نکاتی برای انتخاب موسسه نوشتن پایان نامه کارشناسی ارشد

اگر به دنبال موسسه انجام پایان نامه  هستید، دانستن چندین نکته برایتان ضرورت دارد. اول خود را به عنوان عضو

توسط EMROOZTAFAHOM در 18 دی 1399

اگر به دنبال موسسه انجام پایان نامه  هستید، دانستن چندین نکته برایتان ضرورت دارد. اول خود را به عنوان عضوی از داوران در نظر بگیرید و در حال گوش دادن به پایان نامه یک دانشجو هستید که در حال ارائه استدلال اولیه است. شما خیلی زود می خواهید بدانید که آیا وکیل معتقد است که متهم مجرم است یا بی گناه ، و چگونه وکیل قصد دارد شما را متقاعد کند. خوانندگان مقاله های دانشگاهی مانند اعضای هیئت منصفه هستند: قبل از اینکه خیلی زیاد بخوانند ، آنها می خواهند بدانند که مقاله چه استدلال می کند و همچنین چگونه نویسنده قصد دارد استدلال کند.


یک پایان نامه موثر را نمی توان با یک "بله" یا "نه" ساده پاسخ داد. پایان نامه یک موضوع نیست. و نه یک واقعیت است؛ و نه یک نظر است "دلایل سقوط کمونیسم" یک موضوع است. "کمونیسم در اروپای شرقی فروپاشید" واقعیتی است که توسط افراد تحصیل کرده شناخته شده است. "سقوط کمونیسم بهترین چیزی است که در اروپا اتفاق افتاده است" یک نظر است. (اصطلاحات عالی مثل "بهترین" تقریباً همیشه به دردسر منجر می شوند. توزین هر "چیزی" که در اروپا اتفاق افتاده غیرممکن است. و سقوط هیتلر چطور؟ آیا این "بهترین چیز" نیست؟)


یک پایان نامه خوب دو قسمت دارد. این باید بگوید که شما چه چیزی را برای استدلال می کنید ، و باید "چگونه برنامه خود را برای استدلال بفرستید" - یعنی اینکه حمایت خاص از ادعای شما در مقاله شما چیست.



بهترین موسسه پایان نامه نویسی جاییست که زمان نوشتن به پایان آن فکر کند.


مراحل انجام پایان نامه


ابتدا منابع اصلی خود را تجزیه و تحلیل کنید. به دنبال تنش ، علاقه ، ابهام ، جنجال و / یا عارضه باشید. آیا نویسنده با خودش تناقض دارد؟ آیا نکته ای مطرح شده و بعداً برعکس شده است؟ مفاهیم عمیق استدلال نویسنده چیست؟ پی بردن به دلیل وجود یک یا چند مورد از این سوالات مرتبط ، شما را در مسیر تدوین یک پایان نامه مفید قرار می دهد. (بدون چرایی ، شما احتمالاً فقط با یک مشاهدات روبرو شده اید - که مثلاً در این شعر استعاره های مختلف وجود دارد - که پایان نامه نیست.)


هنگامی که یک پایان نامه کار کردید ، آن را یادداشت کنید. هیچ چیز ناامیدکننده ای به اندازه ضربه زدن به ایده عالی برای پایان نامه و سپس فراموش کردن آن هنگام کاهش تمرکز وجود ندارد. و با نوشتن پایان نامه خود مجبور خواهید شد به روشنی ، منطقی و مختصر به آن فکر کنید. احتمالاً اولین باری که می توانید قادر به نوشتن نسخه پیش نویس پایان نامه خود نباشید ، اما با نوشتن آنچه در اختیار دارید خود را در مسیر درست قرار می دهید.


برای انتخاب بهترین موسسه پایان نامه نویسی   باید پایان نامه خود را در مقدمه برجسته نگه دارید. یک مکان استاندارد و خوب برای بیان پایان نامه شما در پایان یک پاراگراف مقدماتی است ، به ویژه در مقاله های کوتاه تر (5-15 صفحه). خوانندگان عادت دارند تا پایان نامه ها را در آنجا پیدا کنند ، بنابراین وقتی آخرین جمله مقدمه شما را می خوانند ، به طور خودکار توجه بیشتری می کنند. اگرچه این مورد در همه پایان نامه های دانشگاهی مورد نیاز نیست ، اما یک قانون کلی خوب است.


انتخاب موسسه نوشتن پایان نامه ارشد براساس پیش فرض ها


پیش فرضها را پیش بینی کنید. هنگامی که یک پایان نامه کار دارید ، باید در مورد آنچه ممکن است علیه آن گفته شود فکر کنید. این به شما کمک می کند تا پایان نامه خود را اصلاح کنید ، و همچنین باعث می شود به استدلال هایی که بعداً باید در مقاله خود رد کنید ، فکر کنید. (هر استدلال یک ضد استدلال دارد. اگر استدلال شما اینگونه نیست ، پس این یک استدلال نیست - ممکن است یک واقعیت باشد ، یا یک نظر باشد ، اما یک استدلال نیست.)


مثال در مورد نوشتن پایان نامه


پایان نامه هرگز سوال نیست. خوانندگان مقالات آکادمیک انتظار دارند درباره آنها سوالاتی بحث ، کاوش و یا حتی پاسخ داده شود. یک س (ال ("چرا کمونیسم در اروپای شرقی فروپاشید؟") یک بحث نیست و بدون استدلال ، یک پایان نامه در آب مرده است.


پایان نامه هرگز لیستی نیست. "به دلایل سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی ، کمونیسم در اروپای شرقی فروپاشید" به خوبی از طریق "تلگراف زدن" به خواننده آنچه در مقاله انتظار دارد ، می پردازد - بخشی در مورد دلایل سیاسی ، بخشی در مورد دلایل اقتصادی ، بخشی در مورد اجتماعی دلایل و بخشی در مورد دلایل فرهنگی. با این حال ، دلایل سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی تقریباً تنها دلایل ممکن برای سقوط کمونیسم است. این جمله فاقد تنش است و بحث را پیش نمی برد. همه می دانند که سیاست ، اقتصاد و فرهنگ مهم هستند.


موسسه نوشتن پایان نامه کارشناسی ارشد نباید به این موضوع سرسری نگاه کند. زیرا پایان نامه هرگز نباید مبهم ، رزمی یا مقابله ای باشد. یک تز بی اثر این خواهد بود: "کمونیسم در اروپای شرقی فروپاشید زیرا کمونیسم شیطانی است." بحث کردن در این مورد دشوار است (شر از دیدگاه چه کسی؟ شر چه کاری انجام می دهد)


آخرین مطالب