همه چیز در مورد تزریق چربی به صورت و بدن گروه پزشکی پاسارگاد

این نحوه دلایل جانی و خطرات احتمالی متعددی دارد، از اینرو، مراجعه به یک جراح پلاستیک کارآزموده و ماهر می تواند

توسط EMROOZTAFAHOM در 29 آبان 1401
این نحوه دلایل جانی و خطرات احتمالی متعددی دارد، از اینرو، مراجعه به یک جراح پلاستیک کارآزموده و ماهر می تواند احتمال پیدایش عارضه ها جانبی را به دستکم برساند. قبل از آغاز عمل جراحی، محل برداشت چربی و محل تزریق آن را اساسی به کارگیری از قلم های رنگی مخصوص، نماد گذاری میکنند. جراح ممکن است همین چربی آیتم نیاز به جهت تزریق را از یک یا یک‌سری ناحیه ی تن بردارد. پس از برداشت، چربی در دستگاه سانتریفیوژ قرار می‌گیرد تا از خون و بقیه مایعات پاک شده و تنها چربی خالص باقی بماند. همین فرآیند چربی را تصفیه و متراکم مینماید تا ریلکس خیس بتوان آنرا تزریق کرد. تزریق چربی روشی می باشد که اصلی استعمال از آن می توان چربی را از نواحی گوناگون تن نظیر ران یا معده به صورت منتقل کرد تا چین و چروک های عمیق و یا کمتر حجم در صورت را درمان کند.
  • ممکن هست کسانی بی تجربه و سودجو دارای ترفند کمتر قیمت بخواهند شما را به سمت مرکزها نامعتبر خویش بکشانند؛ البته شما باید اهمیت تیزهوشی مانع این دسته ترفندها شوید.
  • چربی به طور هم اندازه در بافت آیتم حیث تزریق شده و به وسیله بافت سالم اشراف می شود.
  • همیشه جراح خود را از هرگونه بیماری یا این که خلل جسمی که قبل از عمل جراحی دارید باخبر کنید.
عموما آن‌گاه از تزريق چربي ، در موضع تزریق شاهد پیدایش تورم و کبودی مختصری هستیم که ابدا جای نگرانی ندارد و تقریبا یک الی 2 هفته آن‌گاه به تدریج از میان می رود. البته بایستی اشاره داشت که چربی های فریز شده ؛ پس از 6 ماه دیگر زنده نبوده و کارایی پیوند آنی را ندارند و تنها جهت یکسری از رتوش ها و اصلاحات جزئی می توان از آن ها استعمال کرد. سلام آمپول عضلانی به عضله تزریق می شود و ارتباطی حیاتی تزریق چربی ندارد. زمانی تورم فروکش کرد، شاهد تغییر چشمگیر و قابل ملاحظه ای در ناحیه معالجه خواهید بود.

پاسخ 10

برای کشیدن چربی از شکم و تزریق به صورت، از یک سوزن زیاد نخ نما به جهت صاف کردن چین و چروک‌ها، بازیابی جوانی و بهبود میزان مرغوب بودن پوست شکل به کار گیری می‌کنند. بالا رفتن سن ، پوست را از جوانب متفاوت ، تا حد دوچندان زیادی زیر اثر گذاری قرار می دهد. در کنار آن ، گرانش زمین که تمامی چیز را به سمت خویش می کشاند ، در افتادگی و شل شدگی پوست بی اثر گذاری نیست. به علاوه ارتقا سن می تواند موجب قلیل شدن ضخامت و استحکام پوست ، آتروفی عضلانی و کمتر حجم بافت های چربی شکل و بدن شود. همینطور بافت های چربی پایین پوست به مرور کمتر یافته و باعث راحت و افتاده شدن پوست می شود و در نواحی شاهد تورفتگی و گود افتادگی خواهید بود. به جهت برطرف کردن شرایط ریلکس و افتاده پوست ، شیوه های مهاجم و غیر تعرضآمیز بخش اعظمی وجود دارند. ممکن میباشد در محل تزریق و محلی که چربی از آن گرفته شده مبتلا کبودی، تورم و درد شوید. همین موقعیت طبیعی بوده و به تدریج در طی تعدادی روز تا یکسری هفته برطرف می شود. مقدار کبودی و تورم متناسب اهمیت میزان چربی تزریق شده می باشد ولی به طور معمول 2 هفته طول می کشد. دسته‌بندی نشده برای دستیابی به نتیجه های همیشگی می توانید تزریق چربی یا اسکلروتراپی برای رگ های دست داشته باشید. من توصیه می کنم به یک کارشناس پوست اهمیت تجربه در جوان سازی دست مراجعه کنید. به حیث می برسد شما مقداری فیلر بدون هیچ عاقبت ای تزریق کرده اید. چنانچه ظاهری برنا تر می خواهید می توانید مقدار بیشتری فیلر تزریق کنید. علی رغم همه آسیب ها و مضرات ناشی از تبارک نمودن سینه دارای تزریق چربی به سینه، در موردها محدودی می توان از همین طرز به کارگیری نمود. به جهت مثال، اشخاصی که در اثر جراحی ماستکتومی و پرتو درمانی کیفیت پوست خود را از دست دیتا اند، می توانند دارای تزریق چربی به سینه تحت لحاظ یک دکتر جراح مطمئن، پوست سینه خویش را ترمیم نمایند. اگر شما نیز اهمیت صورتی لاغر می باشید و یا خلل از در میان رفتن چربی در منطقه رخ دارید می‌توانید از تکنیک تزریق چربی به صورت لاغر به کارگیری کرده و دوباره زیبایی را به خویش بازگردانید. در شرایط کلی در همین شیوه چربی‌های اضافی از یکی از از بافت‌های بدن فرد برداشته و آنگاه از آماده‌سازی به منطقه مورد حیث در صورت نظیر گونه‌ها و یا ذیل دیده تزریق می‌شود. به جهت آشنایی بخش اعظم اساسی این طریق و مزایا و معایب آن شما را به خواندن ادامه مطالب دعوت می‌کنیم. تزریق چربی اصلی به کارگیری از چربی گرفته شده از خویش مریض در نواحی شکم ، ذیل تنه و رانها و بالای تنه حساس استفاده از کانولاهای زیاد دقیق انجام می گیرد.

لاغری غیر جراحی

پس از انجام تزریق چربی به صورت چه حفظ هایی می بایست انجام شود؟ هم سوالی میباشد که بسیاری از افراد قبل از تزریق چربی به شکل دارند. بعضی از افراد این خیال را دارند که زیرا تزریق چربی یک تکنیک تماما ایمن بوده و چربی‌های بدن خود شخص به تیتر ماده پرکننده به کارگیری می‌شوند، براین اساس کلیه افراد کاندید مناسب جهت انجام همین مبادرت زیبایی خواهند بود. ولی حتمی میباشد این نکته را به نقل از الو پزشک ابلاغ نماییم که اولین شرط برای فرآیند ترانسفر چربی به صورت، داشتن سن مطلوب است. متخصصان معتقد میباشند سن مناسب به جهت انتقال چربی، از ۲۰ سالگی به آن‌گاه خواهد بود. انجام چنین تکنیکی در سن بلوغ اشتباه محض می باشد چرا که شکل شما همچنان در هم اکنون رشد بوده و ممکن میباشد همین مسأله عاقبت منفی بر سالم شما داشته باشد. یک عدد از نشانه‌های پیری، کمتر حجم رخ و بقیه بافت‌های تن است. فعالیت‌های سبک مانند پیاده بر روی می‌توانند به بهبود خونرسانی به اندام‌های تحتانی کمک کنند. کلیدی همین حال، از انجام فعالیت‌های شدید و یا بلند کردن اجسام سنگین به مدت نسبتاً یک هفته باید خودداری شود. بخش اعظمی از افراد، چندین روز بعد از آن از تزریق می‌توانند به محل عمل خویش برگردند.

# استخراج چربی

سپس مجدد به منطقه آیتم نیاز تزریق می شود و به بهبود رخ و ظاهر باسن کمک می کند. این محلول چربی می تواند جایگزین مناسب تری برای سایر معالجه های لیفت ناقص مثل پروتز باشد. پس از تهیه و تنظیم میزان چربی مورد نیاز و شستشو و پردازش آن به سایر نواحی بدن که نیاز به افزایش حجم و تقویت بافتی دارند در نواحی متفاوت تزریق می گردند.

آیا تزریق چربی تنها به جهت خانمهاست؟

در مقابل برداشت چربی از بدن خود شخص و تزریق آن در دو نوبت اهمیت مسافت زمانی مشخص و معلوم راهی میباشد که در بخش اعظم مورد ها به شما سفارش می کنیم. به جهت تزریق چربی از شیوه لیپوساکشن برای انقطاع کردن بافت چربی استفاده خواهد شد. این درمان به شکل سرپایی انجام می‎شود و نیاز به بیهوشی عمومی نیست، اما تحت بی‌حسی موضعی قرار خواهید گرفت. در حالتی‌که در موقعیت خاصی قرار داشته باشید، ممکن میباشد دکتر از بیهوشی عمومی هم استفاده نماید. باید بدانید که پزشک معالج حجم معینی از چربی را می‎تواند از نواحی متعدد تن برداشت نماید. همین موضوع در طی جلسات درمانی اساسی شما در بین گذاشته خواهد شد.

تفاوت تزریق چربی با تزریق ژل؛ کدام طریق بهتر است؟

حتی خانم هایی که بعد از جراحی پروتز سینه، از ترازو پروتز خویش ناراضی هستند، می توانند تزریق چربی را انجام دهند. تزریق چربی به خانم هایی توصیه می شود که از وجود چربی اضافی در برخی نواحی تن خویش ناراضی میباشند و خواهان افزایش سایز و حجم سینه های خود می باشند. بعد از اتمام لیپوساکشن، روند جراحی مهم تخلیه مایعات مازاد و شست و شوی سلول های چربی اهمیت آنتی بیوتیک ادامه می یابد.

کاربردهای تزریق چربی در زیبایی

افرادی که در گیر چین و چروک، افتادگی یا اسکار در منطقه صورت هستند. مرحله پیشرفته همین سطح می بایست به وسیله پزشکانی که تجربه کافی در زمینهتزریق چربیدارند انجام می شود و به جهت ظریف کاری بخش اعظم انجام می شود در این مرحله 2تا3 سی سی چربی در هر طرف شکل ترزیق می شود. التهاب ممکن هست حادثه بیفتد، البته معمولا، به ترازو ی لینک چربی ادامه پیدا نمی کند. عمده فیلرها، نتایج فوری را ارائه می دهند، گرچه بعضا از آن‌ها مدت زمان بیشتری ارتفاع می کشد تا اثرات کامل آن ها نمایان شود. هیچ نیازی به مهیا سازی پیش از تزریق ژل وجود ندارد، چرا که نیازی به اقدامات اضافی مورد نیاز به جهت اتمام فرایند نیست. البته کاربر چربی دهنده نیز تا حدی اهمیت است البته زیرا چربی از تن همان شخص بدست می آید، به طور معمول مشکلی پیش نمی آید. یکی از از مزیت های بزرگی که طریق اتولوگ به جهت بدن در لینک و پیوند چربی داراست، عدم حمله سیستم ایمنی بدن به بافت های تزریق شده است. بعضی از اشخاص برای هزینه کاهش به پزشکان و یا کلینیک هایی مراجعه می کنند که واجد شرایط نبوده و دچار عارضه ها جانبی پس از درمان خواهند شد. بارداری و سیگاری بودن از دست اندرکاران پر ریسک در انجام جراحی تزریق چربی می باشند. سیگاری ها باید از چند وقت قبل اقدام به ترک سیگار نمایند تا کاندیدای مناسبی برای تزریق چربی باشند. داشتن چربی های مازاد در اندام هایی مثل شکم، کمر و ران ها می تواند از شما یک کاندیدای مناسب برای تزریق چربی بسازد. تزریق چربی به شکل این روزها در همگی کشورها به استدلال مزیت های فراوانی که دارد آیتم دقت افراد قرار گرفته است. در طریق های دیگر احتمال خطراتی وجود دارد ولی در نحوه تزریق چربی به صورت، احتمال پیدایش هرگونه خطری مضاعف قلیل است. در نحوه تزریق چربی به شکل نسبت به تزریق سایر پرکننده ها احتمال عفونت کاهش است. در این طرز پس زده شدن ماده پروتز، ماده تزریق شده یا این که پیدایش واکنش آلرژیک وجود نخواهد داشت. برای بعضی از افراد، افتادگی پوست و پیری زودرس زاییده از دست رفتن چربی پایین پوست است. در این افراد خویش پروسه پیری مسئول افتادگی پوست نیست؛ بلکه کاهش حجم صورت منجر شده می باشد که پوست پیر به لحاظ برسد. هدف از انجام این تزریق، بهبود ظواهر و یا افزایش حجم نواحی می باشد که تزریق صورت می گیرد. همین تکنیک، شامل استخراج و برداشت چربی به وسیله لیپوساکشن، پردازش چربی و در غایت تزریق به حوزه‌ گزینه نظر می باشد. شما به تیتر شخص متقاضی تزریق چربی به بدن باید تعدادی آیتم را رعایت کنید تا احتمال وقوع عوارض به کمترین میزان خود برسد. او‌لین مرحله همین هست که داده ها کاملی از تزریق چربی به بدن کسب کنید و با اعتنا به وضعیت جسمی خود انتظارات معقول داشته باشید. دکتر معالج عالی کسی می باشد که واقعیت‌ها را به شما بگوید نه آنچه را که شما دوست دارید بشنوید. درصورتیکه می خواهید رخ تن تان خوب تر شود، جای زخم هایتان ترمیم شود، افتادگی نقاط مختلف بدن تان تصحیح شود و یا این که دست و شکل برنا تری داشته باشید، تزریق چربی به صورت و تن را بایستی تعیین کنید. به جهت ابلاغ تفاوت اخبار کسب و کار تزریق چربی اهمیت تزریق ژل باید ابتدا به بیان مزایا و عارضه ها هر کدام به تفکیک پرداخت. طی 1 هفته تورم و کبودی در رخ وجود خواهد داشت (هم در رخ و نیز در ناحیه‌ای که چربی از آنجا استخراج شده است).
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن