پیشنهاد هیوا مووی در مورد سریال های 2019 که باید ببینید

قطعا بازگشت از کار طاقت فرسای روزانه انرژی بسیار زیادی را از شما را تخلیه می کند، اکثر افراد بعد از بازگشت از

توسط EMROOZTAFAHOM در 31 اردیبهشت 1399
قطعا بازگشت از کار طاقت فرسای روزانه انرژی بسیار زیادی را از شما را تخلیه می کند، اکثر افراد بعد از بازگشت از سر کار برای بازیابی انرژی از دسته رفته شان و همچنین نوعی تفریح احتمالا یک قسمت از سریال مورد علاقه شان را تماشا می کنند. قطعا امروزه که شبکه های مختلف انواع بسیار زیادی در ژانر های رنگارنگ اقدام به پخش سریال می کنند پیدا کردن یک سریال خوب که هم از آن لذت ببرید هم خستیگتان را در کند بسیار مهم و حیاتی باشد. از آن جایی که همه ی سریال های پخش شده از کیفیت مناسبی برخوردار نبوده و ارزش وقت گذاشتن ندارند هیوا مووی قصد دارد در طی مقاله ای کوتاه چند تا از بهترین سریال های سال 2019 را معرفی کند تا مخاطبان بتوانند با اطلاعات بیشتری دست به انتخاب زده و به تماشای اثری با کیفیت بالا بپردازند. در ادامه با هیوا مووی همراه باشید تا به موشکافی کوتاه برترین سریال های 2019 بپردازیم:

برترین های 2019 تلوزیون

قطعا یکی از آثار زیبای دنیای سریال ها در سال 2019 اثر فوق العاده ی Bodyguard می باشد. این سریال شش قسمتی که از نتفلیکش پخش شده است یکی از پرطرفدارترین سریال های 2019 قلمداد شود. داستان آن درباره ی یک سرباز بازنشسته جنگی است که میخواهد جلوی یک حمله ی تروریستی را بگیرد. باید خاطرنشان کرد ما در این لیست تنها به سریال های جدید نمیپردازیم، بلکه آن آثاری که فصل جدید آن ها نیز در این سال پخش شده اند در لیست ما جای دارند. شاید بتوان یکی از آثار بی نظیر این سال را فصل پنجم سریال بریتانیایی پیکی بلایندرز دانست. اثری شاهکار که 4 فصل گذشته ی آن خوش درخشیدند. این سریال از شبکه BBC پخش می شود.

چیز های بیگانه، انتخابی جذاب

در این بین نیز باید اشاره ای کوتاه به فصل سوم سریال Stranger Things نیز بکنیم. با وجود افت کمی که فصل سوم این اثر داشته است باز هم جزو آثار فوق العاده ی این سال به حساب می آید. اثری که به نوعی ما را یاد آثار نویسنده ی آمریکایی یعنی ار ال استاین می اندازد. چند پسر بچه و داستانی با چاشنی ترس. چه چیزی بهتر و هیجان انگیز تر از این؟ این سریال نیز از شبکه اینترنتی نتفلیکس پخش شده است.

فاجعه ی چرنوبیل...

مورد بعدی را نیز باید به مینی سریال پر حاشیه چرنوبیل اختصاص دهیم. داستان آن روایتی در مورد فاجعه چرنوبیل در سال 1986 می باشد و از شبکه HBO پخش شده است. این اثر دارای نمره ی فوق العاده ی 9.4 از دید کاربران آی ام دی بی می باشد و دیدن آن به همه پیشنهاد می شود. اثر بعدی فصل دوم سریال ویکتوریا به کارگردانی دیزی گودوین است که از شبکه PBS پخش می شود. در این فصل ویکتوریا و پرنس آلبرت در سعی تلاش بر این هستند که ملکه را بر روی تخت پادشاهی بنشانند در حالی که این امر در آن زمانی کمی ناممکن به نظر می رسد.

فصل جدید شاهکار وست ورلد

فصل دوم سریال West World نیز قطعا در میان آثار فاخر 2019 قرار دارد. اثری علمی تخیلی با تم فلسفی روانشناختی که فصل اول آن توانست دیدگاه کاربران و منتقدان را به سمت خود جلب کرده و بازخورد های مثبتی را دریافت کند و دیدن آن قطعا پیشنهاد می شود. این سریال از شبکه HBO پخش می شود. از جمله آثار کم تر مطرح شده ولی خوش ساخت 2019 می توان به Sorry for Your Loss اشاره کرد که از شبکه Facebook Watch پخش شده است. داستان آن در مورد زنی است که جدیدا شوهر خود را از دست داده است و باید برای ادامه زندگی خود چاره ای بیندیشد و ... مینی سریال بعدی که از شبکه HBO پخش شده است اثر جنایی به نام Sharp Objects با بازی بی نظیر امی آدامز است. اثری هولناک که قطعا تماشای آن به اقرادی که عاشق آدرنالین می باشند توصیه می شود. این اثر خوش ساخت را از دست ندهید. آخرین اثری که در لیست بلند بالای ما قرار می گیرد سریال Killing Eve، پخش شده از شبکه ی BBC America است. داستان آن در مورد مامور ویژه ای است که به طور اتفاقی وارد ماجرایی می شود که باید یک قاتل روس را بیابد. سبک این اثر تریلر، درام و کمدی سیاه است و اثری خاص در نوع خود به حساب می آید که قطعا دیدن آن خالی از لطف نیست. منبع : https://hivamovie.com/
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن