حضور 4+1 فروشگاه خوشنام ، قدرتمند و معروف در فضای مجازی

فهرست: مولودی مال کالی ناب خانگی لند پیشرو مال آبیدر استوک فروشگاه اسباب و اثاث خانگی حساس پشتوانه وارد

توسط EMROOZTAFAHOM در 22 آبان 1401
معرفی 4+1 <span class=changed>مغازه</span> <span class=changed>تازه</span> <span class=changed>اسباب و اثاث</span> خانگی

فهرست:

  1. مولودی مال
  2. کالی ناب
  3. خانگی لند
  4. پیشرو مال
  5. آبیدر استوک

فروشگاه اسباب و اثاث خانگی حساس پشتوانه واردات مستقیم، مولودی متاع Moloudimall

فروشگاه اینترنتی اثاثیه خانگی مجموعه مولودی محصول با بیش از سه دهه عمل رشته ای در زمینه اثاثیه خانگی، یعنی از سال 1370 مشغول به کار و ارائه بهترین محصولات و برندهای بازار هستش، مجموعه مولودی متاع در حوزه فروش اسباب خانگی مهم اعتنا به استانداردها و نیاز مشتریان با بالاترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت، فعالیت خود را در فضای آنلاین و فروش اینترنتی شروع کرده است.

هم درحال حاضر مولودی مال مفتخر میباشد که مهم اعتنا به راضی بودن مشتریان و همکاران جزوء خوش نام ترین های بازار لوازم خانگی ایران باشد. در گفتگویی که حیاتی مادح مولودی مدیریت ارشد این تیم داشتیم، پیام زیبای ایشان را به نسبت مشتریان همین مجموعه یار آوردیم:

امید می باشد که مشتریان دائمی و قدیمی هم حساس حضور در باشگاه مشتریان وب سایت مولودی مال، ما را مفتخر کنند و همزمان از هدایا و تخفیفات ویژه تارنما اینترنتی لوازم خانگی مولودی جنس به جهت مشتریان دیرین به کار گیری نمایند. آرزوی مولودی مال، کمال رضایت خرید کننده عزیز از خرید خود، می‌باشد.

مادح مولودی (مدیر ارشد مولودی مال)

برای مراجعه به تارنما مولودی متاع میتوانید از آدرس پایین استعمال نمایید:

آدرس وبسایت رسمی تیم مولودی مال: مولودی مال

لوگو مولودی مال
لوگو مولودی مال

فروشگاه اینترنتی کالای ناب خانگی، کالی ناب Kalinab

فروشگاه کالی ناب در سال های قبلی به تیتر یکی از از تامین کنندگان بازار همواره بر سر زبان‌ها بوده است، همین شرکت عمل خود در زمینه لوازم خانگی را از سال ۲۰۱۸ اصلی واردات محصولات دارای میزان مرغوب بودن دیجیتال آغاز کرد. محصولاتی عمدتا حساس مارک های اپل، شیائومی، انکرو… سیاست همین کمپانی از به عبارتی در آغاز بر این اورجینال بوده است که لیاقت خریدار کالی ناب خرید کردن یک متاع با کیفیت و رضایت بخش میباشد و نیکی هر کلایی دارای هر قیمیتی.

اهداف چهارگانه کالی ناب « فروش کالای اورجینال» – «ارسال به موقع کالا» – «برخورداری از ارزش رقابتی» و «خدمات پس از فروش مناسب» می‌باشد. طبیعی میباشد وقتی که هدف شما نیز ارائه محصولات کلیدی میزان مرغوب بودن و هم ارزش مطلوب و رقابتی هست عمل زیاد پیچیده و مشکلی را پیش روی خود کالی ناب خواهید گذاشت. اما این تیم امیدوار هست که به امداد معبود و عملکرد همکاران همچنان که تا به امروز در تحقق همین کلیدی موفق بوده‌اند در آینده نیز جهت جلب رضایت مندی عمده مشتریانشان همت ببیشتری شکل بدهند.

کالی ناب بی حریف در بها محصولات شیائومی در بازار

در ضمن دکان کالی ناب رو در حوزه محصولات شیائومی اعم از: تلویزیون شیائومی، جاروبرقی رباتی شیائومی، مانیتور های شیائومی، اسکوتر شیائومی، تصفیه هوای شیائومی، بخار پز و محصولات خانگی خاصتا شیائومی اهمیت بها رقابتی و دوچندان عالی به نسبت بازار ارزش محصولات شیائومی در لحاظ گرفت.

برای مراجعه به فروشگاه کالی ناب و دیدن قیمتهای محشر محصولات شیائومی می‌توانید بر بر روی پیوند زیر کلیک نمایید:

آدرس وب وب سایت مغازه اینترنتی کالی ناب: کالی ناب

لوگو کالی ناب
لوگو فروشگاه کالی ناب

فروشگاه محصولات خانه و جهیزیه عروس خانگی لند Khanegiland

یک وب سایت مورد پسند به جهت بانوان و نوعروسان خلل پسند، مجموعه خانگی لند از سال ۹۶ به عنوان یک بازرگانی مطمئن و به صورت حرفه‌ای در بازار بانه حضور داشته می باشد و از نخست سرمایه خویش را بر تهیه و تنظیم محصولات با کیفیت بنا گذارده است.

بهار سال ۱۴۰۰ کرکره فروشگاه اینترنتی خانگی لند را بالا رفت. خانگی لند متولد شد تا اهمیت خدماتی متفاوت و گلچین نمودن از بهترین برندهای بازار به جای کلیه چیز فروشی و فروش نامطمئن، کلیدی نگاهی اساسی و هدف رضایت مشتریان خویش را از بین تنوع کالاهای موجود در بازار بهترین ها را به زعم نظرات کارشناسان خویش تعیین کند؛ مطمئن‌تر، دارای کیفیت‌تر و اساسی بها های منصفانه را به مشتریان جانِ خود ارائه دهد. 

فروشگاه اینترنتی اثاثیه خانگی اورجینال

در رابطه اصلی سایت خانگی لند اهمیت مدیر فروش با شخصیت این مجموعه کار کشته و کلیدی کیفیت سخن کردیم و از کیفیت محصولات و تنوع زیاد دوچندان همین سایت به نسبت بقیه سایتها فروش اینترنتی محصولات اثاثیه خانگی سوال پرسیدیم، البته پاسخ آقای هیمن عبداله پوری مضاعف جذاب و به اندازه بود:

در سال چهارم عمل خواستیم کاری بزرگ‌تر نماییم و گامی تازه برداریم. آستین‌ها را بالا زدیم و اصلی مجموعه‌ای از بهترین مرکز ها مستقیم صادرات محصولات اسباب و اثاث خانگی و اثاثیه جانبی بر سر میز گفتمان نشستیم و اهمیت متخصصین همین حوزه در جهت همکاری به جهت پشتیبانی و راهنمایی خرید مشتریان به توافق رسیدیم. و ما تصمیم داریم در ادامه همین مسیر، قدم‌های محکم‌تری برداریم.

آقای هیمن عبداله‌پوری مدیر فروش تیم خانگی لند

مشاهده و تحلیل محصولات وب سایت خانگی لند سفارش میشه، به خصوص برای بانوان و دوستانی که به جهت تنظیم جهیزیه عروس در تکاپو هستند.

خانگی لند لوگو
لوگو دکان اینترنتی خانگی لند

آدرس وب سایت خانگی لند یکی از بهترین مراجع تهیه و تنظیم و خرید کردن جهیزیه عروس از بانه: خانگی لند

پیشرومال یک سایت جامع از لوازم خانگی و محصولات تکنولوژی روز جهان pishromall

سایت فروشگاه اینترنتی پیشرو مال ، از تحت گروه سایتهایی می باشد که تمرکز دارای آنها بر محصولات یگانه و تکنولوژیک است، همین فروشگاه در سال 1400 حیاتی فروش محصولات سایت آمازون در کشور ایران و اهمیت ارزش کمتر از همین سایت بر سر زبانها افتاد.

پیشرومال به صورت جدی، عمل خویش را در زمینه محصولات 'خانگی گجت و جانبی اساسی میزان مرغوب بودن و گارانتی دار در سال 1401 آغاز کرد. هدف همین تیم فروش محصولات حساس میزان مرغوب بودن و اصلی ارزش های مطلوب و خدمات متمایز از دیگر تارنما ها می باشد. تیم پیشرومال همت بر ارسال محصولات در سریع ترین زمان و بالاترین سرویس ها را دارد.

مشاوره خرید کردن و پشتیبانی مشتریان در کمترین روزگار ممکن را دارد. بها محصولات موجود در پیشرومال عملکرد شده همواره به روز باشد و میتوانید اساسی تصور راحت ثبت سفارش نمائید.

در واقع موضوع خاصی که پیشرو متاع را در چکیده همین مقاله ما گنجانده حضور گسترده محصولات وبسایت غالب آمازون در محصولات همین وب سایت اینترنتی می باشد.

حتما سری به همین وبسایت بزنید، ممکن است شما هم مثل ما محصولاتی رو اونجا پیدا کنید که در بقیه سایتها یا سرچ های اینترنتی اهل ایران نتونید ببینید:

سایت پیشرومال: پیشرومال

فروشگاه پیشرومال
لوگو فروشگاه پیشرومال

یک وبسایت بینظیر برای خرید لپ تاپ استوک، برند نام آشنای آبیدر استوک Abidarstok

اما برسیم به معرفی پنجمین گزینه از لیست معرفی 1+4 فروشگاه برتر، فروشگاهی غیر لوازم خانگی اما حتمی برای علاقمندان به لپ تاپ و خرید لپ تاپ، مغازه اینترنتی آبیدر استوک به عنوان تارنما فروش لپ تاپ استوک از سال ٩٧ سرگرم به کار شده است.

خرید اینترنتی لپ تاپ استوک این امکان را برای مشتریان مهیا می‌آورد که ارزش ها را مقایسه کنند و بتوانند مدل‌های متنوعی را تحلیل کنند. نکته جالب در مورد لپ تاپ استوک قیمت آن است. میزان دارایی مورد نیاز برای خرید کردن لپ تاپ استوک نسبتاً یک سوم بودجه مورد نیاز به جهت خرید یک لپتاپ نو دارای مشخصاتی مشابه است.

اما آنچه فروشگاه لپ تاپ آبیدر استوک را از بقیه رقبا مختلفی می کند، علاوه بر قیمت منصفانه و رقابتی پشتیبانی و مشاوره خوب قبل از خرید کردن لپ تاپ استوک می باشد. شما میتوانید قبل از خرید کردن هر لپ تاپی اهمیت همین مجموعه در رابطه باشید و محصولات همین دکان رو یه نگاه بندازید.

آبیدر استوک، پشتیبانی و خرید کردن سوای نگرانی

مسئله مهم در خرید کردن لپ تاپ های استوک میزان مرغوب بودن و اطمینان از کارکرد و سلامت بودن دستگاه است، آبیدر استوک در یک ابتکار خوب به جهت راحتی خیال مشتریان، صد رد صد قبل از ارسال لپ تاپ تصاویر و عکسهای کامل دستگاه را به جهت مشتریان ارسال میکنند.

همچنین مهلت به کار گیری مشخصی را برای اعضا در حیث گرفته اند که در صورتی که در زمان به کارگیری مشکلی متوجه دستگاه شد سوای هزینه دستگاه را بازگشت داده و یا هزینه را به حساب خریدار واریز میکنند و یا دستگاهی بدون اختلال احتمالی به جهت ایشان ارسال میکنند.

یکی دیگر از خدماتی که توسط آبیدر استوک ارائه می‌شود، قابلیت تحویل حضوری لپ تاپ استوک در شهر تهران می‌باشد. اساسی اعتنا به حجم بالای سفارشات، سعی کرده‌ایم تا ارسال دستگاه‌ها در اسرع انجام شود. (معمولا کمتر از ۴ روز کاری)

برای خرید و یا بازدید مدل های محشر لپ تاپ استوک حتما به آبیدر استوک سر بزنید:

خرید و قیمت لپ تاپ استوک : آبیدر استوک

در نهایت در یک جدول می تونیم این چهار فروشگاه رو اساسی نیز مقایسه کنیم:

در جدول زیر سعی کردیم بهترین خصوصیت های هر دکان اینترنتی را در یک نگاه به شما عرضه داریم.

نام فروشگاه تنوع محصولات محصولات خاص پشتیبانی واردات مستقیم تحویل در محل پشتیبانی
مولودی مال بالا بله بله بله عالی
کالی ناب بالا بله (شیائومی) بله بله عالی
خانگی لند بالا بله (جهیزیه عروس) خیر بله عالی
پیشرو مال متوسط بله (محصولات آمازون) بله برای تهران خوب
آبیدر استوک بالا بله (مایکروسافت سرفیس) بله برای تهران عالی
جدول مقایسه سرویس ها 1+4 مغازه معرفی شده

در صورتی که شما هم مغازه مهربانی میشناسید مسلما معرفی کنید.

نکات کلیدی در خرید کردن اینترنتی

امکان خرید کردن و فروش امن از طریق اینترنت، دلیلی اساسی به جهت پیروزی کسب‌وکارهای اینترنتی است. اکثری از مشتریان نسبت به همین جور معاملات شک و تردید دارند چون نگران‌اند که داده ها شخصیشان بوسیله هکرها یا کلاهبرداران اینترنتی به سرقت برود. دارای امداد علم روز و فناوری‌های نوین، انجام معاملات امن امکان‌پذیر می‌شود.

این فناوری‌ها به‌سرعت در درحال حاضر پیشرفت‌ میباشند و هر روز به جهت امنیت و راحتی اکثر خرید و فروش اینترنتی یک استراتژی تازه ابتکار عمل می‌شود. حساس وجودِ این، هنوز نیز بخش اعظمی از صاحبان کسب‌وکار و مشتریانشان در استعمال از internet شک و تردید دارند و نگران مسائل امنیتی هستند.

نکته مهم که در خرید کردن اینترنتی باید به آن اعتنا نمایید همین است که خرید کردن خویش را از یک سایت معتبر و خوش سوابق انجام دهید. بدون شک نظرات اعضا در ارتباط اصلی ارآیه جنس و راضی بودن مشتریان را در حیث بگیرید.

به این نکته اعتنا کنید که برای پیدا کردن وبسایت های معتبر در نتیجه های کاوش ممکن هست تقلبی شکل دهد تا شما را به بیراهه ببرد، پس تلاش کنید وبسایت هایی که میشناسید را انتخاب نمایید نه لزوما تارنما هایی که در نتیجه های ابتدایی وب سایت گوگل بالا آمده اند. در اسم وبسایت مراقب خطا املایی یا این که دامنه ی آن (به عنوان مثال .net به جای .com .net) باشید و مسلما از درستی و صدق نشانی سایت اطمینان حاصل کنید.

حتما از سایتهای دارای ssl معتبر خرید کنید

هرگز اهمیت استفاده از کارت اعتباری خویش از سایتی که رمزگذاری SSL (لایه سوکت های امن) را نصب نکرده هست ، هیچ خرید آنلاین و یا پرداخت بانکی اینترنتی را انجام ندهید. ولی همین گزینه را چطور متوجه شویم؟ سایتی که حساس SSL رمزگذاری شده می باشد آدرس اینترنتی آن حیاتی HTTPS آغاز می شود نیکی تنها اصلی HTTP.

علاوه بر همین نمادی از یک قفل ریز نیز در آدرس بار آن ظواهر می شود ، که به طور معمول در سمت چپ URL در نوار آدرس یا این که نوار موقعیت ذیل قرار دارد که رده قرارگیری آن ، بستگی به نوع مرورگر شما دارد. استاندارد HTTPS حالا حتی در وب سایت هایی که خرید کردن اینترنتی را ارائه نمی دهند هم فعال می باشد ونشانه ای از امن بودن آن سایت دارد. همین استاندارد تا جایی کلیدی می باشد که وب سایت گوگل Chrome هر کاغذ ی بدون رمزگذاری SSL را به عنوان “ایمن نیست” پرچم گذاری می کند.

از رمز دوم پویا به کار گیری کنید

رمز پویا کارت بانکی یکی از اصلی‌ترین مورد ها امنیتی به جهت پرهیز از کلاه‌برداری‌های اینترنتی و روش‌های مختلف برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی محسوب می‌شود. همین روز‌ها کلاه‌برداری اینترنتی اساسی روش‌های متفاوت برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی در مرزو بوم فراوان گسترده شده و بخش اعظمی از اشخاصی که دیتاها یه خرده از روش‌های سارقان امروزی دارا هستند دچار ضرر‌های هنگفتی شده‌اند. پلیس فتا اعلام کرده که در سال ۹۷، ۲۰ تا ۲۵ هزار پرونده برداشت غیرمجاز که بخش مهمی از آن‌ها به خاطر ناآگاهی مردمی بوده تشکیل‌شده است.

در موقعیت رمز ثابت شما برای خرید اینترنتی یا انتقال وجه اینترنتی یک رمز دوم مستمر دارید که آن را در کنار مشخصات دیگری نظیر شماره کارت، کد CVV۲ و تاریخ انقضا وارد می‌کنید. در کلاه‌برداری به طرز فیشینگ سارقان به شکلی کاربران را فریب می‌دهند و آن‌ها را به یک کاغذ جعلی پرداخت می‌کشانند.

مطرح شدن رمز یک‌بار مصرف یا به عبارتی رمز پویا راهکاری به جهت وصال به امنیت در خدمات اینترنتی است. در مقابل رمز ثابت، رمز پویا قرار داراست و به معنای کلمه رمزی هست که می‌تواند صرفا برای یک توشه در تراکنش گزینه به کارگیری قرار گیرد. بر پایه آنچه پلیس فتا اعلام کرده فیشینگ برهان شکل‌گیری یک‌سوم جرائم سایبری در سرزمین است. به همین خاطر به کار گیری از رمز دوم یکبارمصرف به‌جای رمز اثبات در دستور کار قرارگرفته است؛ به‌طوری‌که پیش‌بینی می‌شود با جایگزین شده رمز یکبارمصرف از سوی کلیه بانک‌ها می‌توان مقدار قربانیان فیشینگ را به‌طورجدی کاهش داد.

با پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی، احتمال سوء‌استفاده از کارت به شدت کمتر می‌یابد و دارندگان کارت‌های بانکی می‌توانند به جای به کار گیری از یک رمز دوم ایستا (ثابت)، در هر بار خرید کردن اینترنتی یا پرداخت‌های تهیدست رمز دوم کارت، از رمز پویا که خزانه در اختیارشان قرار می‌دهد، به کار گیری کنند.

اهمیت داشتن درگاه پرداخت

یکی از بهترین عمل هایی که در سال های اخیر در داخل مملکت شروع شده، تصویب و جهت دهی فروشگاه های اینترنتی است. نماد اعتماد الکترونیکی که به وسیله وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور‌ایران به دکان های آنلاین داده می شود بهترین خط مش برای تشخیص و شناسایی یک وب وب سایت دارای از وب وب سایت های نا امن و کلاهبردار است.

تمامی فروشگاه های آنلاین می توانند اهمیت ثبت نام اینترنتی در سامانه نماد اعتماد الکترونیکی به آدرس www.enamad.ir درخواست تصویب دیتاها و اختصاص نماد اعتماد را داشته باشند. همینطور تمامی مغازه های آیتم تایید می بایست علامت اعتماد الکترونیکی را (که به شکل یک e آبی رنگ به یار یک یا این که یک‌سری نقطه طلایی رنگ است) در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند.

نکته چهارم: به عبارتی طور که می دانید جعل کردن یک آیکون گرافیکی عمل چندان سختی نیست. در عاقبت در صورتی که می خواهید از امنیت یک وب سایت کاملا مطمئن گردید کافی هست به ورقه کسب و کارهای اساسی آرم اعتماد الکترونیکی در این وب وبسایت مراجعه نمایید و اساسی یک جست و جوی ساده، از طبقه بندی شدن وبسایت مورد لحاظ اطمینان پیدا کنید.

درگاه بانکی را بررسی کنید

فروشگاه های آنلاین برای خرید های الکترونیکی از درگاه های متصل به خزانه های طرف قرارداد به کار گیری می کنند. پس در همین نخست می بایست اعتنا داشته باشید که هیچوقت به فروشگاهی که برای انتقال مبلغ خرید کردن از شماره کارت شخصی استعمال می کند اعتماد نکنید. درگاه های بانکی با استفاده از پروتکل های امن SSL رابطه شما را کلیدی خزانه مورد نظر برقرار می کنند. به همین ترتیب در صورتی که به نوار آدرس وب وب سایت بانکی که از طریق دکان به آن متصل شده اید اعتنا کنید، در ابتدای آن می بایست عبارت https را بازدید کنید. در صورتی که کاغذ بانک آیتم لحاظ با کلمه http است هیچ زمان اطلاعات حساب بانکی خویش را در آن وارد کنید.

نکته سوم: در زمان وارد کردن دیتاها کارتتان در صفحه خزانه آیتم نظر، حتی در صورتی که همه شرایط دیگر نیز مثبت بودند تا جای ممکن از برگه سوییچ های مجازی (Virtual Keyboard) به کار گیری نمایید تا ضریب امنیتی کار شما بالاتر باشد. همینطور تا حد قابلیت و امکان از کافی نت ها و رایانه های موجود در مراکز عمومی مثل مدرسه های و کالج به جهت انجام خرید کردن اینترنتی به کار گیری نکنید.

از مرورگر به روز به کار گیری کنید

بسیاری از اشخاص از مرورگرهای کهن و غیراستاندارد مانند internet اکسپلورر نسخه ۶ یا مرورگرهای قدیمی دیگر به کار گیری می‌کنند.

توجه فرمائید که در صورتی که به سالم دیتاها خویش مهم می‌دهید و دوست دارید که سایت‌های فروشگاه‌های اینترنتی را به صدق بر روی مرورگر خویش ببینید، از پایانی ورژن مرورگر آیتم علاقه‌تان به کارگیری کنید. زیرا در اورجینال مرورگرها خویش مهم مشکلات و حفره‌های امنیتی میباشند که اصلی کشف آن ها نسخه‌ای نو جهت پوشش همین حفره‌های امنیتی عرضه خواهد شد. پس از آخری نسخه مرورگرتان برای خرید کردن الکترونیکی استعمال کنید.

 

روش فعالسازی رمز پویا به جهت خرید اینترنتی


پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی تنها و تنها به وسیله خزانه صادرکننده کارت انجام می‌شود و مشتریان هر خزانه می‌توانند برای اطلاع از روش‌های فعال‌سازی رمز پویای کارت خود به شعب آن خزانه مراجعه کنند. همینطور اخذ رمز پویا از روش پیام کوتاه و یا راهکار‌های مبتنی بر کد‌های دستوری (USSD) از دیگر روش‌های فراهم شده به جهت ارائه آن به مشتریان بوسیله بانک‌ها است. بانک مرکزی نیز اهمیت هدف ارزیابی و راهبری این پیامک‌ها، سامانه هریم (هدایت رمز‌های یکبار مصرف) را از شروع دی‌ماه راه‌اندازی خواهد کرد.

در بخش اعظم بانک‌ها باجه‌ای به منظور ارائه سرویس ها الکترونیک در لحاظ گرفته شده و مشتریان هر بانک به جهت دریافت راهنمایی و سرویس ها دارای ارتباط اهمیت رمز پویا می‌توانند به همین باجه‌ها مراجعه کرده و خدمات دریافت کنند. همینطور در شکل بروز مشکل، مشتریان می‌توانند این اصلی را از طرز روابط‌عمومی مدیریت شعب هر بانک پیگیری کنند. یا این که اهمیت مرکز پشتیبانی تلفنی خزانه تماس بگیرند.

نکات پایانی

معمولا فروشگاه‌های آنلاین، خدمات پرداخت اینترنتی را از طرز یکی از بانک‌های میهن اخذ می‌کنند. در پرداخت‌های آنلاین زمانی می‌خواهید سطح پرداخت وجه را از شیوه کارت انجام بدهید وارد درگاه پرداخت بانک مربوطه خواهید شد.

بسیاری از سارقان اینترنتی کلیدی طراحی و ایجاد درگاه‌هایی مشابه به درگاه‌های مهم بانکی و آدرس‌های شبیه آن را در اختیار کاربران قرار داده و به محض وارد کردن اطلاعات بانکی، مبادرت به سرقت دیتاها حساب‌های بانکی و در نهایت سرقت وجوه از حساب بانکی عضو می‌کنند، لذا باید نسبت به فعال نمودن رمز پویا (یکبار مصرف) حساب بانکی خویش اقدام کنند.

مجرمان سایبری کلیدی ارائه کالاهای ارزان‌تر قیمت‌های استثنایی و باور نکردنی و طرح‌های وسوسه انگیز اعم از کالا، البسه و کیف و کفش، اسباب خانگی و بسته‌های هدیه اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند یا این که کاربر را وارد صفحه جعلی و مشابه سازی شده خزانه کرده یا این که در بعضا از سایت‌های تبلیغاتی وخرید و فروش مانند دیوارو شیپور اقدام به گرفتن منتخب از پول محصول به تیتر پیش پرداخت یا به عبارتی بیعانه کرده و بعد جدا رابطه می‌کنند.

در انتها باز نیز باید به همین نکته اشاره کنیم که یک دکان اعتبار را نمی اقتدار صرفا حساس اعتنا به مرتبه آن در وب تارنما هایی مثل الکسا یا تعداد دنبال کنندگان و عضوهای آن شناخت و ممکن میباشد یک صفحه فروشگاهی ساده در اینستاگرام، امنیت بیشتری از یک وب وب سایت مالامال زرق و الکتریسیته اینترنتی کلیدی هزاران بازدید کننده و مرتبه جهانی بالا داشته باشد. با رعایت همین نکته ها ساده می توانید خریدی امن و بی دردسر داشته باشید.

در ده سال اخیر، اهمیت توجه به سرعت بالای خرید، شتاب بالای ارسال، هزینه کاهش و صرفه جویی از اتلاف وقت اشخاص به خرید اینترنتی رغبت بسیار زیادی نشان داده‌اند البته نکته‌ای که همواره از شروع کسب و کارهای اینترنتی مطرح بود و افراد نسبت به آ ن نگرانی‌هایی داشتند «عدم وجود اعتماد» است.

به یاد داشته باشید که اساسی اعتنا به دغدغه‌های افراد در دنیای کنونی، خرید اینترنتی در هر جایی از دنیا گریز ناپذیر است. از همین رو ملاحضات و نکته ها بالا از مهمترین مواردی هست که می‌تواند برای اعتماد به یک دکان اینترنتی به شما امداد کند و تدبیر شما را نسبت به خطرات و مشکلات احتمالی آتی بالا غالب شود تا در غایت خرید اینترنتی بدون دغدغه‌ای را تجربه نمایید.

امیدواریم همین نوشته توانسته باشد برای شما در خرید اینترنتی بهتر یاری کننده و راهنما باشد.

با تشکر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن