حضور 4+1 فروشگاه خوشنام ، قدرتمند و معروف در فضای آنلاین

فهرست: مولودی مال کالی ناب خانگی لند پیشرو مال آبیدر استوک فروشگاه اسباب خانگی حیاتی پشتوانه واردات مستقیم،

توسط EMROOZTAFAHOM در 22 آبان 1401
معرفی 4+1 <span class=changed>مغازه</span> <span class=changed>جدید</span> <span class=changed>اسباب</span> خانگی

فهرست:

  1. مولودی مال
  2. کالی ناب
  3. خانگی لند
  4. پیشرو مال
  5. آبیدر استوک

فروشگاه اسباب خانگی حیاتی پشتوانه واردات مستقیم، مولودی کالا Moloudimall

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی مجموعه مولودی کالا اساسی بیش از سه ده سال فعالیت حرفه ای در حوزه اسباب و اثاث خانگی، یعنی از سال 1370 درگیر به کار و ارائه بهترین محصولات و برندهای بازار هستش، گروه مولودی کالا در زمینه فروش اثاثیه خانگی دارای دقت به استانداردها و نیاز مشتریان کلیدی بالاترین میزان مرغوب بودن و مناسبت ترین قیمت، عمل خود را در فضای آنلاین و فروش اینترنتی آغاز کرده است.

هم حال مولودی مال مفتخر هست که با اعتنا به راضی بودن مشتریان و همکاران جزوء خوش اسم ترین های بازار لوازم خانگی ایران باشد. در گفتگویی که حیاتی مادح مولودی مدیریت ارشد همین گروه داشتیم، پیام زیبای ایشان را به نسبت مشتریان این گروه همراه آوردیم:

امید است که مشتریان همیشگی و قدیمی نیز اصلی حضور در باشگاه مشتریان تارنما مولودی مال، ما را مفتخر نمایند و هم‌زمان از هدایا و تخفیفات ویژه تارنما اینترنتی اسباب و اثاث خانگی مولودی جنس به جهت مشتریان دیرین استعمال نمایند. آرزوی مولودی مال، کمال رضایت خرید کننده عزیز از خرید کردن خود، می‌باشد.

مادح مولودی (مدیر ارشد مولودی مال)

برای مراجعه به وب سایت مولودی کالا میتوانید از نشانی پایین استفاده نمایید:

آدرس وبسایت رسمی گروه مولودی مال: https://moloudimall.com/

لوگو مولودی مال
لوگو مولودی مال

فروشگاه اینترنتی کالای ناب خانگی، کالی ناب Kalinab

فروشگاه کالی ناب در سالهای پیشین به تیتر یکی از از تامین کنندگان بازار همواره بر سر زبان‌ها بوده است، این کمپانی کار خود در راستا لوازم خانگی را از سال ۲۰۱۸ حساس واردات محصولات دارای میزان مرغوب بودن دیجیتال آغاز کرد. محصولاتی عمدتا حیاتی مارک های اپل، شیائومی، انکرو… سیاست این شرکت از همان ابتدا بر این اصل بوده می باشد که لیاقت مشتری کالی ناب خرید کردن یک متاع دارای کیفیت و رضایت بخش است و نه هر کلایی حیاتی هر قیمیتی.

اهداف چهارگانه کالی ناب « فروش کالای اورجینال» – «ارسال به موقع کالا» – «برخورداری از بها رقابتی» و «خدمات پس از فروش مناسب» می‌باشد. طبیعی می باشد هنگامی که هدف شما نیز ارائه محصولات اهمیت میزان مرغوب بودن و هم بها مناسب و رقابتی می باشد فعالیت دوچندان پیچیده و مشکلی را پیش بر روی خود کالی ناب خواهید گذاشت. البته این تیم امیدوار میباشد که به کمک معبود و کارایی همکاران همچنان که تا به امروز در تحقق این دارای پیروز بوده‌اند در آتی نیز جهت جلب رضایت مندی بیشتر مشتریانشان تلاش ببیشتری شکل بدهند.

کالی ناب بی حریف در بها محصولات شیائومی در بازار

در ضمن دکان کالی ناب رو در راستا محصولات شیائومی اعم از: تلویزیون شیائومی، جاروبرقی رباتی شیائومی، مانیتور های شیائومی، اسکوتر شیائومی، تصفیه هوای شیائومی، بخار پز و محصولات خانگی خاصتا شیائومی کلیدی ارزش رقابتی و مضاعف خوب به نسبت بازار ارزش محصولات شیائومی در لحاظ گرفت.

برای مراجعه به مغازه کالی ناب و دیدن قیمتهای محشر محصولات شیائومی می‌توانید بر روی لینک و پیوند زیر کلیک نمایید:

آدرس وب تارنما فروشگاه اینترنتی کالی ناب: https://kalinab.com/

لوگو کالی ناب
لوگو فروشگاه کالی ناب

فروشگاه محصولات منزل و جهیزیه عروس خانگی لند Khanegiland

یک سایت گزینه پسند برای بانوان و نوعروسان اختلال پسند، مجموعه خانگی لند از سال ۹۶ به عنوان یک بازرگانی مطمئن و به صورت حرفه‌ای در بازار بانه حضور داشته می باشد و از نخست سرمایه خود را بر تهیه و تنظیم محصولات اهمیت کیفیت سازه گذارده است.

بهار سال ۱۴۰۰ کرکره فروشگاه اینترنتی خانگی لند را بالا رفت. خانگی لند متولد شد تا اساسی خدماتی گوناگون و گلچین کردن از بهترین برندهای بازار به جای کلیه چیز فروشی و فروش نامطمئن، با نگاهی مهم و هدف راضی بودن مشتریان خویش را از در بین تنوع کالاهای موجود در بازار بهترین ها را به زعم نظرات کارشناسان خویش تعیین کند؛ مطمئن‌تر، اساسی کیفیت‌تر و مهم ارزش های منصفانه را به مشتریان جانِ خود ارائه دهد. 

فروشگاه اینترنتی اسباب خانگی اورجینال

در رابطه اهمیت وبسایت خانگی لند اهمیت مدیر فروش محترم این گروه حاذق و اصلی کیفیت صحبت کردیم و از کیفیت محصولات و تنوع دوچندان فراوان این وبسایت به نسبت سایر سایتها فروش اینترنتی محصولات لوازم خانگی سوال پرسیدیم، ولی پاسخ آقای هیمن عبداله پوری دوچندان جالب و به اندازه بود:

در سال چهارم عمل خواستیم کاری بزرگ‌تر نماییم و گامی نو برداریم. آستین‌ها را بالا زدیم و اصلی مجموعه‌ای از بهترین مرکز ها مستقیم صادرات محصولات اسباب خانگی و اثاثیه جانبی بر سر میز رای زنی نشستیم و مهم متخصصین همین زمینه در جهت همکاری برای پشتیبانی و هدایت خرید کردن مشتریان به توافق رسیدیم. و ما تصمیم داریم در ادامه همین مسیر، قدم‌های محکم‌تری برداریم.

آقای هیمن عبداله‌پوری مدیریت فروش گروه خانگی لند

مشاهده و تحلیل محصولات وبسایت خانگی لند توصیه میشه، علی الخصوص به جهت بانوان و دوستانی که برای تهیه و تنظیم جهیزیه عروس در تکاپو هستند.

خانگی لند لوگو
لوگو مغازه اینترنتی خانگی لند

آدرس تارنما خانگی لند یکی از از بهترین مراجع تهیه و خرید جهیزیه عروس از بانه: https://khanegiland.com/

پیشرومال یک سایت جامع از اسباب خانگی و محصولات تکنولوژی روز جهان pishromall

سایت مغازه اینترنتی پیشرو مال ، از زیر گروه سایتهایی می باشد که تمرکز حساس آنها بر محصولات مختص و تکنولوژیک است، این مغازه در سال 1400 اهمیت فروش محصولات سایت آمازون در جمهوری اسلامی ایران و اهمیت قیمت کمتر از همین تارنما بر سر زبانها افتاد.

پیشرومال به صورت جدی، عمل خود را در راستا محصولات 'خانگی گجت و جانبی دارای میزان مرغوب بودن و گارانتی دار در سال 1401 آغاز کرد. هدف همین تیم فروش محصولات با کیفیت و اصلی قیمت های مناسب و خدمات متفاوتی از دیگر تارنما ها می باشد. تیم پیشرومال کارایی بر ارسال محصولات در سرعت بالا ترین روزگار و بالاترین سرویس ها را دارد.

مشاوره خرید و پشتیبانی مشتریان در کمترین دوران ممکن را دارد. ارزش محصولات موجود در پیشرومال همت شده همواره به روز باشد و میتوانید با خیال ریلکس تصویب سفارش نمائید.

در واقع مورد قضیه خاصی که پیشرو کالا را در گزیده این مقاله ما گنجانده حضور گسترده محصولات سایت پیروز آمازون در محصولات همین سایت اینترنتی می باشد.

حتما سری به همین تارنما بزنید، احتمالا شما هم مانند ما محصولاتی رو اونجا پیدا کنید که در بقیه سایتها یا این که سرچ های اینترنتی اهل ایران نتونید ببینید:

سایت پیشرومال: https://pishromall.com/

فروشگاه پیشرومال
لوگو فروشگاه پیشرومال

یک سایت بینظیر برای خرید لپ تاپ استوک، مارک نام آشنای آبیدر استوک Abidarstok

اما برسیم به معرفی پنجمی گزینه از لیست معرفی 1+4 دکان برتر، فروشگاهی غیر لوازم خانگی البته ضروری به جهت علاقمندان به لپ تاپ و خرید لپ تاپ، فروشگاه اینترنتی آبیدر استوک به عنوان وبسایت فروش لپ تاپ استوک از سال ٩٧ درگیر به فعالیت شده است.

خرید اینترنتی لپ تاپ استوک این قابلیت را برای مشتریان فراهم می‌آورد که بها ها را مقایسه نمایند و بتوانند مدل‌های متنوعی را باز‌نگری کنند. نکته جالب در مورد لپ تاپ استوک قیمت آن است. دارایی مورد نیاز به جهت خرید کردن لپ تاپ استوک تقریبا یک سوم میزان دارایی گزینه نیاز برای خرید یک لپتاپ جدید اهمیت مشخصاتی شبیه است.

اما آنچه دکان لپ تاپ آبیدر استوک را از سایر رقبا مختلفی می کند، علاوه بر قیمت منصفانه و رقابتی پشتیبانی و مشاوره عالی قبل از خرید لپ تاپ استوک می باشد. شما میتوانید قبل از خرید هر لپ تاپی دارای همین گروه در رابطه باشید و محصولات همین فروشگاه رو یه نگاه بندازید.

آبیدر استوک، پشتیبانی و خرید کردن بدون نگرانی

مسئله اهمیت در خرید کردن لپ تاپ های استوک میزان مرغوب بودن و اطمینان از کارکرد و تندرست بودن دستگاه است، آبیدر استوک در یک ابتکار خوب به جهت راحتی خیال مشتریان، حتما قبل از ارسال لپ تاپ تصاویر و عکسهای تمام دستگاه را به جهت مشتریان ارسال میکنند.

همچنین مهلت استفاده مشخصی را برای کاربران در لحاظ گرفته اند که در صورتی که در زمانه به کار گیری مشکلی متوجه دستگاه شد سوای هزینه دستگاه را برگشت دیتا و یا این که هزینه را به حساب مشتری واریز می‌کنند و یا این که دستگاهی سوای نقص‌ احتمالی برای ایشان ارسال میکنند.

یکی دیگر از خدماتی که توسط آبیدر استوک ارائه می‌شود، قابلیت و امکان تحویل حضوری لپ تاپ استوک در شهر تهران می‌باشد. اصلی اعتنا به حجم بالای سفارشات، همت کرده‌ایم تا ارسال دستگاه‌ها در اسرع انجام شود. (معمولا کمتر از ۴ روز کاری)

برای خرید کردن و یا این که تماشا دسته های محشر لپ تاپ استوک حتما به آبیدر استوک سر بزنید:

خرید و قیمت لپ تاپ استوک : https://abidarstok.com/

در نهایت در یک جدول میتونیم همین چهار فروشگاه رو اساسی هم مقایسه کنیم:

در جدول ذیل همت کردیم بهترین ویژگی های هر مغازه اینترنتی را در یک نگاه به شما عرضه داریم.

نام فروشگاه تنوع محصولات محصولات خاص پشتیبانی واردات مستقیم تحویل در محل پشتیبانی
مولودی مال بالا بله بله بله عالی
کالی ناب بالا بله (شیائومی) بله بله عالی
خانگی لند بالا بله (جهیزیه عروس) خیر بله عالی
پیشرو مال متوسط بله (محصولات آمازون) بله برای تهران خوب
آبیدر استوک بالا بله (مایکروسافت سرفیس) بله برای تهران عالی
جدول مقایسه خدمات 1+4 فروشگاه معرفی شده

در صورتی که شما هم دکان لطف میشناسید مطلقا معرفی کنید.

نکات اصلی در خرید کردن اینترنتی

امکان خرید کردن و فروش امن از شیوه اینترنت، عاملی با به جهت برد کسب‌وکارهای اینترنتی است. بسیاری از مشتریان نسبت به این مدل معاملات شک دارا هستند چون نگران‌اند که داده ها شخصیشان به وسیله هکرها یا کلاهبرداران اینترنتی به سرقت برود. دارای کمک دانش روز و فناوری‌های نوین، انجام معاملات امن امکان‌پذیر می‌شود.

این فناوری‌ها به‌سرعت در حال پیشرفت‌ میباشند و هر روز برای امنیت و راحتی عمده خرید و فروش اینترنتی یک راهکار نو ابتکار اختراع می‌شود. حیاتی وجودِ این، هنوز هم بسیاری از صاحبان کسب‌وکار و مشتریانشان در استعمال از اینترنت تردید دارا هستند و نگران مسائل امنیتی هستند.

نکته مهم که در خرید اینترنتی می بایست به آن دقت کنید این هست که خرید خویش را از یک تارنما اعتبار و خوش سابقه انجام دهید. صد رد صد نظرات کاربران در ارتباط حساس ارآیه محصول و رضایت مشتریان را در حیث بگیرید.

به همین نکته توجه کنید که به جهت پیدا کردن تارنما های معتبر در نتیجه ها کاوش ممکن می باشد تقلبی رخ دهد تا شما را به بیراهه ببرد، پس همت نمایید وب سایت هایی که میشناسید را تعیین نمایید نه لزوما تارنما هایی که در نتیجه ها ابتدایی وب سایت گوگل بالا آمده اند. در نام سایت مراقب غلط املایی یا دامنه ی آن (به تیتر نمونه .net به جای .com .net) باشید و قطعا از صدق و درستی نشانی تارنما اطمینان حاصل کنید.

حتما از سایتهای کلیدی ssl معتبر خرید کنید

هرگز حساس استفاده از کارت اعتباری خود از سایتی که رمزگذاری SSL (لایه سوکت های امن) را کارگزاشتن نکرده هست ، هیچ خرید کردن آنلاین و یا پرداخت بانکی اینترنتی را انجام ندهید. اما این گزینه را چگونه متوجه شویم؟ سایتی که اهمیت SSL رمزگذاری شده می باشد نشانی اینترنتی آن کلیدی HTTPS آغاز می شود خیر فقط حیاتی HTTP.

علاوه بر این نمادی از یک قفل کوچک هم در آدرس توشه آن ظاهر می شود ، که به طور معمول در سمت چپ URL در نوار نشانی یا این که نوار حالت پایین قرار دارااست که مقام قرارگیری آن ، بستگی به گونه مرورگر شما دارد. استاندارد HTTPS درحال حاضر حتی در سایت هایی که خرید کردن اینترنتی را ارائه نمی دهند هم فعال می باشد ونشانه ای از امن بودن آن وبسایت دارد. این استاندارد تا جایی با است که گوگل Chrome هر برگه ی فارغ از رمزگذاری SSL را به عنوان “ایمن نیست” پرچم گذاری می کند.

اهمیت داشتن درگاه پرداخت

یکی از بهترین کار هایی که در سال های اخیر در باطن مرزو بوم شروع شده، تصویب و جهت دهی مغازه های اینترنتی است. آرم اعتماد الکترونیکی که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران به مغازه های آنلاین داده می شود بهترین رویکرد به جهت تشخیص و شناسایی یک وب سایت اعتبار از وب تارنما های نا امن و کلاهبردار است.

تمامی فروشگاه های آنلاین می توانند کلیدی تصویب نام اینترنتی در سامانه نشانه اعتماد الکترونیکی به آدرس www.enamad.ir درخواست ثبت داده ها و اختصاص آرم اعتماد را داشته باشند. همینطور کلیه مغازه های آیتم تایید می بایست آرم اعتماد الکترونیکی را (که به شکل یک e آبی رنگ به یار یک یا این که چندین نقطه طلایی رنگ است) در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند.

نکته چهارم: به عبارتی طور که می دانید جعل کردن یک آیکون گرافیکی کار چندان دشواری نیست. در عاقبت درصورتیکه می خواهید از امنیت یک وب سایت کاملا مطمئن شوید کافی می باشد به ورقه به دست آوردن و کارهای اساسی آرم اعتماد الکترونیکی در همین وب تارنما مراجعه نمایید و اساسی یک جست و جوی ساده، از طبقه بندی شدن تارنما مورد لحاظ اطمینان پیدا کنید.

درگاه بانکی را بررسی کنید

فروشگاه های آنلاین به جهت خرید های الکترونیکی از درگاه های متصل به بانک های طرف قرارداد استعمال می کنند. پس در همین در آغاز بایستی اعتنا داشته باشید که هیچ گاه به فروشگاهی که به جهت انتقال مبلغ خرید از شماره کارت شخصی استفاده می کند اعتماد نکنید. درگاه های بانکی حیاتی استفاده از پروتکل های امن SSL ارتباط شما را اساسی بانک آیتم لحاظ برقرار می کنند. به همین ترتیب درصورتیکه به نوار نشانی وب وبسایت بانکی که از روش مغازه به آن متصل شده اید اعتنا کنید، در شروع آن می بایست عبارت https را تماشا کنید. چنانچه صفحه خزانه مورد لحاظ حساس عبارت http می باشد هیچ زمان دیتاها حساب بانکی خود را در آن وارد کنید.

نکته سوم: در هنگام وارد نمودن داده ها کارتتان در ورقه بانک آیتم نظر، حتی درصورتیکه تمامی حالت دیگر هم مثبت بودند تا جای ممکن از ورقه سوییچ های مجازی (Virtual Keyboard) استعمال نمایید تا ضریب امنیتی فعالیت شما فراتر باشد. همچنین تا حد قابلیت از کافی نت ها و رایانه های موجود در مراکز عمومی مثل مدرسه ها و دانش کده برای انجام خرید اینترنتی به کارگیری نکنید.

از مرورگر به روز به کارگیری کنید

بسیاری از اشخاص از مرورگرهای قدیمی و غیراستاندارد نظیر internet اکسپلورر نسخه ۶ یا این که مرورگرهای کهن دیگر به کارگیری می‌کنند.

توجه نمائید که اگر به سالم داده ها خویش مهم می‌دهید و دوست دارید که سایت‌های فروشگاه‌های اینترنتی را به صدق روی مرورگر خود ببینید، از پایانی نسخه مرورگر مورد علاقه‌تان استفاده کنید. چون در اورجینال مرورگرها خویش اهمیت مشکلات و حفره‌های امنیتی میباشند که اصلی کشف آن‌ها نسخه‌ای جدید جهت پوشش این حفره‌های امنیتی عرضه خواهد شد. پس از نهایی نسخه مرورگرتان به جهت خرید الکترونیکی استفاده کنید.

از رمز دوم پویا به کار گیری کنید

رمز پویا کارت بانکی یکی از از اصلی‌ترین موردها امنیتی برای خودداری از کلاه‌برداری‌های اینترنتی و روش‌های مختلف برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی محسوب می‌شود. این روز‌ها کلاه‌برداری اینترنتی حیاتی روش‌های گوناگون برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی در مملکت گسترده شده و بخش اعظمی از اشخاصی که اطلاعات یه خرده از روش‌های سارقان امروزی دارا‌هستند در گیر ضرر‌های هنگفتی شده‌اند. پلیس فتا اعلام کرده که در سال ۹۷، ۲۰ تا ۲۵ هزار پرونده برداشت غیرمجاز که بخش مهمی از آن‌ها به خاطر ناآگاهی مردمی بوده تشکیل‌شده است.

در حالت رمز ثابت شما به جهت خرید کردن اینترنتی یا انتقال وجه اینترنتی یک رمز دوم همیشگی دارید که آن را در کنار مشخصات دیگری مانند شماره کارت، کد CVV۲ و تاریخ انقضا وارد می‌کنید. در کلاه‌برداری به شیوه فیشینگ سارقان به شکلی اعضا را فریب می‌دهند و آن‌ها را به یک برگه جعلی پرداخت می‌کشانند.

مطرح شدن رمز یک‌بار مصرف یا به عبارتی رمز پویا راهکاری به جهت رسیدن به امنیت در سرویس ها اینترنتی است. در برعلیه رمز ثابت، رمز پویا قرار دارد و به معنای واژه و کلمه رمزی است که می‌تواند تنها برای یک توشه در تراکنش مورد به کار گیری قرار گیرد. بر مبنا آنچه پلیس فتا اعلام کرده فیشینگ عامل شکل‌گیری یک‌سوم جرائم سایبری در مرزوبوم است. به همین خاطر به کار گیری از رمز دوم یکبارمصرف به‌جای رمز اثبات در دستور کار قرارگرفته است؛ به‌طوری‌که پیش‌بینی می‌شود حساس جایگزین شده رمز یکبارمصرف از سوی همه بانک‌ها می‌توان مقدار قربانیان فیشینگ را به‌طورجدی کاهش داد.

با پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی، احتمال سوء‌استفاده از کارت به شدت کاهش می‌یابد و دارندگان کارت‌های بانکی می‌توانند به جای به کار گیری از یک رمز دوم ایستا (ثابت)، در هر توشه خرید اینترنتی یا این که پرداخت‌های تهیدست رمز دوم کارت، از رمز پویا که بانک در اختیارشان قرار می‌دهد، استعمال کنند.

روش فعالسازی رمز پویا برای خرید اینترنتی


پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی صرفا و تنها توسط خزانه صادرکننده کارت انجام می‌شود و مشتریان هر بانک می‌توانند برای اطلاع از روش‌های فعال‌سازی رمز پویای کارت خود به شعب آن بانک مراجعه کنند. همینطور دریافت رمز پویا از روش اس ام اس و یا راهکار‌های مبتنی بر کد‌های دستوری (USSD) از دیگر روش‌های فراهم شده به جهت ارائه آن به مشتریان به وسیله بانک‌ها است. خزانه مرکزی نیز حیاتی هدف تحلیل و راهبری این پیامک‌ها، سامانه هریم (هدایت رمز‌های یکبار مصرف) را از ابتدای دی‌ماه راه‌اندازی خواهد کرد.

در بخش اعظم بانک‌ها باجه‌ای به منظور ارائه خدمات الکترونیک در نظر گرفته شده و مشتریان هر بانک به جهت اخذ راهنمایی و خدمات دارای ربط با رمز پویا می‌توانند به همین باجه‌ها مراجعه کرده و خدمات اخذ کنند. همینطور در رخ پیدایش مشکل، مشتریان می‌توانند همین کلیدی را از شیوه روابط‌عمومی رئیس شعب هر بانک پیگیری کنند. یا دارای مرکز پشتیبانی تلفنی خزانه تماس بگیرند.

نکات پایانی

معمولا فروشگاه‌های آنلاین، خدمات پرداخت اینترنتی را از طرز یک عدد از بانک‌های سرزمین اخذ می‌کنند. در پرداخت‌های آنلاین هنگامی می‌خواهید سطح پرداخت وجه را از روش کارت انجام بدهید وارد درگاه پرداخت بانک مربوطه خواهید شد.

بسیاری از سارقان اینترنتی اهمیت طراحی و تولید درگاه‌هایی شبیه به درگاه‌های کلیدی بانکی و آدرس‌های مشابه آن را در اختیار اعضا قرار داده و به محض وارد نمودن اطلاعات بانکی، مبادرت به سرقت دیتاها حساب‌های بانکی و در غایت سرقت وجوه از حساب بانکی عضو می‌کنند، لذا بایستی نسبت به فعال کردن رمز پویا (یکبار مصرف) حساب بانکی خود مبادرت کنند.

مجرمان سایبری مهم ارائه کالاهای ارزان‌تر قیمت‌های استثنایی و باور نکردنی و طرح‌های وسوسه انگیز اعم از کالا، البسه و کیف و کفش، لوازم خانگی و بسته‌های هدیه اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند یا این که کاربر را وارد صفحه جعلی و مشابه سازی شده بانک کرده یا این که در برخی از سایت‌های تبلیغاتی وخرید و فروش مثل دیوارو شیپور مبادرت به گرفتن قسمتی از پول فرآورده به تیتر پیش پرداخت یا این که به عبارتی بیعانه کرده و سپس انقطاع رابطه می‌کنند.

در انتها باز هم بایستی به این نکته اشاره نماییم که یک مغازه اعتبار را نمی قدرت تنها حساس اعتنا به مرتبه آن در وب وب سایت هایی نظیر الکسا یا تعداد دنبال کنندگان و عضوهای آن آشنایی و ممکن می باشد یک صفحه فروشگاهی ساده در اینستاگرام، امنیت بیشتری از یک وب تارنما مالامال زرق و برق اینترنتی با هزاران بازدید کننده و درجه جهانی بالا داشته باشد. اهمیت رعایت این نکات ساده می توانید خریدی امن و بی دردسر داشته باشید.

در ده سال اخیر، حیاتی اعتنا به سرعت بالای خرید، سرعت بالای ارسال، هزینه کمتر و صرفه جویی از اتلاف وقت افراد به خرید کردن اینترنتی رغبت بسیار زیادی نشان داده‌اند ولی نکته‌ای که همواره از شروع به دست آوردن و کارهای اینترنتی مطرح بود و افراد نسبت به آ ن نگرانی‌هایی داشتند «عدم وجود اعتماد» است.

به یاد داشته باشید که با اعتنا به دغدغه‌های اشخاص در دنیای کنونی، خرید کردن اینترنتی در هر جایی از جهان فراروگریز ناپذیر است. از همین رو ملاحضات و نکات بالا از مهمترین مواقعی می باشد که می‌تواند به جهت اعتماد به یک مغازه اینترنتی به شما امداد کند و تدبیر شما را نسبت به خطرات و مشکلات احتمالی آتی بالا پیروزشود تا در غایت خرید کردن اینترنتی فارغ از دغدغه‌ای را تجربه نمایید.

امیدواریم همین نوشته توانسته باشد برای شما در خرید اینترنتی بهتر کمک کننده و راهنما باشد.

با تشکر

آخرین مطالب