مشخصات لپ تاپ Hp pavilion پایولیون استوک

  یکی از بهترین و پر قدرت ترین لپ تاپ های اچ پی که شما می توانید از سخت افزار آن نهایت بهره مندی را دریا

توسط EMROOZTAFAHOM در 28 شهریور 1400

 

یکی از بهترین و پر قدرت ترین لپ تاپ های اچ پی که شما می توانید از سخت افزار آن نهایت بهره مندی را دریافت کنید لپ تاپ پاویلیون hp pavilion 15-dk1060nf می باشد. بدنه این لپ تاپ را با استفاده از پلاستیک تولید و طراحی کرده اند که مقاومت زیادی در برابر ضربه و فشار از خود نشان می دهد. اتصالات و پورت های نصب شده روی آن برای دستگاه های متنوع می باشد که شما می توانید از آنها استفاده کنید. کلیدهای کیبورد لپ تاپ به صورت جزیره ای می باشد و در کنار یکدیگر در اندازه های بزرگ قرار گرفته اند.

 

 

 

ویژگی ها و مشخصات لپ تاپ Hp pavilion 15-dk1060nf چیست ؟

شما در صورتی که قصد خریداری لپ تاپ  Hp pavilion 15-dk1060nf را دارید باید به خوبی در مورد ویژگی ها و مشخصات آن اطلاعات بیشتری کسب نمایید. برخی از این ویژگی ها که بسیار مهم می باشد و باید زمان خرید لپ تاپ پاویلیون استوک آنها را بشناسید عبارت است از :

1. در صورتی که شما می خواهید برای انجام دادن کار های روزمره خود یکی از بهترین لپ تاپ ها را خریداری کنید باید بدانید که این لپ‌ تاپ گزینه بسیار مناسبی می باشد.

2. ظاهر زیبا و متفاوت لپ تاپ موجب شده است که شما به دلیل زیبایی آن اقدام به خریداری اش نمایید. در واقع شما باید بدانید که ریزه‌ کاری‌ های این لپ ‌تاپ نسبت به مدل های قبلی بیشتر است و زیبایی خاصی دارد.

3. بدنه این نمونه از لپ تاپ اچ پی پاویلیون ۲۵ میلیمتر می باشد و حدود ۲ کیلوگرم وزن دارد. بنابراین شما باید به خوبی بدانید که به راحتی می توانید آن را حمل کرده و جابجا نمایید.

برای خرید لپ تاپ های اچ پی استوک یورتک را مشاهده کنید.

4. صفحه نمایش لپ تاپ ۱۵ اینچ است که به وضوح کیفیت تصاویر را نشان می ‌دهد. روکش روی صفحه نمایش براق می باشد و به همین دلیل شما باید بدانید که برای انجام دادن کارهای روزمره و تماشا کردن فیلم و بازی مناسب می باشد.

5.  انعکاس نور محیط درون صفحه نمایش این لپ ‌تاپ در برخی از مواقع شاید موجب آزار چشم شود.

6.  بلندگوهای این لپ ‌تاپ یکی از مهمترین ویژگی های آن می باشد که کیفیت پخش صدای بی نظیری دارد. در واقع شما باید بدانید که بلندگوی خاص لپ تاپ از جمله ویژگی‌ های خاص و منحصر به فرد آن به شمار می ‌رود.

7.  لبه های دو طرف لپ تاپ پورت های متنوعی دارد که شما می توانید لوازم جانبی متفاوتی را به این پورت ‌ها وصل کنید.

 

8.  پردازنده نسل هشتم درون این لپ ‌تاپ به کار رفته شده است و کورای ۵ می باشد. پردازشگر گرافیکی این لپ‌ تاپ بسیار مناسب است و می تواند به بهترین نحو ممکن تا ساعت ها بدون این که اختلالی در پردازش صفحه نشان داده شود کار کند.

9  باتری ۴ سلولی با ظرفیت ۴۱ وات در ساعت یکی دیگر از ویژگی ها و مشخصات این لپ‌تاپ می باشد.

10. سخت افزار لپ ‌تاپ کیفیت بسیار مناسبی دارد و به همین دلیل شما می توانید بازی های زیادی را روی آن نصب کنید و از اجرای آنها لذت ببرید.

 

برای خرید لپ تاپ استوک یورتک و اپن باکس حتما به وبسایت فروشگاه اینترنتی یورتک مراجعه فرمائید.

آخرین مطالب