دلایل انتخاب و تهیه شیشه شیر اونت چیست؟

همه ما می دانیم که نوزادان توانایی نوشیدن شیر با وسیله ای مثل لیوان را ندارد اما آرواره ای قوی برای مکیدن در و

توسط EMROOZTAFAHOM در 29 خرداد 1400

همه ما می دانیم که نوزادان توانایی نوشیدن شیر با وسیله ای مثل لیوان را ندارد اما آرواره ای قوی برای مکیدن در وجودش قرار داده شده است. بنابراین شیشه شیر برای تغذیه نوزاد بسیار مهم می باشد چون این وسیله شبیه ساز سینه مادر بوده و نوزاد متوجه تفاوت زیادی نخواهد شد. البته این موضوع به انتخاب شیشه شیر هم بستگی دارد چون همه شیشه شیر های موجود در بازار با کیفیت و مرغوب نیستند.

شیشه شیر های برند اونت یکی از بهترین و مناسب ترین شیشه شیر های موجود در بازار هستند که به دلیل برخورداری از ویژگی هایی همچون برخورداری از قابلیت آنتی کولیک، برخورداری از سری مناسب و سیلیکونی که شباهت بسیار زیادی به سینه مادر دارد و.... در دسته محبوب ترین شیشه شیر های موجود در بازار قرار می گیرد که در ادامه قصد داریم اطلاعات کامل تری در خصوص شیشه شیر اونت، مزایا و ویژگی های مصرف آن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

اونت یک برند بسیار شناخته شده جهانی است که شیشه شیر های آنتی کولیک تولید می کند. اگر برای تغذیه نوزاد خود به پزشک متخصص مراجعه کنید خواهید دید که به شما شیشه شیر اونت را پیشنهاد می کند.

ویژگی های خاص شیشه شیر فیلیپس اونت؛

شیشه شیر های فیلیپس اونت دارای مزایای زیادی هستند که به شرح چند نمونه از آن ها می پردازیم.

1.      خاصیت آنتی کولیک بودن؛ نوزادان هنگامی که مشغول شیر خوردن هستند مقداری هوا را نیز وارد دهان خود می کنند فرقی هم نمی کند که تغذیه از سینه مادر انجام شود یا شیشه شیر، هوای وارد شده به معده نوزاد می رود اما جون سیستم گوارشی آن ضعیف است هوا از طریق دهان خارج نمی شود و همین عامل سبب بروز کولیک معده و نفخ شکم در نوزادان می شود. اما برند فیلیپس اونت شیشه شیر هایی تولید می کند که از ورود هوا به معده نوزاد جلوگیری به عمل می آورد و یا هوای ورودی را به حداقل می رساند.

2.     سر شیشه های سیلیکونی؛ در قدیم سر شیشه های جنس پلاستیکی و ضعیفی داشتند و خیلی سریع فاسد و یا پاره می شدند اما برند فیلیپس اونت با ساخت سر شیشه های سیلیکونی مانع از بروز این مشکل شده است. این سر شیشه ها هم مزیت های خاص خود را دارند مثلا چون از مواد اولیه درجه یک ساخته شده اند، حاوی مواد مضر نیستند و ارزش غذایی شیر را کم نمی کنند، یا مثلا مقاوم تر هستند و شیر بهتر از آن خارج می شود. اما مشکلی که در گذشته وجود داشت این بود که نوزادانی که کمی حساس بودند شیشه شیر را پس می زدند اما برند فیلیپس اونت این مشکل را نیز حل کرد، به این صورت که سر شیشه ها را بسیار شبیه به سینه مادر ساخت. همین عمل سبب شد نگرانی مادران برای تغذیه نوزادانی که قادر به شیر دادن به آن ها نبودند بر طرف شود.

3.     طراحی ارگونومیک؛ کودکان چون ذهن بسیار کنجکاو و فعالی دارند علاقه دارند که همه چیز را در دست بگیرند. شیشه شیر نیز یکی از مواردی است که کودک دوست دارد خودش در دست بگیرد به همین جهت برند فیلیپس اونت آن ها را طوری طراحی کرد که نوزاد دچار مشکل نشود و بتواند شیشه شیر را در دست خود بگیرد.

بررسی قیمت شیشه شیر ها؛

دو عامل جهت تعیین قیمت وجود دارند یکی جنس شیشه است که ممکن است طلقی یا پیرکس باشد و دیگری هم سایز شیشه شیر می باشد. بنابراین قیمت نهایی و تعیین کننده شیشه شیر اونت به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این بخش به 2 نمونه مهم آن اشاره نمودیم.

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن