دسته بندی های مختلف مبدل حرارتی دارد

یکی از معایب آرایش مربعی قرار گرفتن نعداد کمتر مبدل حرارتی صفحه ای پلیت چیست در یک سطح معین میباشد. خیر، یخ خش

توسط EMROOZTAFAHOM در 25 تیر 1400

یکی از معایب آرایش مربعی قرار گرفتن نعداد کمتر مبدل حرارتی صفحه ای پلیت چیست در یک سطح معین میباشد. خیر، یخ خشک همان کربن دی اکسید جامد میباشد که دمای بسیار سردی دارد و به محض تماس با آب و یا هوای گرم تبدیل به مه میشود.

سیال های گرم و سرد به روش مستقیم در این نوع مبدل ها با همدیگر در تماس هستند و هیچگونه دیوار ای یا واسط در بین جریان گرم و سرد وجود ندارد و انتقال حرارت انجام می شود. مبدل های حرارتی از نوع تماس غیر مستقیم ( مبدل های با انتقال گرما از طریق دیواره ) اغلب بر حسب مشخصات ساختاریشان توصیف می شوند. برای انتخاب مبدل حرارتی صفحه ای پلیت  استخر چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

از طرف دیگر زمانی که آرایش جریانها پیچیده باشند، همانند حالت عمومی یا زمانی که مقاومت انتقال حرارت از یک نقطه تا نقطه دیگر متفاوت باشد، معادلات مربوطه را باید به وسیله محاسبات عددی حل نمود.

 

اگر تیوبها زیاد به هم نزدیک باشند، تیوبشیت از نظر استحکامی ضعیف میشود. خیر، حتی اگر آب گرم هم داخل بخارساز سرد اضافه کنید، مه ایجاد شده سرد خواهد بود. آیا دستگاه بخور سرد، بخور گرم هم تولید میکند؟ اگر در زمینه خرید دستگاه رطوبت ساز نیاز به مشاوره دارید ، توصیه میکنم از مشاوره مبدل حرارتی صفحه ای پلیت   رایگان متخصصان ما بهره ببرید.

توصیه ما به شما در زمینه خرید و انتخاب دستگاه رطوبت ساز خانگی ، خرید از اندیشه سبز می باشد. با این حال خرید یک دستگاه مرطوب ساز برای افرادی که کودک یا حیوان خانگی دارند می تواند دردسر ساز باشد، بنابراین پیشنهاد می شود که از روش های طبیعی که در ادامه توضیح خواهیم داد استفاده کنید. وسایل مورد نیاز برای ساخت دستگاه بخور سرد:

ماژول تولید بخار سرد التراسونیک یک عدد مبدل حرارتی صفحه ای پلیت  فن کامپیوتر یک عدد مبدل DC ظرف پلاستیکی درب دار یک عدد آداپتور 12 ولت یک عدد مرحله اول بر روی بدنه درب برشی برای نصب فن ایجاد کنید. درب ظرف همان طور را باز نگه دارید. همان طور که قبلا گفتیم سیم سیاه به سر منفی و سیم قرمز به سر مثبت مبدل وصل نمایید. 

 

مرحله سوم در این مرحله باید سیم های قرمز و مبدل حرارتی صفحه ای پلیت   سیاه فن و ماژول التراسونیک را به مبدل DC وصل کنید. در حقیقت این پیزو سرامیک با ایجاد فرکانس های بالا و امواج فراصوتی مبدل حرارتی صفحه ای پلیت  ، به آب فشار وارد میکند. به مجموعه لوله ها و فین ها در کل کویل گفته می شود که در شکل زیر نمونه ای از آن (نوع V شکل) نشان داده شده است. این مبدل شامل کویلهایی است که به صورت حلزونی پیچیده شده و در یک پوسته قرار گرفتهاند.

زیاد شدن فاصله پکیج به دریچه باعث زیاد شدن مکش دستگاه می شود. زیرا ظرفیت تولید مه در این دستگاه ها بسیار پایین می باشد. این محصولات در اندازه های بسیار کوچک و بسیار بزرگ ساخته شده اند . این دستگاه ها برای تأمین رطوبت در گلخانه های کوچک پاسخگو نخواهند بود. از مبدل حرارتی صفحه ای پلیت  این مه پاش ها مبدل حرارتی صفحه ای پلیت  می توان در انواع گلخانه خانگی نیز استفاده نمود. ثریا1397/08/01 11:54 ب.ظ۲ نظر گوناگون ۱۳ روش ساخت دستگاه بخور سرد و گرم و استفاده از رطوبت سازهای خانگی وقتی که در طول ماه های سرد زمستان قصد دارید خانه خود را گرم نگه می دارید ممکن است هوای خانه خشک شود.

 

 

در ادامه روش های استفاده از رطوبت سازهای خانگی مبدل حرارتی صفحه ای پلیت  که بدون هزینه هستند و نحوه ساخت دستگاه بخور سرد و گرم در خانه را به شما آموزش میدهیم. چگونه دستگاه بخور گرم خانگی درست کنیم؟ آیا میتوان با یخ خشک، دستگاه بخور سرد ساخت؟ در صورتیکه نیاز به ساخت دستگاه با تعداد پیزوهای بیشتر داشته باشید ، نیاز به تخصص و هزینه بیشتری خواهید داشت. برای ساخت بخور گرم خانگی باید از المنت حرارتی ضد آب استفاده کرد.

چگونه برای افزایش رطوبت محیط ، رطوبت ساز خانگی یا دستگاه بخور بسازیم؟ اگر مراحل را به درستی و قدم به قدم انجام داده باشید ، شما توانستید با هزینه اندکی یک رطوبت ساز التراسونیک خانگی بسازید و از آن لذت ببرید. اگر جوابتان مثبت است ممکن است خشک بودن هوای خانه به بدتر شدن مشکل شما دامن بزند.

بخاری ها یا وسایل گرمایشی دیگر موجب  مبدل حرارتی صفحه ای پلیت  خشک شدن هوای خانه می شود و در نتیجه منجر به برخی مشکلات جدی و گاهی بالقوه خطرناک مانند پوست خشک، سوزش چشم، افزایش واکنش های آلرژیکی، تشدید آسم و غیره می شود. این مبدلها امکان خنک شدن سریع مبدل حرارتی صفحه ای پلیت  سیال کاری را فراهم میسازند. این مبدلها برای کاربردهای انتقال گرمای مایع/ مایع، در فشار کم و متوسط میتوانند جایگزین مناسبی برای مبدلهای پوسته لولهای باشند.

آخرین مطالب