بک لینک چیست و چه طور میتوانیم یک بک لینک قدرتمند بسازیم؟

شاید تعجب کنید که چگونه منفعت کسب می کنند؟ یک کسب و کار مستقل کمی نگران کننده است. باید بگوییم که یک لینک است

توسط EMROOZTAFAHOM در 28 دی 1399

شاید تعجب کنید که چگونه منفعت کسب می کنند؟ یک کسب و کار مستقل کمی نگران کننده است. باید بگوییم که یک لینک است که از طریق هدر HTTP اشتراک به اشتراک گذاشته می شود و مرورگر را از یک صفحه به صفحه دیگر هدایت می کند. در حالت ایده آل، صاحب سایت خودش متوجه می شود که سایت شما مرتبط است و لینک یکی از مقالات شما را در سایت خود می گذارد یا آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارد. این یک حالت افراطی است و البته هر چیزی امکان پذیر است. در این حالت احتمال گرفتن بک لینک از آن شخص بیشتر خواهد شد. بی معنی است که شما از سایت های معتبر بخواهید که به شما بک لینک بدهند، در حالی که سایت شما بی کیفیت است. اگر بخواهید بک لینک های خود را با یک یا چند دامنه دیگر مقایسه کنید, این ابزار به کمک شما خواهد آمد.

اگر موارد ذکر شده را دنبال کنید مقالهی موفقی خواهید نوشت. همانطور که ذکر شد هنگامی که لینک یک صفحه از وب به همراه تگ nofollow در صفحه دیگری قرار میگیرد این بک لینک به عنوان juice در نظر گرفته نمیشود. جامعه سئو در این زمینه تقسیم شده است ، بسیاری از کارشناسان سئو PBN به عنوان کلاه سیاه اما اینها اغلب افرادی هستند که بیشتر به SEO کلاه سفید علاقه دارند مانند نیل پاتل. در زمینه تولید و ایجاد بک لینک متخصصانی نیز وجود دارند، اما تنها کاری که این افراد انجام می دهند گیج کردن شماست! از آنجایی که گوگل تنها لینک هایی را به رسمیت می شناسد که آنها را طبیعی بداند، باید تمام تلاشمان را به این نکته معطوف کنیم که لینک های ساخته شده، طبیعی باشند. که این امر به افزایش تعداد اسپم ها می انجامد و از سوی دیگر رتبه سایت در موتورهای جستجو تنزل پیدا می کند.

این امکان نیز وجود دارد که چنین لینک هایی توسط موتورهای جستجو اصلا محاسبه نشوند و هیچ تاثیر مثبت و منفی بر روی رتبه شما نداشته باشند. متخصصین سئو و مدیران وب سایت ها از این نکته استفاده کردند و با تکنیک هایی مانندن تبادل لینک یا خرید بک لینک تلاش کردند تا جایگاه خود در نتایج جستجو را بهبود دهند. برای مدیران این سایتها خرید بک لینک از میان گزینه های بالا را پیشنهاد می دهیم. اگر بخواهیم یک آمار نظارت بر وب سایت برای شما بگیریم، گوگل ابزارهای قدرتمند جهت تجزیه و تحلیل آن را دارد. اگر به دلایلی سرور شما پربار است، ممکن است بازدیدکنندگان زمان زیادی را برای باز شدن صفحه صرف کنند. برخی از اسپم نویسان می توانند اطلاعات یک سایت را تغییر دهند و سپس آنها را برای ترویج با درخواست های متعددی به سایت ها ارسال کنند. • چگونه می توانید اسپم ها را متوقف کنید؟

با این کار متوجه اسپم های بازگشتی و تعداد هرزنامه ها خواهید شد. گوگل تمام این امتیازات را زیر نظر دارد، تعداد لینک های ورودی به هر صفحه را می شمرد و در نظر می گیرد که لینک ها از چه صفحاتی دریافت شده اند. این را در نظر بگیرید: شما فقط یکی از قربانیان هستید. جدا از بهانه ای که برای برقراری ارتباط پیدا کردید، باید بصورت حرفه ای و دوستانه برخورد کنید، تا بتوانید نظر آنها را جلب کنید و در نهایت پاسخی از آنها دریافت کنید. متاسفانه در برخی تکنیک ها برای جلب توجه گوگل از بک لینک اسپم استفاده می شود و برای سایت خود از طریق تجزیه و تحلیل و استفاده از روش های اسپم، ترافیک بدست می آورند. اما توجه داشته باشید محتوایی که در وبلاگ ها قرار میدهید نباید کوتاه و مختصر باشد. شما عزیزان می تونید در حین دریافت مشاوره، با توجه وضعیت سایتتون، از هزینه اجرای لینک سازی pbn برای وب سایتتون مطلع بشید.

به این مورد یک اشاره داشتیم اما برای اطمینان این موضوع را کامل تر بیان میکنم تا اشتباهی در این باره صورت نگیرد. به طور کلی گوگل به بک لینک هایی که از وبسایت هایی با اعتبار دامنه (دامین آتوریتی) بالا می آیند توجهی ویژه دارد. خرید هاست و میزان حجم آن از نکاتی هستند که افراد متخصص در این زمینه می توانند بهتر راهنماییتان کنند. درنتیجه یا باید بک لینک ها را حتما ماهانه تمدید کنید یا باید از خرید بک لینک های دائمی استفاده کنید تا یک بار برای همیشه هزینه را بپردازید و از هزینه های سایت کم کند. یکی از مواردی که منجر به پنالتی گوگل میشود، خرید بک لینک در کوتاه مدت برای سایتی با محتوای بی کیفیت است. در ادامه میخواهیم ببینیم که تاثیر بک لینک روی سئو سایت چیست و اصلا چرا در بهینه سازی سایت اهمیت دارد؟ • چگونه این کار بر روی من تاثیر می گذارد؟

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن