می خواهید به خارج از کشور مهاجرت کنید و یا در دانشگاه های معتبر خارجی ادامه تحصیل دهید به سراغ مجلات با ایمپکت بالا بروید. البته هزینه چاپ مقاله isi برای چنین مقالاتی بالاست. اما تاثیر زیادی در آینده تحصیلی و شغلی تان دارد.


 


 


آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن