خرید کتاب دانشگاهی

اگر دانشجو هستید، احتمالا برایتان پیش آمده که با حجمی از کتاب های سفارش شده توسط استادهای خود رو به رو شوید که

توسط EMROOZTAFAHOM در 25 آذر 1399
اگر دانشجو هستید، احتمالا برایتان پیش آمده که با حجمی از کتاب های سفارش شده توسط استادهای خود رو به رو شوید که یا به سختی پیدا می شوند و یا هزینه های بالایی دارند. برای یک دانشجو خرید این کتاب ها با هزینه های زیاد کمی سخت است. آن هم برای یک ترم تحصیلی … البته این بخشی از مشکلات دانشجویان در خرید کتاب دانشگاهی است. قضیه جایی سخت تر می شوند که کتاب سفارش شده به زبان اصلی و اورجینال باشد. بنابراین احتمالا باید هزینه چند برابر را خرج یک ترم تحصیل خود کنید. پیشنهاد بسیاری از افراد جایگزین کردن کتاب های الکترونیک به جای نسخه های چاپی است. این نسخه های الکترونیکی نه تنها به راحتی قابل دسترس هستند، بلکه نسبت به کتاب های چاپی هزینه کمتری دارند. علاوه بر این می توانید در هر مکان و زمانی آن را بخوانید. البته برای خرید نسخه های الکترونیک نیز باید به دنبال سایت هایی باشید که آن ها را با کمترین هزینه به فروش می رسانند.
خرید کتاب دانشگاهی
خرید کتاب دانشگاهی

ارزان ترین سایت برای خرید کتاب های دانشگاهی کدام است؟

کتاب های دانشگاهی که به زبان فارسی هستند را که می توانید با یک جست و جوی ساده از میان هزاران سایت مخلتف تهیه کنید. در مورد کتاب های اورجینال و یا زبان اصلی باید حتما به دنبال سایت هایی باشید که علاوه براین که مورد اطمینان هستند، از قیمت پایین تری نیز برخوردار باشند. ایبوک رالی یکی از این سایت هاست.

چرا ایبوک رالی کتاب هایش را ارزان تر می فروشد؟

ایبوک رالی از همان ابتدای فعالیت خود تاکنون رضایت مشتری و توجه به آن ها را در راستای فعالیت خود قرار داده است. این سایت با خرید کتاب های کمیاب، اورجینال و زبان اصلی در زمینه های مختلف و در نظر گرفتن تخفیف ۸۰ درصدی، آن ها را در اختیار کاربرانش قرار داده است. ارزان تر بودن قیمت کتاب های ایبوک رالی را می توانید با مقایسه قیمت کتاب ها در سایت های اصلی آن ها کاملا متوجه شوید. ایبوک رالی این هزینه پایین را تنها به دلیل جلب نظر مشتریان خود در نظر گرفته است و تمام کتاب ها با همان کیفیت نسخه اصلی به فروش می رسند.

چگونه با ۸۰ درصد تخفیف کتاب های دانشگاهی را از ایبوک رالی خریداری کنم؟

برای دریافت تخفیف ۸۰ درصدی کتاب های ایبوک رالی نیازی به انجام مراحل خاصی ندارید. ایبوک رالی تخفیف را از قبل بر روی قیمت کتاب ها اعمال کرده و هزینه نهایی را برای هر کتاب در نظر گرفته است. قیمت های اعلام شده با احتساب تخفیف ۸۰ درصدی است.

نحوه خرید کتاب دانشگاهی از سایت ایبوک رالی:

خرید از سایت ایبوک رالی نیاز به انجام مراحل پیچیده ای ندارد. کافی است نام کتاب دانشگاهی مورد نظر خود را بدانید. وارد سایت ایبوک رالی با آدرس ebookrally.ir شوید. در قسمت میانی صفحه بخشی را مربوط به وارد کردن نام کتاب مشاهده می کنید. املای صحیح نام کتاب دانشگاهی مورد نظرتان را وارد کرده و بر روی گزینه جست و جو کلیک کنید. سایت ایبوک رالی با دریافت نام کتاب شما از میان میلیون ها کتاب موجود در آرشیو خود آن را پیدا کرده و لینک دانلود و هزینه را در اختیار شما قرار می دهد. پس از پرداخت هزینه می توانید کتاب خود را دریافت کنید.
کتاب الکترونیکی
کتاب الکترونیکی

هر خرید از ایبوک رالی برابر با یک بن تخفیف ۲۰ درصدی است…

ایبوک رالی، در هر خرید به شما مبلغی به عنوان بن خرید می دهد. فرض کنید کتاب دانشگاهی مورد نظر شما با قیمت ۱۰۰ هزار تومان بوده و شما آن را خریداری می کنید. به میزان ۲۰ درصد از این خرید که معادل ۲۰ هزار تومان است، بن تخفیف دریافت می کنید. این بن تخفیف برای یک ماه آینده برای شما قابل استفاده است.

سفارش خرید کتاب های دانشگاهی کمیاب از سایت ایبوک رالی:

سفارش کتاب جزو خدمات دیگر سایت ایبوک رالی است. اگر پس از جست و جوی کتاب مورد نظرتان، با گزینه سفارش کتاب رو به رو شدید، به این معنی است که کتاب شما در آرشیو ایبوک رالی وجود ندارد. اماج ای نگرانی نیست. شما می توانید به راحتی کتاب خود را به سایت ایبوک رالی سفارش دهید. با کلیک کردن بر روی گزینه سفارش کتاب، صفحه ای ظاهر می شود. نام کتاب دانشگاهی مورد نظرتان را در این صفحه وارد کرده و فیلدهای مربوط به آن را پر می کنید. ایبوک رالی مشخصات کتاب را دریافت و هزینه آن را از سایت اصلی کتاب در اختیار شما قرار می دهد. اگر با هزینه موافق بودید می توانید آن را پرداخت و لینک دانلود کتابتان را دریافت کنید.
سفارش خرید رمان انگلیسی اورجینالی که در سایت موجود نیست
سفارش خرید رمان انگلیسی اورجینالی که در سایت موجود نیست source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن