قیمت دوربین مداربسته فروشگاه اینترنتی هوبانو خرید دوربین مداربسته

یک عدد از کلیدی ترین عواملی که ممکن هست بر قیمت دوربین مدار بسته اثر گذاری مستقیم داشته باشد، نام برند تولید ک

توسط EMROOZTAFAHOM در 24 شهریور 1401
یک عدد از کلیدی ترین عواملی که ممکن هست بر قیمت دوربین مدار بسته اثر گذاری مستقیم داشته باشد، نام برند تولید کننده ی دوربین مداربسته می باشد. در بازاربرند های متعددی از دوربین مداربسته کار می کنند که قیمت محصولات همین جور برند ها با توجه به شهرت و میهن تولید کننده ی آن ها و همچنین امکاناتی که برند آیتم لحاظ در محصولاتش تعبیه کرده می تواند متعدد باشد. در حال حاضر برند های نظیر هایک ویژن و داهوا مهم دقت به میزان مرغوب بودن و کاارایی بالایی که در ایجاد محصولاتشان به کارگیری می کنندنسبت به برند های دیگر بازار از ارزش بالاتری برخوردار می باشند. جذاب می باشد بدانید که دوربین های آنالوگ جزء اولی دوربین هایی که برای ارتقاء تراز امنیت آیتم استفاده قرار گرفته می شدند به حساب می آید. در آیتم افراد از دوربین های مداربسته ی انالوگ استفاده می کردند تا به ذخیره سازی داده ها موجود در محیط و تصاویر بپردازند. دوربین مداربسته آنالوگ از تکنولوژی های کهن برای ضبط تصاویر و صوت به کارگیری می کنند.

دوربین پایین شبکه هایک ویژن IP “DS-2CD2723G0-IZS “

به طور مثال یک لنز 3.6 میلی متر اهمیت زاویه دید 80 جايگاه می باشد و این در حالی میباشد که یک لنز 12 میلی متر فقط زاویه 25 رتبه را پوشش می دهد . یک TVL عبارت می باشد از یک خط افقی یا این که عمودی که در دوربین مدار بسته باعث تشکیل رزولوشن می شود در واقع رزولوشن افقی یا این که عمودی در دوربین مدار بسته آنالوگ از کنار نیز قرار گرفتن تعداد متعددی TVL ساخته می شود که در ادامه در آیتم آن تفسیر خوا هیم داد. رزولوشن در یک تمجید عبارت هست از ترازو تصویر دوربین مدار بسته که از حاصل ضرب رزولوشن افقی ( تعداد خطوط عمودی بر حسب TVL) و رزولوشن عمودی ( تعداد خطوط افقی بر حسب TVL) به دست می آید. به خصوص اگر تصویر تحت اثر گذاری یک رنگ برنده بوده باشد و یا این‌که هیچگونه نور سفیدی حساس منشا طبیعی وجود نداشته باشد. به این ترتیب مهم الگو قرار دادن همین قابلیت در دیده انسان قابلیتی اهمیت نام AWB ابتکار عمل گردید. خوانایی پلاک یکی از از خصوصیت های تقریبا هر کس از دوربین های امنیتی انتظار دارااست و در پارکینگ و نقاط محل ورود که خواندن پلاک اتومبیل حساس داراست قرار میدند. دوربین مداربسته داهوا جور DH-HAC-HFW1400RP-VF-IRE6 از سنسور ۴٫۱Megapixel CMOS بهره می برد.دوربین مدل DH-HAC-HFW1400RP-VF-IRE6 جهت کارگزاری در فضای بیرونی ساختمان طراحی شده و در برابر نفوذ آب و سوزوسرما و گرما مقاوم می باشد. برای دسترسی و در دست گرفتن دوربین های اسپید دام می توان از یک کامپیوتر به کارگیری کرد و مهم قابل انعطاف افزار جانبی تمامی امکانات دوربین را به کار گرفت. همچنین می اقتدار با صرف هزینه اکثر از دستگاه های کیبورد کنترلر دوربین مداربسته به کارگیری کرد که از همین شیوه می اقتدار دارای دقت به امکانات فیزیکی مختص آنان مثل جویستیک، دوربین را به مراتب راحت خیس در دست گرفتن کرد. هر کدام از همین دوبین ها می تواند هم در محیط خارجی و هم داخلی کارگزاری شوند البته دوربین دام به علت دارا بودن خصوصیت ها خاصی که دارا‌هستند مورد ی مناسب تری برای محفظه های داخلی و فضا های بسته می باشد. این در حالیست که نصب دوربین های مداربسته بولت عمدتا در فضای های باز شکل می گیرد. فرافن مارکت اصلی داشتن سیستم مالی شفاف، برای خرید‌های شما فاکتور رسمی ارائه می‌کند. دوربین های پاسبان نوباوه که نام دیگر کیوب ها هستند کلیدی قابلیت ظبط تصاویر بر بر روی خویش هستند. اهمیت ترین مزیت این دوربین این می باشد که می توان لنز آن را تغییر و تحول اعطا کرد به این ادله کاربردهای فراوانی نیز خواهد داشت. لنز همین دوربین ها به قدری قوی است که می تواند تصاویر از مسافت 35 تا 40 فوتی ضبط کند. همکاران سایت خبریان با شخصیت جهت خرید کردن عمده، فرم در خواست لیست قیمت را تکمیل نموده و همین فرم پس از بازدید توسط مدیریت فروش پاسخ داده خواهد شد. تمامی نمونه تصاویر فوق به وسیله همکاران ما در شرکت ایمن تصویر امرتات تهیه و تنظیم و جهت شناخت دوستان عزیز کلیدی تصاویر دوربین های متعدد در وضعیت متعدد بر بر روی این سایت قرار دیتا شده میباشد .
  • همچنین استراتژی آنالیز چهره‌ای مرکز خرید کردن Uniview، علاوه بر تامین امنیت و امکان محاسبه دقیق، به شما در جهت ارتقاء زمان های خرید هم امداد می کند.
  • ما کل نکات قبل از خرید کردن برای شما خوا هیم گفت و پکیج مناسب اهمیت محفظه و میزان دارایی شما معرفی می گردد.
  • اما چنانچه بخواهید به جهت مکان هایی که عمده در معرض آب هستند به کار گیری نمایید باید از استاندارد های بالاتر نظیر ip67 و ip68 استعمال نمایید .
  • این شرکت مجموعه کاملی از سخت افزارها و قابل انعطاف افزارهای نظارتی منحصر به فرد خود را اخلاق و رفتار کرده است که سرانجام آن وجود یک سیستم یکپارچه نظارتی برای مرکز ها متعدد شده است.
  • معیار دیگری که می توانیم به جهت گونه بندی دوربین های مداربسته ارائه نماییم لنز دوربین است.
توجه داشته باشید که بدنه پلاستیک همین محصولات زیاد مقاوم است و همین مسئله باعث می شود تا این محصولات در برابر ضربه و فشارهای احتمالی نیز زیاد مقاومت باشند و به آسانی کل محفظه شما را در دست گرفتن کنند. این دوربین ها برای مرکز ها تبارک زیاد کاربردی می باشد و باعث می شود تا در اختیار گرفتن بهتری بر بر روی تجهیزات داشته باشید. به امداد دوربین های تحت نتورک شما می توانید هرگاه که نیاز بود، دوربین جدیدی را به محفظه فعالیت خود بیشتر نمایید یا این که به جهت تعمیر نمودن یک دوربین، فقط آن را از گوشه و کنار خود بیرون کنید.

دستگاه ضبط کننده ویدئویی NVR

همیشه این نکته را در حیث بگیرید که دوربین مداربسته ای که در ایوان ساختمان کارگزاری می شود بایستی دارای دوربینی که در راهرو نصب می شود مختلف باشد و همین طور حساس دوربینی که باطن کوچه کارگزاری می شود. نصاب به دور دربین مدار بسته می بایست اهمیت برندی دوربین و دستگاهی که می خواهد کارگزاری کند شناخت تمام داشته باشد. چرا که هر برند دارای فرمان العمل های منحصربه‌فرد می باشد که بخصوص در راستا کارگزاری دستگاه هائز اهمیت است.

دوربین مداربسته اسکوو SCOVO-SC-602N-2MP-Warm Light

تفاوت کلیدی سیستم HDTVI مهم سیستم TVL آنالوگ در ضبط اطلاعات آن در یک چیپ دیجیتالی می باشد که اطلاعات پس از کدگذاری برای انتقال فراهم می شوند. اطلاعات HDTVI از نحوه کابل کواکسیال یا این که کابل دو زوج، به دی وی آر می رسند. خرید دوربین مداربسته هایک ویژن به واسطه این که پرفروش ترین مارک در جهان است، یک تعیین مضاعف عالی به شمار می رود. در همین وضعیت بد اقتصادی، هدف همه‌ی ما از کارگزاشتن دوربین مداربسته برای مجتمع مسکونی، فروشگاه، کمپانی و … بالابردن امنیت جانی و مالی خود، خانواده و بررسی بر مراحل به دست آوردن و کارمان می باشد. خیال کنید بابت همین مسائل هزینه کرده‌ایم ولی در زمان بازبینی تصاویر یا همان Playback دستگاه ضبط کننده(ذخیره‌ساز)، تصاویر بی‌کیفیت را نشان دهد یا چهره اشخاص، پلاک ماشین یا هر انتظاری که ما از یک سیستم چک تصویری داریم، برآورده نشود.

دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-B2A21P ا Dahua Ccamera Bullet Model DH-HAC-B2A21P

به این مورد بی تردید دقت نمایید که به جهت گزینش یک دوربین مدار بسته مناسب، عمده از هر چیزی می بایست به نیاز خویش توجه نمایید. گروه فنی و فروش ما در دفتر کار مرکزی داتیس فراهم ارائه مشاوره مجانی به شما عزیزان می‌باشند. یکی دیگر از نکاتی که قبل از مبادرت به خرید دوربین مدار بسته می بایست به آن دقت نمود، میزان مرغوب بودن دوربین مدار بسته است. میزان مرغوب بودن یک دوربین مدار بسته هنگامی کلیدی پیدا می کند که در حال کارگزاری و دریافت انتقال تصویر سیستم تحلیل چهره یی باشید. قبل از خرید و کارگزاشتن دوربین مداربسته درمورد ارزش دوربین مداربسته تحقیق نمایید . در واقع ارزش دوربین مداربسته اصل را می توانید از وب سایت اصلی تولید کننده آن یا این که از نمایندگی های اعتبار آن دریافت کنید تا سرتان کلاه نرود و فرآورده گران یا این که تقلبی خریداری نفرمایید . همانطور که مشاهده کردید دارای پاره ای دانش مختصر برقی ، فنی و شبکه می توانید فعالیت کارگزاری دوربین های مداربسته IP را انجام دهید. سعی کنید کار کارگزاشتن را حساس آرامش و صرف روزگار مطلوب انجام بدهید تا مشکلی در پروسه کارگزاشتن پیش نیاید. اکثری افراد هم علاوه بر مانیتور به دنبال انتقال تصویر دوربین مداربسته به تلفن همراه نیز نیز هستند.. اتصال دوربین مدار بسته به موبایل فراوان ساده بوده و می‌توان تصاویر دوربین مدار بسته را به موبایل تدروید و یا این که ios خود انتقال دهید. در طلافروشی‌ها هم نظیر بانک‌ها به جهت خودداری از سرقت از دوربین‌های مداربسته استفاده می‌کنند. در دوربین مداربسته لامپی می توان لامپ دوربین را از نحوه قابل انعطاف افزار خاموش یا این که پر‌نور کرد. در منازل، فروشگاه‌ها، درون مترو و قطار و … میتوان از این دوربین مداربسته به کارگیری کرد. دوربین مداربسته یا این که Closed Circuit Television که به اختصار CCTV نامیده می شود وسیله‌ای می باشد که می توان توسط آن بخش های مختلف را پایین ارزیابی قرار اعطا کرد و به بهبود ارزیابی بر کارایی افراد و افزایش امنیت امداد کرد . فیلم دوربین های مداربسته در حافظه دستگاه ضبط تصاویر باقی خواهد ماند و حتی دارای وقوع آتش سوزی از میان نخواهد رفت و به راحتی می توان آن ها را بازیابی نمود. همین فیلم ها که به طور دقیق از تمام جزئیات فیلم برداری نموده اند، و از حیث قضائی بهترین سند جهت پیدا کردن منشاء حادثه و ارائه آن به کارشناسان بیمه می باشد. دوربین مداربسته بولت بخاطر ظواهر منحصر به فرد به شخصی که دارااست به طور معمول در فضاهای باز و محیط هایی بیرونی به کارگیری می شود. در زمان کارگزاشتن دوربین مداربسته بولت می بایست دقت داشت که بدون شک این دوربین ها را در ارتفاع بالا کارگزاشتن فرمائید تا نتوانند حیاتی تغییر‌و تحول جهت آن در گوشه و کنار فیلمبرداری نقطه کور به وجود آورند. همینطور برای کارگزاشتن دوربین بولت خوب تر است یک محفظه فلزی بر بر روی آن نصب نمایید تا در برابر باد و باران مقاوم شود. امروزه اهمیت توسعه و رشد جمعیت نیاز به ارزیابی بر روی کارمندان، به دست آوردن و کارها، مرکز ها نظامی، بانک ها و غیره روز به روز عمده شده است.

دوربین مداربسته آی پی کم IPCam IHD-4111 M – FHD

در پیشین دوربینهای مدار بسته تحت نتورک معدودی حیاتی ال ای دی های IR بودند و اغلب اصلی خرید دوربینهای مدار بسته پایین کانال کاربر مجبور به خرید پروژکتور IR جدا از هم بودند. امروزه نسبتاً اکثر زمان ها دوربینهای مدار بسته تحت نتورک از ال ای دی داخلی دید در شب بهره می برند. دوربین مداربسته HDCVI نوعی از دوربین‌های مداربسته آنالوگ می باشد که از نظر کیفیت تصویر، قیمت و اتصال کابلی و فواصل اتصال، نسبت به بقیه تکنولوژی‌های دوربین مداربسته آنالوگ در مقام بالاتری قرار دارد. این کمپانی به عنوان یکی از از اولی تولیدکنندگان دوربین مداربسته که از استاندارد فشرده سازی H.264 / AVC به کار گیری می نماید، بهترین عملکرد کدگذاری ROI را در مقایسه اهمیت همان محصولات از سایر برندهای تولید کننده ارائه می کند. همانطور که می دانید ، در طراحی سیستم های مداربسته پاناسونیک می بایست قیمت قطعات شامل دوربین های مداربسته پاناسونیک و ذخیره ساز ها و …را نیز در لحاظ داشته باشید . در درحال حاضر حاضر این مدل دوربین های بیسیم از پرطرفدارترین دوربین ها به شمار می روند. این نوع دوربین نیاز به سیم کشی و داکت کشی های گشترده به جهت انتقال تصویر نیاز ندارد بلکه از شیوه مودم اینترنت تصاویر و فیلم ها را برای شما که در هرجای جهان می‌باشید ارسال میکنند. ۱- با ۱۷ سال سابقه در صنعت سیستم های حفاظتی، امنیتی و دوربین های مدار بسته. عامل حیاتی دیگری که زمان خرید کردن واجب هست مدنظر قرار دهید، این هست که آیا شرکت آیتم لحاظ شما به جهت محصولات خویش ضمانت و سرویس ها پشتیبانی ارائه می دهد یا این که خیر. هر شرکتی که تعیین می‌کنید، بهتر میباشد تحقیقات کاملی را در گزینه میزان مرغوب بودن محصولات و خدمات و مشاوره های تخصصی و پشتیبانی فنی آنان انجام دهید. تولیدکنندگان امنیتی معتبر اساسی سوابق طولانی در همین صنعت هستند و می‌توانند کارکرد محصولات خویش را تضمین کنند. شرکت داهوا به تیتر ساخت کننده تجهیزات دوربین مدار بسته از سال ۲۰۰۱ در چین فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت ارائه کننده راهکارهای دوربین مدار بسته در صنایع متفاوت می باشد و حیاتی این هدف وارد بازار شده است، در حدود ۱۱۰۰۰ کارمند در ۱۶۰ کشور دنیا به مشتریان این شرکت خدمات می دهند. ۳۵ کمپانی پهناور و ریز در عالم به عنوان پایین مجموعه داهوا در قاره های آسیا ، اروپا ، آمریکا ، آفریقا و، اقیانوسیه و خاور میانه در هم اکنون فعالیت هستند که این نشان از جدیت همین شرکت جهت دستیابی به بازارهای جهانی است. انواع کابل دوربین مداربسته وجود دارااست که به میزان مرغوب بودن انتقال تصویر دوربین کمک می‌کند. نکته مهمی که باید در لحاظ داشته باشید این است که نباید از هارد ساده به جهت دوربین مدار بسته استفاده کرد. صد رد صد هارد دیسک‌های مطلوب را به جهت سیستم‌های دوربین مدار بسته (مانند Seagate یا این که WD «Western Digital» بنفش) تنظیم کنید. بطور کلی در دهه میلادی دربین ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۰ به کارگیری از دوربین های مداربسته در بخش اعظمی از کشورها اشاعه پیدا کرد . به طور انقطاع بهترین نوع دوربین‌ها برای منازل دوربین های مداربسته توربو و دوربین های مداربسته زیر نتورک هستند. متأسفانه خیلی از این افراد سوای درایت و سوای مشورت گرفتن به سمت خرید دوربین مداربسته می‌روند که همین کار توصیه نمی‌شود. قابل انعطاف افزار مربوط به دوربین مدار بسته پایین شبکه، در داخل بسته محصول قرار داده می شود. ۴۷ سال آن‌گاه کمپانی اکسیز اولی دوربین‌ مدار بسته زیر شبکه را تولید که اصلی به کارگیری از اساس نرم افزاری لینوکس ساخت شده بود. همین دوربین‌ها بر شالوده استانداردهای انتقال دیتاها HTTP و RTSP طراحی شده بودند. قالب انتقال دیتا ها، مکانیزم محاسبه کردن نادرست که زمان نقل و انتقال در دیتا ها پیش می آید، مکانیزم تصحیح خطا، طریق فشرده سازی دیتا ها (اگر وجود داشته باشد)، همه و همه، از سوی قوانین استاندارد پروتکل گزینش میشوند. بعضا از DVR های ارزان ارزش نیز که از پاورهای 2 آمپر استفاده می کنند که نمی تواند 3 هارددیسک را پشتیبانی نمایند و معمولا در گیر ایراد تامین برق هستند. اما پی بردن به این نقص‌ برای اعضا مشقت بار می باشد و خلل را اغلب از هارددیسکها می بینند. گزینه اولیه تعیین غلط کاربران می باشد که به دلیل عدم داشتن داده ها فنی در آیتم انتخاب صحیح مدل هاردی که می بایست برای دستگاه ذخیره ساز خود داشته باشند اکثر اوقات سبب ساز می شود که هارد ذکر شده سبب ساز سوختگی شود. برند های دوستداشتنی دوربین مدار بسته به ترتیب الویت عبارتند از داهوا,هایک ویژن,هایلوک,شیائومی, ... دوربین های مداربسته براساس بدنه و صورت ظاهری نیز مدل بندی می شوند. اشکال دوربین های مداربسته در همین جور بندی شامل دوربین دام، بولت، اسپیددام، چشم ماهی، کیوب و پینهول هستند. security camera packages دوربین های مداربسته از نظر صورت ظاهری و دسته کاربری کلیدی انواع متمایز میباشند که هر کدام از آن ها با خصوصیت های خاصی می باشند . این امکان در این دوربین ها به سادگی و حیاتی استفاده از یک‌سری نرم افزار، قابل اجراست و صرفه جویی قابل توجهی در مصرف حجم هارد خواهد داشت. بسیاری دیگر از اشخاص این امنیت را به وسیله سگ های پاسبان تامین می نمایند ولی این سگ های پاسبان نیز خویش نیاز به حفظ و حفظ دارند. اما مناسب ترین منش و بهترین راه استعمال از پکیج های محافظتی دوربین های مداربسته و دزدگیر می باشد که هم امنیت بیشتری را ساخت می نمایند و هم نقش بسیار زیادی در کاهش هزینه ها دارد. در هر صورت تعیین هرکدام از موردها تحت یکی از مواردی که خیلی به جهت شما مطلوب می باشد وتوانایی شما را در ارتقا ایمنی و نظارت بر باغ یا این که ویلایتان ارتقاء می دهد استقرار یک سیستم ارزیابی چهره‌ای در ویلا می باشد. Uniview تولید کننده پیشرو در حوزه دوربین های مداربسته و سیستم های چک کردن چهره‌ای در جهان، محصول جدیدی را به تیتر Omniview به بازار عرضه کرده است. این دوربین مداربسته مناسب ترین راهکار به جهت ارزیابی پانوراما و پوشش بخشها وسیع می باشد. این برند چینی برای یک سری سال پشت سرهم سکو اولیه در فروش سیستم های مداربسته عالم را از آن خویش کرده است. دوربین های HD که اصلاحا آن‌ها را دارای مدل سیستم کدگذاری آنها مثل AHD، Turbo HD ، HDCVI و ... هم می شناسند دوربینهایی میباشند که از بستر آنالوگ کابل کواکسیال استعمال می کنند ولی سیگنال آنها دیجیتال است به این عامل اصلی کیفیت مطلوبی میباشند . میزان سنجش میزان مرغوب بودن تصویر همین دوربین ها مگاپیکسل هست و به عامل مناسب بها بودن آنان و میزان مرغوب بودن بالای آنها نسبت به سیستم های آنالوگ جزو دوربین های پرفروش دنیا محسوب می شوند. دوربینهای اچ دی بیشتر مطلوب گوشه و کنار های خانگی و جاهایی هستند که تعداد دوربین و همچنین متراژ کابل کشی بالا نیست. جور ای از دوربینها هستند که از نظر ظاهری نسبتاً به صورت دوربین های دام می باشند اهمیت این تفاوت که طوری طراحی شده اند که قابلیت و امکان دید بصورت 360 سکو را دارند. لنز دودی دوربین های مدار بسته دام باعث می‌گردد که مجرمان در تشخیص اینکه در مسیر لنز هستند یا نیکی به دردسر بیفتند. دوربین ahd (مخفف Analog High Definition) به مراد بهبود کارایی دوربین های آنالوگ معرفی و تولید شد. در حقیقت این دوربین در بستر آنالوگ تصاویر را مهم رزولوشن فراتر و مهم کیفیت HD ثبت می کند. دوربین مداربسته و دزدگیر در دوربین های ahd علاوه بر ارتقا وضوح تصاویر ما شاهد ارتقا پیروزی انتقال تصویر از طریق کابل کواکسیال فارغ از افت میزان مرغوب بودن هستیم. مغازه الکتروبرتر کار خویش را در زمینه سیستم‌های حفاظتی ، امنیتی و نظارتی ساختمان حیاتی حذف واسطه میان خریدار و تولیدکننده با بهترین قیمت‌ها به مصرف‌کنندگان عزیز ارائه می‌دهد. به طور نمونه دستگاه حیاتی 4 نتورک بضاعت پشتیبانی تا 4 عدد دوربین را دارد. دقت داشته باشید که تعداد کانال تصویر دستگاه نباید کاهش از تعداد دوربین گزینه حیث باشد. از دیگر اماکنی که به عامل وجود سرمایه مضاعف از دوربین مداربسته استعمال می کنند، می قدرت به طلافروشی ها اشاره کرد. از همین شیوه به راحتی احتمال سرقت را کمتر داده و از میزان دارایی خویش نگهداری می کنند.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن